http://www.nu.nl/eten-en-(...)in-groter-bakje.htmlquote:De fritessaus van McDonald's komt voortaan in een groter bakje. In plaats van 20 milliliter zit er voortaan 35 milliliter saus in een bakje.
Het formaat van het bakje zorgde voor ergernissen bij bezoekers van de fastfoodketen. Dat was genoeg reden om de bakjes te vergroten. In veel landen was het formaat van de sausbakjes al groter.
Een woordvoerdster van de fastfoodketen laat aan AD weten dat de cups van ketchup, mayonaise en de fritessaus voortaan allemaal even groot zullen zijn.
De officiële adviesprijs voor het bakje van 20 milliliter was 50 cent in 2015, het is nog niet bekend of die prijs verhoogd zal worden als het bakje groter is.
Door: NU.nl
Is toch al achterlijk duur voor zo'n klein bakje. Neem het zelf nooit, heb thuis mad-sauce. Lijkt er een beetje op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Tuurlijk gaat de prijs wel omhoog.
Duuhhhhh!!
Ze hadden laatst wel mayo bij de mac afgelopen week.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ook meteen gewoon mayo in die bakjes proppen want die flauw groene meuk die voor fritessaus moet doorgaan is niet te vreten.
In Duitsland zijn er Mc's die het gratis aanbieden. Ketchup, mayo, en mosterdquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ook meteen gewoon mayo in die bakjes proppen want die flauw groene meuk die voor fritessaus moet doorgaan is niet te vreten.
Ik heb het ooit eerder ook wel eens gezien ja. Was een speciale week ofzo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze hadden laatst wel mayo bij de mac afgelopen week.
Dat ze dat hier ook maar eens snel invoeren dan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Duitsland zijn er Mc's die het gratis aanbieden. Ketchup, mayo, en mosterd
Frankrijk ook volgens mij. Zweden ook.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Duitsland zijn er Mc's die het gratis aanbieden. Ketchup, mayo, en mosterd
Van mij mag het als niet frequent bezoeker van deze toko.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat ze dat hier ook maar eens snel invoeren dan.
Die saus is zo'n beetje de hoofdreden dat ik er nog frietjes eet. Heerlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Bestel je een medium friet ipv large. Is dat ook weer opgelost.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:37 schreef dimmak het volgende:
Dan is 1 bakje dus net te weinig en 2 teveel.Nu red ik het met 2 bakjes.
Ik heb ook niets met die kleine mini frietjes eigenlijk. Doe mij maar gewoon een patat met in een puntzak van Bram Ladage ofzo. Een lekker mac hamburgertje met bacon kan ik weer wel waarderen maar stiekem is de Burger King daar ietwat beter in.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die saus is zo'n beetje de hoofdreden dat ik er nog frietjes eet. Heerlijk.
Ik haal altijd al mayo bij de mac. Hier kun je uit kiezen:quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eerder ook wel eens gezien ja. Was een speciale week ofzo.
Dat. Bij de BK hebben ze nu ook Kingsaus wat er in de verste verte wel een beetje op lijkt maar het smaakt nergens naar. McDonalds fritesaus is gewoon de beste.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die saus is zo'n beetje de hoofdreden dat ik er nog frietjes eet. Heerlijk.
Wij hebben kennelijk tegenovergestelde smaak. Ik vind de broodjes van de BK echt verschrikkelijk. Droog, saai en onsmakelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met die kleine mini frietjes eigenlijk. Doe mij maar gewoon een patat met in een puntzak van Bram Ladage ofzo. Een lekker mac hamburgertje met bacon kan ik weer wel waarderen maar stiekem is de Burger King daar ietwat beter in.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Banwaardige post ditquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |