Ja, 75% meer inhoud, tegen 20% prijsverhoging...quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:29 schreef Ticootje het volgende:
Per liter saus is het dan flink goedkoper geworden.
Je betaalde 50 cent voor 20 mililiter, nu dus 60 voor 35 mililiter?
milliliter.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:29 schreef Ticootje het volgende:
ik mis een lquote:
Medeklinker kopen?quote:
Ik weet het niet, is dat net zo duur als de saus?quote:
¤ 450quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, is dat net zo duur als de saus?
Als je het in een fles zou kopen betaalde je voor de verandering 12,50 voor een fles, nu nog maar 8,50.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, 75% meer inhoud, tegen 20% prijsverhoging...
Oh, das echt fantastisch.quote:
Ik ben al jaren niet meer in de VS geweest en ook niet in de mac, maar toen ik nog wel eens in de VS kwam en ook in de macs aldaar was het altijd gratis. Alleen had men meestal geen mayo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Duitsland zijn er Mc's die het gratis aanbieden. Ketchup, mayo, en mosterd
Doet me gelijk weer denken aan Pulp Friction.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer in de VS geweest en ook niet in de mac, maar toen ik nog wel eens in de VS kwam en ook in de macs aldaar was het altijd gratis. Alleen had men meestal geen mayo.
Ik wil niet de zuurpruim zijn op dit feestje maar zo luchtig is dit onderwerp niet: obesitas en duurzaamheid en zo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:29 schreef ErwinRommel het volgende:
De nieuwswaarde zal niet veel zijn, maar naast al de topics waar het gaat over de toestand van de wereld vind ik het tijd voor een topic welke wat luchtiger is, en positief zal zijn voor menig bezoeker van deze hamburger toko.
In CUL plaatsen? Nu ja, McDrek is niet bepaald culinair hoogstaand.
[..]
http://www.nu.nl/eten-en-(...)in-groter-bakje.html
Van 25 euro per liter naar 17,15.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:29 schreef Ticootje het volgende:
Per liter saus is het dan flink goedkoper geworden.
Je krijgt geen obesitas van een 15ml grotere mayo verpakking. Overdrijven is ook een vak.quote:
Nee maar het draagt er wel toe bij.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je krijgt geen obesitas van een 15ml grotere mayo verpakking.
10 liter remia fritessaus = 13 euro.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Van 25 euro per liter naar 17,15.![]()
Een frietboer koopt een emmer met 10 liter mayo voor die prijs.
Alleen maar ketchup. Je krijgt wel gelijk vijf zakjes bij een klein patatjequote:Op donderdag 25 februari 2016 16:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer in de VS geweest en ook niet in de mac, maar toen ik nog wel eens in de VS kwam en ook in de macs aldaar was het altijd gratis. Alleen had men meestal geen mayo.
Misschien draagt het wel bij aan een afname van gewicht omdat de meeste mensen eerst 2 van 20 kochten en nu 1 van 35.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nee maar het draagt er wel toe bij.
Bij de patatboer moet ik vaak vragen of ze er niet teveel mayonaise op willen doen, want zoals rommel ook al opmerkte verdrinkt je friet in de mayo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
10 liter remia fritessaus = 13 euro.
Maar de meeste patatboeren vragen ook wel 40 of 50 cent voor een portie mayo.
Das juist lekker!quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij de patatboer moet ik vaak vragen of ze er niet teveel mayonaise op willen doen, want zoals rommel ook al opmerkte verdrinkt je friet in de mayo.
Fritessaus is geen mayoquote:Op donderdag 25 februari 2016 16:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
10 liter remia fritessaus = 13 euro.
Maar de meeste patatboeren vragen ook wel 40 of 50 cent voor een portie mayo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |