Ja, maar dat is geen McDonalds frietsaus hé! Die kun je niet in grootverpakking kopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:32 schreef polderturk het volgende:
Te walgelijk voor woorden dat ze 50 cent voor een bakje van 20 ml vragen. Neem gewoon je eigen saus mee. Een liter saus kost in de winkel rond de 2 euro.
Jawel hoor. Dat heet gewoon Americansaus en dat kan je gewoon in de winkel kopen. Je kan het ook zelf maken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:48 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen McDonalds frietsaus hé! Die kun je niet in grootverpakking kopen.
Op z'n tijd bezoek ik de KFC, omdat ik die hotwings te lekker vind. Het percentage dikke mensen ligt daar wel lager trouwens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:49 schreef Pino0 het volgende:
McDonalds, dat soort tenten probeer ik altijd te vermijden.
Vaak het allerlaagste volk wat daar rond loopt, en dan huilen als ze te dik zijn.
Haha, ja, vaak wel lekker een bucket met wat vrienden. De fase van fastfood ben ik een beetje voorbij eigenlijk. En Burger King?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op z'n tijd bezoek ik de KFC, omdat ik die hotwings te lekker vind. Het percentage dikke mensen ligt daar wel lager trouwens.
Daar kom ik gek genoeg nooit, want in tegenstelling tot de Mac vind ik de twister frites erg lekker en een Whopper vind ik een prima uitvinding. Misschien komt het omdat ik al alles in het werk stel om vervroegd uit te treden en iets in me zegt dat ik dan op gebied van voedsel het dan maar netjes moet houden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:32 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Haha, ja, vaak wel lekker een bucket met wat vrienden. De fase van fastfood ben ik een beetje voorbij eigenlijk. En Burger King?
Klopt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van mij mag het als niet frequent bezoeker van deze toko.
Herinner me dat ook in Brazilië zakjes ketchup en mayo gratis waren.
hier in het buitenland zijn de sausbakjes optioneelquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Tuurlijk gaat de prijs wel omhoog.
Duuhhhhh!!
? ?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
hier in het buitenland zijn de sausbakjes optioneel
ik bedoel dat je er speciaal om moet vragen. Dat zou de prijs niet omhoog kunnen krikken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:00 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
? ?
Ik neem toch aan dat je in NL ook niet gedwongen wordt om een saus te nemen.
Verstandig, om tal van redenen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:49 schreef Pino0 het volgende:
McDonalds, dat soort tenten probeer ik altijd te vermijden.
Nog wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op z'n tijd bezoek ik de KFC, omdat ik die hotwings te lekker vind. Het percentage dikke mensen ligt daar wel lager trouwens.
Is het niet lekkerder als je de ketchup vervangt door tomaten en extra suiker?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat heet gewoon Americansaus en dat kan je gewoon in de winkel kopen. Je kan het ook zelf maken.
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=549008
Dan zal je wel een neger zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hehe, ik heb laatst eens gelezen wat er allemaal in die frietjes zit van de McDonalds. Ik geloof 17 ingredientenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar kom ik gek genoeg nooit, want in tegenstelling tot de Mac vind ik de twister frites erg lekker en een Whopper vind ik een prima uitvinding. Misschien komt het omdat ik al alles in het werk stel om vervroegd uit te treden en iets in me zegt dat ik dan op gebied van voedsel het dan maar netjes moet houden.
Af en toe kan geen kwaad natuurlijk, maar als ik dan vet eten wil, bestel ik een goede pizza (geen Domino's rotzooi etc) of een kapsalonnetje.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Verstandig, om tal van redenen.![]()
Gewoon lekker wat groenten snijden en rijst/deeg/couscous koken.
Dat is ook wel eens lekker ja. Net als frietjes. Alles met mate he.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Gewoon lekker wat groenten snijden en rijst/deeg/couscous koken.
Iemand had voor de proef een hamburger en frietjes gekocht bij de McDonalds en ze laten staan. Na een jaar waren ze nog steeds niet weggerot. Ze worden volgepropt met conserveringsmiddelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:17 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb laatst eens gelezen wat er allemaal in die frietjes zit van de McDonalds. Ik geloof 17 ingredienten![]()
Heeeeel af en toe zondig ik eens bij zo'n tent.
Voeding is net zo belangrijk als beweging. en/en, niet of/of.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:21 schreef Pino0 het volgende:
Heb een lastige tijd achter de rug en kom harder terug dan ooit, dit is de eerste week waarin het beter gaat, morgen 4e keer achtereen naar de sportschool. (was aardig op weg, helaas flink afgevallen) En ik merk dat voeding oh zo belangrijk is voor je mentale instelling.
Meestal gewoon volkoren spaghetti. Eigenlijk zou ik af en toe eens pizza of lasagne moeten maken.quote:Je zei deeg 'koken', wat maak je dan zoal met deeg?
Een jaar? -slik-quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:53 schreef polderturk het volgende:
Iemand had voor de proef een hamburger en frietjes gekocht bij de McDonalds en ze laten staan. Na een jaar waren ze nog steeds niet weggerot. Ze worden volgepropt met conserveringsmiddelen.
Ik heb niets tegen frietjes (af en toe) maar zijn het frietjes die je bij de McDonalds koopt?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens lekker ja. Net als frietjes. Alles met mate he.
Dat geldt ook voor een soortgelijke dunne hamburger in dezelfde omstandiheden. Afhankelijk van waar je ter wereld zit. In Nederland komt er vaak schimmel op, maar als je in een land leeft waar de luchtvochtigheid laag is, dan droogt dat spul gewoon op waardoor schimmels e.d. weinig kans krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
Iemand had voor de proef een hamburger en frietjes gekocht bij de McDonalds en ze laten staan. Na een jaar waren ze nog steeds niet weggerot. Ze worden volgepropt met conserveringsmiddelen.
Ah, volkoren spaghetti krijg ik echt niet weg. Daarnaast als ik de normale variant eet, krijg ik binnen 3 uur weer honger waardoor ik nog meer calorieen naar binnen kan stouwen. Wel goed voedsel uiteraard, zoals 500 gram kwark met 2 bananen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voeding is net zo belangrijk als beweging. en/en, niet of/of.
[..]
Meestal gewoon volkoren spaghetti. Eigenlijk zou ik af en toe eens pizza of lasagne moeten maken.
Godverdomme zeg, McDonalds. Wat een kuttent. De laatste keer dat ik er was kocht ik een milkshake (het was warm) bij de drive-in. Rietje uitgepakt, in die beker en weer rijden. Maar je kon zuigen wat je wil (ok, bring it on) die troep was veel te dik (of bevroren), er kwam niks door dat rietje. Uiteindelijk dat plastic dekseltje eraf gemieterd, wat plakhanden opleverde, rietje eruit en maar gewoon opgedronken. Zes keer brainfreeze en een plakstuur toen ik thuiskwam. Godverdomme zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:17 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb laatst eens gelezen wat er allemaal in die frietjes zit van de McDonalds. Ik geloof 17 ingredienten![]()
Heeeeel af en toe zondig ik eens bij zo'n tent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |