Ik vind ook eigenlijk dat bij penalty's de spelers aan weerszijden in een rij moeten gaan staan. Net als bij de F'jes vroeger.quote:
quote:Cocu over doelpuntloze remise: 'Het maximale wat erin zat'
Trainer Phillip Cocu kijkt voldaan terug op het heenduel in de achtste finale van de Champions League, waarin PSV en Atlético Madrid niet tot scoren kwamen.
'Ik denk dat dit het maximale was wat erin zat', blikte Cocu op het duel in Eindhoven terug voor de camera van SBS 6. 'Ik vind dat we als team uitstekend verdedigd hebben, dan is 0-0 geen slechte uitslag. Het is heel moeilijk om tegen deze ploeg kansen te creëren.'
Cocu telde drie kansen voor Atlético en ééntje voor zijn eigen elftal, na een half uur voor Davy Pröpper. 'Nu zullen we in de uitwedstrijd moeten proberen om een goaltje te maken. Ik geloof zeker dat we een kans hebben. We zijn in heel veel wedstrijden in staat gebleken om te scoren.'
Rood
In Madrid moet PSV het in elk geval stellen zonder Gastón Pereiro, die met twee keer geel en dus rood van het veld werd gestuurd. 'Belachelijk', vond Cocu die tweede kaart. 'Het is de slimheid en ervaring van Diego Godín, hij gebruikt het moment goed. Maar Atlético heeft vanavond ook laten zien dat het een hoop voetballend vermogen heeft.'
Het strijdplan van Cocu werkte vooral in verdedigend opzicht. Aanvallend had PSV moeite de vleugelspitsen te bereiken. 'We probeerden het spel te verplaatsen naar de rechterkant, met Luciano Narsingh, maar dat lukte slechts sporadisch. En aan het eind met een man minder hebben we nog gegokt op de snelheid van Maxime Lestienne.'
Op 15 maart is de return in Madrid, de winnaar plaatst zich voor de kwartfinale.
quote:Simeone maakt zich geen zorgen: 'Die goals komen wel'
Atlético Madrid kwam woensdagavond op bezoek bij PSV niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel. Toch maakt Diego Simeone zich totaal geen zorgen. De trainer heeft er alle vertrouwen in dat zijn ploeg de kwartfinale van de Champions League zal bereiken.
Simeone was na afloop op de website van de UEFA nog wel lovend over PSV. 'Die jongens speelden een brutale, harde wedstrijd. Ze waren een erg lastige tegenstander voor ons', zei de Argentijn, die zijn ploeg na rust zag heersen, zeker toen Gastón Pereiro zijn tweede gele kaart ontving. 'Wij hebben de tweede helft gecontroleerd en doelman Jan Oblak hoefde niet één keer in actie te komen.'
'We zijn niet tot scoren gekomen, maar we zijn nog zeker niet uitgeschakeld. Wanneer mijn ploeg alles geeft, kansen krijgt en continu op de helft van de tegenstander speelt, dan ben ik blij', vervolgde Simeone. 'Die goals komen wel, ik ben iemand met veel geduld. PSV is een zware tegenstander en vooral heel erg snel. Maar we hebben meerdere open kansen gekregen. Ik keer met een goed gevoel huiswaarts. De wetenschap dat we de return in eigen huis spelen, geeft me rust.'
quote:Filipe Luís complimenteert PSV, Griezmann vol vertrouwen
PSV hield thuis knap stand tijdens het heenduel met Atlético Madrid in de achtste finale van de Champions League (0-0) en kreeg daavoor de complimenten van Filipe Luís. Zijn ploeggenoot Antoine Griezmann liet zich niet uit het veld slaan door zijn missers.
'Nu zullen we thuis moeten winnen. Er zit niets anders op, een gelijkspel hebben we niets aan', reageerde Filipe Luís na de wedstrijd. 'We geloven nog altijd in kwalificatie voor de kwartfinale. We zullen ervoor vechten, er echt alles aan doen.'
'Ook vandaag hebben we alles gegeven, maar voor het doel waren we niet scherp genoeg', vervolgde de linksback met een verleden bij Ajax. 'Het klopt dat we de laatste weken moeilijk scoren, maar voor rust kregen we in ieder geval nog twee enorme kansen. PSV heeft het echter uitstekend gedaan.'
'Het was geen eenvoudige wedstrijd', vulde Griezmann aan. 'Achterin stond het uitstekend en het hele team werkte hard, maar ik miste een enorme kans. Ik stond er net niet helemaal goed voor en de keeper (Jeroen Zoet, red.) reageerde gewoon uitstekend.'
'Toen ze met tien man kwamen te staan, werd het alleen maar moeilijker. Ze gingen met zijn allen voor het doel staan. Toch blijf ik vol zelfvertrouwen. Natuurlijk balen we, aangezien we hier wilden winnen. Maar de return spelen we thuis en dat zorgt voor een enorme boost.'
Noem dan een voorbeeld dat ze dat niveau dit seizoen benaderden?!quote:Dat zeg je op basis van vanavond, of wanneer heb je ze nog meer zien spelen
Eens. Kan je beter niet met Johnny van Beukering spelen overigens.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik vind ook eigenlijk dat bij penalty's de spelers aan weerszijden in een rij moeten gaan staan. Net als bij de F'jes vroeger.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:29 schreef Zorro het volgende:
AS Roma - Real Madrid 0-2
Arsenal - Barcelona 0-2
PSV - Atletico 0-0
Valencia-thuis, Sevilla-uit en -thuis, Celta-uit, Benfica-uit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:30 schreef Slaro het volgende:
[..]
Noem dan een voorbeeld dat ze dat niveau dit seizoen benaderden?!
Maar Atletico is ook wel de minste van de drie toch?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:29 schreef Zorro het volgende:
Toch een mooi rijtje:
AS Roma - Real Madrid 0-2
Arsenal - Barcelona 0-2
PSV - Atletico 0-0
De drie Spaanse topploegen, en PSV de enige die overeind blijft
In de Liga staan ze tweede. Zaterdag de derby. Al gok ik op een gelijkspelletje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar Atletico is ook wel de minste van de drie toch?
Nee.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ok.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Liga staan ze tweede. Zaterdag de derby. Al gok ik op een gelijkspelletje.
Welk rationeel persoon dacht dat niet van te voren?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cavaliers riep dat PSV kansloos was.
Dat is Real.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat ook, zelfs bijna in letterlijke zin, klopt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoals ik al zei, uitspraken net als voor de groepsfase. Kansloos, EL al bijna onmogelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zou het momenteel knapper vinden als je durft te stellen dat PSV niet kansloos is in het Vicente.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Welk rationeel persoon dacht dat niet van te voren?
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Welk rationeel persoon dacht dat niet van te voren?
Tuurlijk waren ze niet kansloos. Jammer van het indekken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat ook, zelfs bijna in letterlijke zin, klopt.
Ze waren niet kansloos, aangezien ze maar liefst 1 (één) hele kans hebben gehad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk waren ze niet kansloos. Jammer van het indekken.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:39 schreef Zorro het volgende:
Natuurlijk is de kans heel klein dat PSV verder gaat, maar een verdwaald doelpunt in Madrid en je weet maar nooit.
Hopelijk met een fitte Guardado en Lestienne. De jong er weer bij, en WIllems die nog weer een stuk meer ingespeeld is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:39 schreef Zorro het volgende:
Natuurlijk is de kans heel klein dat PSV verder gaat, maar een verdwaald doelpunt in Madrid en je weet maar nooit.
En het is wel een wedstrijd waar Atletico vol gas moet. Alleen ploegen als Sevilla zijn daarbij overeind gebleven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Met een beetje mazzel haalt ook Tiago de return, berg je dan maar.
Het is ook wel een verschil of je schoten afvuurt op Jeroen Zoet of op Sergio Rico, de tweede keeper van Spanje.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het is wel een wedstrijd waar Atletico vol gas moet. Alleen ploegen als Sevilla zijn daarbij overeind gebleven.
Dat vond jij hetzelfde niveau als tegen Barcelona, schijnbaar kijken wij naar andere wedstrijden, ik zag Atletico vandaag vol gas geven, niet hetzelfde niveau als tegen Barcelona maar dat hebben ze dit seizoen sowieso niet behaald dat was echt grandioos, maar Atletico heeft geen moment met de handremail erop gespeeld.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valencia-thuis, Sevilla-uit en -thuis, Celta-uit, Benfica-uit.
PSV gaat dan met vijf verdedigers op de counter spelen, Lestienne en De Jong erin, kan best een goal worden gemaakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Of Atletico wint of het worden penalty's.
PSV gaat niet scoren.
Jij vond ze in de studio vandaag ook gek omdat ze dachten dat PSV vanavond een kans maakte.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat niet scoren.
Valencia kreeg in de eerste helft alle hoeken van het veld te zien en het was een godswonder dat de teller voor Atléti bij twee stopte. Hoe heeft dat niet het niveau van Barcelona-uit benaderd? Leg uit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:45 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dat vond jij hetzelfde niveau als tegen Barcelona, schijnbaar kijken wij naar andere wedstrijden, ik zag Atletico vandaag vol gas geven, niet hetzelfde niveau als tegen Barcelona maar dat hebben ze dit seizoen sowieso niet behaald dat was echt grandioos, maar Atletico heeft geen moment met de handremail erop gespeeld.
En? PSV heeft maar één kans gehad. Voor de rest heb ik Oblak niet in actie zien komen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vond ze in de studio vandaag ook gek omdat ze dachten dat PSV vanavond een kans maakte.
Omdat Valencia er weinig van bakte, kom op, dat kan ik niet vergelijken met die wedstrijd die verloren met 8-0 in de beker dat had in die wedstrijd tegen Atletico ook gekund.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valencia kreeg in de eerste helft alle hoeken van het veld te zien en het was een godswonder dat de teller voor Atléti bij twee stopte. Hoe heeft dat niet het niveau van Barcelona-uit benaderd? Leg uit.
Niet kansloos dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En? PSV heeft maar één kans gehad. Voor de rest heb ik Oblak niet in actie zien komen.
Celta moet ik terugzien die wedstrijd her ik me een stuk anders.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valencia kreeg in de eerste helft alle hoeken van het veld te zien en het was een godswonder dat de teller voor Atléti bij twee stopte. Hoe heeft dat niet het niveau van Barcelona-uit benaderd? Leg uit.
Celta kreeg in eigen huis geen poot aan de grond, in het stadion waar ze daarvoor Barcelona met 4-1 van het veld speelde. Niet in aanvallend opzicht en niet in verdedigend opzicht.
Heb je Villarreal gezien zondag? Prototype van Atletico, kwam ook met meer dan prima spelers nul keer in de buurt van Oblak.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:46 schreef Slaro het volgende:
[..]
PSV gaat dan met vijf verdedigers op de counter spelen, Lestienne en De Jong erin, kan best een goal worden gemaakt.
Dit is echt zó vreselijk simpel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:48 schreef Slaro het volgende:
[..]
Omdat Valencia er weinig van bakte
Nee, stuk of 3/4 kansen. Atletico ook zoiets.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En? PSV heeft maar één kans gehad. Voor de rest heb ik Oblak niet in actie zien komen.
Ik heb eerder gesteld dat PSV max 2/3 kansen zou krijgen. Maar dat vergeet je voor het gemak dan ook weer.quote:
Naar welke wedstrijd heb jij gekeken?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nee, stuk of 3/4 kansen. Atletico ook zoiets.
Atleti is gewoon blij met dit gelijkspel. Even jammer dat die een op een met keeper mislukte, maar dan maar thuis afmaken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat niet scoren.
Misschien geloof je het niet maar ik lees niet alle posts die jij hebt geplaatst.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb eerder gesteld dat PSV max 2/3 kansen zou krijgen. Maar dat vergeet je voor het gemak dan ook weer.
2 kansen als je dat onmogelijke schot van Lestienne erbij rekent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nee, stuk of 3/4 kansen. Atletico ook zoiets.
Ja geen uitgoal. Die zullen echt blij zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Atleti is gewoon blij met dit gelijkspel. Even jammer dat die een op een met keeper mislukte, maar dan maar thuis afmaken.
Maar Barcelona bakte er in dat geval wel wat van, hoe dan ook kan je niet ontkennen dat het vaak ook met het niveau van de tegenstander te maken heeft, Valencia is echt matig dit seizoen ook voor Neville.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is echt zó vreselijk simpel.
> Ploeg wordt weggespeeld.
> 'Ja, tegenstander bakte er weinig van.'
Dat was niet het Valencia als het Valencia van nu onder iPad Gary.
Nu al drie overwinningen op rij!quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:53 schreef Slaro het volgende:
[..]
Maar Barcelona bakte er in dat geval wel wat van, hoe dan ook kan je niet ontkennen dat het vaak ook met het niveau van de tegenstander te maken heeft, Valencia is echt matig dit seizoen ook voor Neville.
Valencia is matig dit seizoen, maar er zit een verschil tussen Nuno en Neville. Nuno heeft bijvoorbeeld geen apple apparatuur en Google Translate nodig om zijn instructies en ideeën over te brengen naar zijn spelers.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:53 schreef Slaro het volgende:
[..]
Maar Barcelona bakte er in dat geval wel wat van, hoe dan ook kan je niet ontkennen dat het vaak ook met het niveau van de tegenstander te maken heeft, Valencia is echt matig dit seizoen ook voor Neville.
Als je zo rekent dan komt atletico ook tot 1 kans.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
2 kansen als je dat onmogelijke schot van Lestienne erbij rekent.
Moet PSV nu blij zijn dan? Speelde een aantal jaar terug ook nog 1-1 tegen Milan met sterk spel om vervolgens 3-0 klop in San Siro te krijgen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja geen uitgoal. Die zullen echt blij zijn.
Ayesteran helpt al een boel, maar je gelooft er niet in hequote:Op woensdag 24 februari 2016 23:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valencia is matig dit seizoen, maar er zit een verschil tussen Nuno en Neville. Nuno heeft bijvoorbeeld geen apple apparatuur en Google Translate nodig om zijn instructies en ideeën over te brengen naar zijn spelers.
PSV is dus naar mijn mening wat meer geslepen in snelle uitbraken en counteren dan Villareal, misschien is dat genoeg voor die ene goal, maar dat is afwachten inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Villarreal gezien zondag? Prototype van Atletico, kwam ook met meer dan prima spelers nul keer in de buurt van Oblak.
Überhaupt de afgelopen drie wedstrijden pas 1 schot op doel gehad, net gelezen.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
AA
[..]
Ayesteran helpt al een boel, maar je gelooft er niet in he.
Sinasappel voor iedereen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu al drie overwinningen op rij!
Hèhè Tsjaquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valencia is matig dit seizoen, maar er zit een verschil tussen Nuno en Neville. Nuno heeft bijvoorbeeld geen apple apparatuur en Google Translate nodig om zijn instructies en ideeën over te brengen naar zijn spelers.
Ho ho, Sandoval moest het veld ruimen en Rapid Wien stond na een half uur met 5-0 achter. #belieequote:
Mandarijn dan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, Sandoval moest het veld ruimen en Rapid Wien stond na een half uur met 5-0 achter. #beliee
Dat is óók een vorm van Chinees inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is een vorm van Chinees.
Atleti heeft er ook maar 2 gehad en niks gecreëerd tegen 10 manquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu? Welke Atletico-wedstrijden heb je dit seizoen allemaal gezien?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Atleti heeft er ook maar 2 gehad en niks gecreëerd tegen 10 man
Wat dan nog?quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Atletico wint thuis gewoon met 3-0.
30-40 procent ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik geef PSV overigens 40% kans met Lestienne en De Jong.
Geloof ik niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
dat kloptquote:
Is ook nog steeds een prima resultaat dan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wat dan nog?
Dan heeft PSV het alsnog meer dan uitstekend gedaan.
Denk dat weinig mensen hadden verwacht dat PSV nul zou kunnen houden.
Atléti heeft dit seizoen in alle competities pas vijf keer drie of meer doelpunten gemaakt, dat aantal gaan ze niet halen met Griezmann in deze vorm. 1-0 is voldoende en dat doelpunt gaat wel vallen. Oblak gaat in Calderón in ieder geval alleen in beeld zijn als de spelers in een rijtje staan voor de Champions League tune.quote:Op donderdag 25 februari 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
In alle interviews die ik vannacht gelezen heb, vertrouwt Atletico enorm op het thuisvoordeel. Hoe groot is dat verschil echt met thuiswedstrijden dit seizoen volgens jou? Thuis verliest Atletico immers zelden in de Liga.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Atléti heeft dit seizoen in alle competities pas vijf keer drie of meer doelpunten gemaakt, dat aantal gaan ze niet halen met Griezmann in deze vorm. 1-0 is voldoende en dat doelpunt gaat wel vallen. Oblak gaat in Calderón in ieder geval alleen in beeld zijn als de spelers in een rijtje staan voor de Champions League tune.
Minder dan in de voorgaande jaren. Er is dit jaar nauwelijks verschil in resultaat tussen thuis- en uitwedstrijden. Atletico verliest überhaupt maar zelden. Atletico heeft maar twee minder verliespunten in uitwedstrijden dan in thuiswedstrijden. Tegenstanders stellen zich steeds meer in als ze naar Calderón komen. Ze trekken zich massaal terug en laten Atletico aan de bal, daar hebben ze momenteel veel moeite mee. Normaliter kunnen ze gokken op een ingeving van Griez (nu uit vorm) of Carrasco (nu geblesseerd), dat is er nu niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In alle interviews die ik vannacht gelezen heb, vertrouwt Atletico enorm op het thuisvoordeel. Hoe groot is dat verschil echt met thuiswedstrijden dit seizoen volgens jou? Thuis verliest Atletico immers zelden in de Liga.
Maar mocht PSV scoren, toegegeven die kans is niet enorm groot, dan zie ik Atletico er wel drie in prikken. Ze scoren niet veel, maar dat is ook nooit nodig - op doelsaldo winnen ze toch niet van barca en Madrid (nog buiten dat het natuurlijk om onderling resultaat gaat)quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Atléti heeft dit seizoen in alle competities pas vijf keer drie of meer doelpunten gemaakt, dat aantal gaan ze niet halen met Griezmann in deze vorm. 1-0 is voldoende en dat doelpunt gaat wel vallen. Oblak gaat in Calderón in ieder geval alleen in beeld zijn als de spelers in een rijtje staan voor de Champions League tune.
Ik vraag me een beetje af waar die goednieuwsshow rond PSV vandaan komt. Ik heb buiten de scrimmage Atletico totaal niet in de problemen zien komen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar mocht PSV scoren, toegegeven die kans is niet enorm groot, dan zie ik Atletico er wel drie in prikken. Ze scoren niet veel, maar dat is ook nooit nodig - op doelsaldo winnen ze toch niet van barca en Madrid (nog buiten dat het natuurlijk om onderling resultaat gaat)
Volgens Jetro Willems is PSV gewoon door als het daar 1-1 wordt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me een beetje af waar die goednieuwsshow rond PSV vandaan komt. Ik heb buiten de scrimmage Atletico totaal niet in de problemen zien komen.
''EN ALS WIJ SCOREN HEBBEN ZIJ EEN PROBLEEM!11!111!''
Atléti speelt ook niet voor de leuk, het speelt om te winnen. Hoe, dat maakt niet uit. 1-0 geeft net zoveel punten als 10-2. Het is vaak niet leuk om naar te kijken - althans, ik persoonlijk geniet ervan - maar het is effectief. Er zijn meerdere manieren om te winnen en iedereen kiest zijn eigen manier.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar mocht PSV scoren, toegegeven die kans is niet enorm groot, dan zie ik Atletico er wel drie in prikken. Ze scoren niet veel, maar dat is ook nooit nodig - op doelsaldo winnen ze toch niet van barca en Madrid (nog buiten dat het natuurlijk om onderling resultaat gaat)
Maar is PSV dan in de problemen gekomen, met 11 of met 10 man, Atletico kan PSV schijnbaar niet de wil opleggen en dat is toch al een kleine overwinning op zich.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me een beetje af waar die goednieuwsshow rond PSV vandaan komt. Ik heb buiten de scrimmage Atletico totaal niet in de problemen zien komen.
''EN ALS WIJ SCOREN HEBBEN ZIJ EEN PROBLEEM!11!111!''
PSV moet maar een voorbeeld nemen in dit geval aan Celta de Vigo bij hun is het ook gelukt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Minder dan in de voorgaande jaren. Er is dit jaar nauwelijks verschil in resultaat tussen thuis- en uitwedstrijden. Atletico verliest überhaupt maar zelden. Atletico heeft maar twee minder verliespunten in uitwedstrijden dan in thuiswedstrijden. Tegenstanders stellen zich steeds meer in als ze naar Calderón komen. Ze trekken zich massaal terug en laten Atletico aan de bal, daar hebben ze momenteel veel moeite mee. Normaliter kunnen ze gokken op een ingeving van Griez (nu uit vorm) of Carrasco (nu geblesseerd), dat is er nu niet.
Maar wel is het zo dat het nog ouderwets kan spoken in Calderón.
Celta in de Copa was een incident if I've ever seen one. Zelfs Godín ging twee keer cruciaal in de fout.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:10 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
PSV moet maar een voorbeeld nemen in dit geval aan Celta de Vigo bij hun is het ook gelukt.
Dat wou ik zeggen. Dat gezeik hier. Denk dat je dat Atletico met een lekker gevoel naar huis gegaan is? Zij hebben ook maar amper wat gecreëerd. Die kans van Griezmann had erin gemoeten, gelukkig stond Zoet op te letten. En die Godin gaat bij Moreno in zijn nek zitten en kopt er een bal in, oeh oeh wat was dat Atletico gevaarlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Maar is PSV dan in de problemen gekomen, met 11 of met 10 man, Atletico kan PSV schijnbaar niet de wil opleggen en dat is toch al een kleine overwinning op zich.
Godin ging tegen PSV anders ook twee keer de fout in. Werd gedold door Pereiro bij die grote kans van Propper en was Lestienne totaal kwijt in de slotfase toen hij op doel kon vuren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Celta in de Copa was een incident if I've ever seen one. Zelfs Godín ging twee keer cruciaal in de fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |