Wel allemaal goed geregegld hoor. Inwoning ook enzo. ben site alleen ff kwijtquote:
oh ik ben er maar drie dagen geweest maar kwaliteit van leven lijkt me wel topquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, hoor er mindere verhalen over.
Klopt, maar is voor veel Britten van mijn leeftijd wel een manier om veel geld te verdienen in korte tijd.quote:
Het kan ook gewoon niet op een public school. Veel te gevaarlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
George zit al op de montessori peuterschool. Maar die gaat zeer waarschijnlijk wel naar de kostschool ja.
Je hebt geen sirene of politie gezien of gehoord he?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh ik ben er maar drie dagen geweest maar kwaliteit van leven lijkt me wel top
Public school is hier een prive school hequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon niet op een public school. Veel te gevaarlijk.
Ah oké.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel allemaal goed geregegld hoor. Inwoning ook enzo. ben site alleen ff kwijt
Zie ik vaak ook totaal de meerwaarde niet van in, in een oostblok land werken. Behalve als het echt een mooie baan is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:52 schreef Tjacka het volgende:
Mijn broertje werd gevraagd of hij een jaar in het buitenland wou werken in Sofia.
Hij vindt een jaar te lang best zonde wel.
Echt niets. Nog nooit zo veilig gevoeldquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt geen sirene of politie gezien of gehoord he?
Echt superveilig daar
In Singapore ook he.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt niets. Nog nooit zo veilig gevoeld
Daarna in Maleisië veel zwaarbewapende agenten en militairen op straat. Maar daar heb je veel moslims dus dat ik logisch
Wat wil hij daar gaan doen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:52 schreef Crack_ het volgende:
Mn broertje wil in Zweden werken voor halfjaartje, ik mag mee op verkenningstripje
Omdat je een extreem rechts beleid hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
Ook zoveel culturen en religies die gewoon goed samen gaan daar
Is in singapore een minderheidquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Singapore ook he.
Ook zoveel culturen en religies die gewoon goed samen gaan daar
Hm dat klopt wel ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je een extreem rechts beleid hebt.
Daarom is het ook zo veilig. Hoge straffen enzo, die goed nageleefd worden.
Extreem kapitalistisch.
Dan hoeft hij iig niet in de ghetto te wonen. Dat scheelt.quote:
Hoezo absurd? het werkt toch goed?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm dat klopt wel ja.
Absurd hoog soms, dat wel
quote:
Ja, wat verwacht je van rockyquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:55 schreef Elan het volgende:
Net Fury gekeken.
Wat een neppe zaadfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |