Dit koopt toch niemand bij zijn volle verstand?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
net een onderbroek
[ afbeelding ]
Uit principe gebruik ik geen andere browser. Ik heb het gefixt door HTTPS Everywhere op iBood uit te schakelen en gewoon de http-versie te gebruiken (met minder privacy).quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:17 schreef essnhills het volgende:
Maarrehm, andere browser geprobeerd?
3 messen en een schaarquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:19 schreef essnhills het volgende:
Ik kan echt niet meer lezen ofzo![]()
Ik las dat er meerdere scharen in zaten
Ik heb op zich nog wel wat dingen nodig maar die wil ik liever eerst even aanvoelen in de winkel voor ik een keuze maak, dus dan kom ik niet bij ibood in impuls uit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:19 schreef robin007bond het volgende:
Mensen, het is heel cliché, ik weet het...
Maar eigenlijk is er niets dat ik nodig heb. Ik zou niet kunnen bedenken wat ik wil hebben en zou gaan kopen.Alles dat ik nodig heb, dat heb ik al.
titanium gecoate bladenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:20 schreef robin007bond het volgende:
Touch control op scheerapparaten... Hoezo overbodige "innovatie"?
Ik heb vaak een lijstje met dingen die ik nodig heb met richtprijsquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb op zich nog wel wat dingen nodig maar die wil ik liever eerst even aanvoelen in de winkel voor ik een keuze maak, dus dan kom ik niet bij ibood in impuls uit.
Dat snap ik. Ooit zag ik een econoom op TV die iBood-hunts ook bekritiseerde, omdat mensen geen rationele aankopen zouden kunnen doen in zo'n korte tijd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb op zich nog wel wat dingen nodig maar die wil ik liever eerst even aanvoelen in de winkel voor ik een keuze maak, dus dan kom ik niet bij ibood in impuls uit.
ik wil bijv een goede gietijzeren braadpan maar daarbij wil ik wel zekerheid qua hoe hij aanvoelt als ik hem oppak bijv. Dus ja dan is online wat trickyquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb vaak een lijstje met dingen die ik nodig heb met richtprijsEn als die op ibood goedkoper is dan koop ik die.
Is toch net als in de supermarkt? je pakt wat je nodig hebt. alleen is dit dan een ander soort winkelwagentje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ooit zag ik een econoom op TV die iBood-hunts ook bekritiseerde, omdat mensen geen rationele aankopen zouden kunnen doen in zo'n korte tijd.
Mwah, het zou hetzelfde zijn als de supermarkt zou zeggen: "Sinaasappels, 1 euro, maar voor één minuut anders geldt de aanbieding niet meer!"quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:23 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Is toch net als in de supermarkt? je pakt wat je nodig hebt. alleen is dit dan een ander soort winkelwagentje.
dat is ook zo. gietijzeren ietsen koop ik vaak bij de horecaspeciaalzaken. (als ik er 1 nodig heb)quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wil bijv een goede gietijzeren braadpan maar daarbij wil ik wel zekerheid qua hoe hij aanvoelt als ik hem oppak bijv. Dus ja dan is online wat tricky
ach er zijn dingen die ik best online zou kopen, dekbed en kussens bijv maar die heb ik alquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ooit zag ik een econoom op TV die iBood-hunts ook bekritiseerde, omdat mensen geen rationele aankopen zouden kunnen doen in zo'n korte tijd.
Hoe vaak koop jij gietijzeren ietsen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
dat is ook zo. gietijzeren ietsen koop ik vaak bij de horecaspeciaalzaken. (als ik er 1 nodig heb)
Zo kan je het ook zien, het is net als bij de bloemenveiling. lage prijs en pakken voor een ander het heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, het zou hetzelfde zijn als de supermarkt zou zeggen: "Sinaasappels, 1 euro, maar voor één minuut anders geldt de aanbieding niet meer!"
15 jaar geleden 1quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe vaak koop jij gietijzeren ietsen?
gietijzerquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:26 schreef GekkePoes het volgende:
Een helm voor diverse activiteiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
en toch vinnik bolletjes.com net even anders dan ibood.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:28 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb een gietijzeren poffertjespan bij bol.com gekocht
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:29 schreef GekkePoes het volgende:
Die beschrijving bij die helmhahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Waarschijnlijk voor 5euro op aliexpress te halen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:33 schreef Nattekat het volgende:
Zo'n ding vind ik nou leuk. Alleen die prijs gaat nergens over...
Dat denk ik niet. Een WiFi-chip kost doorgaans al rond de 7 à 8¤quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor 5euro op aliexpress te halen.
10euro danquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Een WiFi-chip kost doorgaans al rond de 7 à 8¤
Dat zei ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
10euro dan
Dingen worden daar in bulk gemaakt natuurlijk en per 10.000 ingekocht.
Smart wifi plug stopcontact draadloze app afstandsbediening tijdschakelaar muur plug huishoudapparatuur automatisering eu ons stijl witquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
http://nl.aliexpress.com/(...)42-ae59-b817ae11188a
Een 'robot'quote:
Ja mooi altijd die omschrijvingen daarquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Smart wifi plug stopcontact draadloze app afstandsbediening tijdschakelaar muur plug huishoudapparatuur automatisering eu ons stijl wit
Je bedoelt zoals ice-teaklontjes?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:46 schreef Nizno het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa thermosflessen!! Kan ik eindelijk mn thee en mn ijsklontjes samen warm en koud houden.
nee joh! zoals die belg deed tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals ice-teaklontjes?
ja ik ga ook maar ff wat anders doen......quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:56 schreef GekkePoes het volgende:
De snelheid is er een beetje uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |