Fokker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bediening.
Nu wil zeker niemand meer.
Hopen dat 'ie dan niet eerst iedereen de tering scheldt voordat hij de bestelling opneemt.quote:
Dat juich ik alleen maar toe.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat 'ie dan niet eerst iedereen de tering scheldt voordat hij de bestelling opneemt.
Dat zo'n vrouwtje dan haar bestelling opgeeft en Sjaak ineens hysterisch roept:quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat 'ie dan niet eerst iedereen de tering scheldt voordat hij de bestelling opneemt.
hoezo niet? serveer je geen gebak?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit mag ik denk ik niet dragen.
Nee eigenlijk alleen drankjes.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo niet? serveer je geen gebak?
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die is te druk met het ontmaskeren van niet-bestaande kloons.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
doe maar een koffie danquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk alleen drankjes.
Wat denk je zelf? Ik mag niet eens mijn eigen werk doen van jouquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Een contactgestoord iemand kan prima mijn dienst overnemen dat zijn de gasten namelijk ook.
Wil jij LTVDK?
Vind het echt niet erg als je zo'n 99 procent van de mensen daar aansteekt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik mag niet eens mijn eigen werk doen van jou
Ik ben niet je persoonlijke biologische wapen he ...quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het echt niet erg als je zo'n 99 procent van de mensen daar aansteekt.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet je persoonlijke biologische wapen he ...
Yassad ...quote:
Gefeliciteerd ouwe PKM hoer! Strikdiploma? Bul gehaald? 1e huis gekocht of gewoon jarig? In iedergeval een dikke pakkerd op je harige buikje!quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:59 schreef YokiKater het volgende:
Ja, dankjewel. Ook de andere uit het vorige topic. Kan niet quoten, zit mobiel. En ik ga maar eens slapen of zo.
Pik omhoog! Nee joh, nieuw tagje en kleurtje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe PKM hoer! Strikdiploma? Bul gehaald? 1e huis gekocht of gewoon jarig? In iedergeval een dikke pakkerd op je harige buikje!
God, ik heb 1 keer een fout gemaakt, waarvoor ik ook mijn fout hebt toegegeven en mijn excuus heb aangeboden, daarnaast loop ik nooit te zeiken over kloons.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die is te druk met het ontmaskeren van niet-bestaande kloons.
Dit ga je je hele leven nog horenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
God, ik heb 1 keer een fout gemaakt, waarvoor ik ook mijn fout hebt toegegeven en mijn excuus heb aangeboden, daarnaast loop ik nooit te zeiken over kloons.
Misschien moet jij een keer normaal doen.
Jij moet gewoon je muil houden.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit ga je je hele leven nog horen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je muil houden.
Net zoals mijn grap hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je muil houden.
Oh oke.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen je moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap de obsessie van hem niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Elflettering dit zo goed vindt.
Misschien moet je opmerkingen in deze SC niet al te serieus nemen, Sjaak...quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
God, ik heb 1 keer een fout gemaakt, waarvoor ik ook mijn fout hebt toegegeven en mijn excuus heb aangeboden, daarnaast loop ik nooit te zeiken over kloons.
Misschien moet jij een keer normaal doen.
Oke, ga dan nu maar bezig met je post over Kanye.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je opmerkingen in deze SC niet al te serieus nemen, Sjaak...
Zeg jij.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je opmerkingen in deze SC niet al te serieus nemen, Sjaak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |