quote:Op zaterdag 18 februari komt één van de grootste hardrock- en heavy metalbands van Amerika naar de Ziggo Dome in Amsterdam. Avenged Sevenfold komt met een avondvullend programma met very special guest Disturbed en als voorprogramma Chevelle. De kaartverkoop voor het concert start aanstaande vrijdag 12 augustus om 10.00 uur via Ticketmaster.
Heb je toch alweer een avondje gevuld.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Avenged Sevenfold + Disturbed + Chevelle in de Ziggo Dome.
Avenged Sevenfold en Alter Bridge kan je al op schrijven voor een festival tour in 2017 gok ik.
Ja, eens, maar ik zie ze wel op een Graspop of Forta staan, al dan niet als combi met Alter Bridge en Disturbed heb je dan toch een wat moderner avondje dan weer Metallica, Maiden, Linkin Park of Guns N' Roses.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja Avenged is wat mij betreft ook zo'n net niet headliner ala Volbeat.
Mordern misschien wel, al heeft iedereen binnen dit genre deze bands ook wel gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, eens, maar ik zie ze wel op een Graspop of Forta staan, al dan niet als combi met Alter Bridge en Disturbed heb je dan toch een wat moderner avondje dan weer Metallica, Maiden, Linkin Park of Guns N' Roses.
Jup, modern is relatief, dit zijn allemaal bands met hun roots in de 90s, dus ook al snel 20 jaar bezig...quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mordern misschien wel, al heeft iedereen binnen dit genre deze bands ook wel gezien.
Niet officieel uit elkaar, maar het gros van de leden zit nu in een nieuwe groep:quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik wil Rage Against The Machine nog ooit zien![]()
Zijn die eigenlijk officieel uit elkaar? Of is dat gewoon pure stilte?
Plus:quote:Prophets of Rage is a new supergroup formed by Morello, Wilk and Commerford, plus Chuck D of Public Enemy and B-Real of Cypress Hill.
quote:Despite Morello, Wilk and Commerford's involvement in Prophets of Rage, Commerford confirmed in an interview with Rolling Stone that Rage Against the Machine has not split up, explaining, "We just do things our own way.
Het is tenslotte bijna september, werd wel eens tijd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel mooi dat die 2017 bekendmakingen beginnen te komen
Jup ben benieuwd, lijkt weer prima jaartje te worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is tenslotte bijna september, werd wel eens tijd.
Best een moeilijk te vullen zaal natuurlijk met de groei die ze hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jup ben benieuwd, lijkt weer prima jaartje te worden.
Benieuwd of 013 nog met leuke dingen komt, is hier half uurtje vandaan en die mogen wat mij betreft iets meer Bon Iver gaan boeken.
Bijna alles wat ik daar bezoek komt dan weer van de metal kant. Zou iets meer variatie in mogen komen.
Jep, maar toch dingen als Stereophonic en Alabama Shakes deden het daar ook best goed. Een beetje van die Lowlands/Pinkpop naampjes mogen wat mij betreft wel vaker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Best een moeilijk te vullen zaal natuurlijk met de groei die ze hebben gemaakt.
Oh ja mee eens hoor wat betreft Bon Iver. Maar goed, snap ook wel dat ze met zo'n act wat centraler gaan zitten. Utrecht is uitermate geschikt voor Bonnie..quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep, maar toch dingen als Stereophonic en Alabama Shakes deden het daar ook best goed. Een beetje van die Lowlands/Pinkpop naampjes mogen wat mij betreft wel vaker.
Een Bon Iver zou ook wel een 013 kunnen vullen hoor.
Jep, jammer ook dat ze maar 1 gig doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh ja mee eens hoor wat betreft Bon Iver. Maar goed, snap ook wel dat ze met zo'n act wat centraler gaan zitten. Utrecht is uitermate geschikt voor Bonnie..
Ook maar met potlood opschrijven voor de 2017 festivals dan (incl. Pinkpop)quote:Op donderdag 1 september 2016 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi, de nieuwe Kensington single is net de wereld in geslingerd.
Hier te vinden.quote:Op donderdag 1 september 2016 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ook maar met potlood opschrijven voor de 2017 festivals dan (incl. Pinkpop)
Doen ze toch netjes die EDM dj'squote:Wow, de show van Oliver Heldens gaat hard! De Early Bird Tickets waren binnen enkele minuten uitverkocht. Vanaf nu zijn er alleen nog reguliere tickets verkrijgbaar. Check voor meer info en tickets
13 in het dozijn. Ik kan er niet warm van worden.quote:Op donderdag 1 september 2016 17:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Zonder dat ze een noot gezongen hebben kan je het wel gelijk aan Kensington koppelen imo.
Het is wel de typische Kensington sound in ieder geval (waar ik persoonlijk niet echt een groots fan van ben).
Maar ok, verder is het best een degelijk nummer.
De nieuwe Nick Cave word ik dan weer wel warm vanquote:Op maandag 5 september 2016 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
13 in het dozijn. Ik kan er niet warm van worden.
Ja het valt me ook op nu.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
Mojo is het iig flink aan het pushen, aan de persberichten te zien lately
m2quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Die nieuwe Kings Of Leon vind ik best tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |