Vooral die bij Westerhavenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]![]()
De route gaat zeker langs alle McDonalds' op de wereld?
Ja, al gekeken, en het is niet mogelijk. Omdat mijn uni geen contract kan afsluiten met de uni waar ik heen wil, dus gelden de alle regels ivm ECTS, beurzen, deadlines etc. niet voor mij. Ik kan me alleen inschrijven, alles zelf regelen en de vakken die ik haal, kunnen hier op mijn diploma geplaatst worden (en het ergste is; 1 course in de VS is 3 credits, en hier staat het voor 6 ECTSquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens wat van vriend die in de VS les heeft gegeven op de uni.
Niveau is echt belachelijk laag vergeleken met hier.
Ook van die rare regels, dat een x-aantal procent een A moet halen en alles.
Geen beurs? Heb je daar wel naar gekeken? Weet niet hoe het zit met buitenlandse studenten voor een semester of 2, maar Amerikanen zelf worden van alle kanten gestimuleerd om de studeren.
Ja ik bedoel ook niet overall, in elk hostel maak je wel aardig contact jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Saai? Lijkt me juist fijn, alle vrijheid, en je leert toch wel mensen kennen als je enigszins sociaal bent. Toen ik een weekendje alleen naar Polen ging leerde ik ook zo mensen kennen
Ja, klopt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoorde laatst ook dat uni-studenten in Amerika in hun eerste jaar eerst allerlei high-school vakken erbij krijgen zodat er een stuk minder gefocussed wordt op de vakken van hun daadwerkelijk gekozen opleiding
Dat klopt, maar je hebt meer mogelijkheden dan als je master 40 contactuur per week heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weinig contacturen betekent niet dat ik weinig te doen heb voor school he.
Was het maar waarquote:
Tenzij Deezertje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook niet overall, in elk hostel maak je wel aardig contact ja
Ik heb met mijn vrienden afgesproken dat als ik 28 ben en geen vriendin heb ik voor de trein spring.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Daar is het eind- en het beginpunt.
Oh, dat is wel naatje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, al gekeken, en het is niet mogelijk. Omdat mijn uni geen contract kan afsluiten met de uni waar ik heen wil, dus gelden de alle regels ivm ECTS, beurzen, deadlines etc. niet voor mij. Ik kan me alleen inschrijven, alles zelf regelen en de vakken die ik haal, kunnen hier op mijn diploma geplaatst worden (en het ergste is; 1 course in de VS is 3 credits, en hier staat het voor 6 ECTS(1 ECTS = 28 uur studie), dus best veel voor het niveau daar
).
Dat klopt!quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Is voor ons raar natuurlijk.
[..]
Dat klopt, maar je hebt meer mogelijkheden dan als je master 40 contactuur per week heeft.
Mja, het heeft zo zijn nadelen, maar ook voordelen.quote:
Zit jij nou al in N-I dan?quote:
Hebben ze goeie mogelijkheden in het buitenland met jouw opleiding?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga na mijn opleiding naar het buitenland.
Nee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze goeie mogelijkheden in het buitenland met jouw opleiding?
Ja, lijkt me ook wel slim.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Mja, het heeft zo zijn nadelen, maar ook voordelen.
Ik studeer rechten en de concurrentie is moordend. En als iemand zijn kop moet uitsteken, ben ik het wel, lijkt me.
En een jaartje VS kan mij daarbij helpen.
Als je de financiele middelen hebt om je op die manier te onscheiden moet je dat niet nalaten neequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Mja, het heeft zo zijn nadelen, maar ook voordelen.
Ik studeer rechten en de concurrentie is moordend. En als iemand zijn kop moet uitsteken, ben ik het wel, lijkt me.
En een jaartje VS kan mij daarbij helpen.
Voor onbepaalde tijd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |