Ben eens bij action geweest en daar is ook alles in 3 talen hé. Echt alles.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je krijgt koptelefoon op inderdaad
Succes dan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ene waar ik morgen testdag heb is niet via het uwv overigens.
pools zekerquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben eens bij action geweest en daar is ook alles in 3 talen hé. Echt alles.
Zonder kan ook maar zo'n groot bedrijf gokt er niet opquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat moet wel lukken.
heftruck is echt lastig als je geen diepte ziet, maar dan moet je sowieso diploma halen
Dankjequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes dan.
Bij die uwv ding niet onnodig overwerken.
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zonder kan ook maar zo'n groot bedrijf gokt er niet op
Zo'n bollenbedrijf op het dorp is weer allemaal polenhuizen aan het bouwen. Echt bizar vind ik datquote:
Als ik aangenomen wordt he.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is altijd, zul je daar in heteren ook wel zien.
Eugeneticaquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat ieder boek dat ik op pak, mijn interesse niet kan houden.
Misschien moet je je ook aan de Russische literatuur wagen. Lekker boekie hoorquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat ieder boek dat ik op pak, mijn interesse niet kan houden.
Zal niet nog eens 20 minuten goed gaan neequote:
Hmm, ik weet niet.quote:
Nee bedankt. Ben niet zo van de literatuur.quote:Op woensdag 24 februari 2016 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je je ook aan de Russische literatuur wagen. Lekker boekie hoor
Kijk met half oog maar vond pereiro wel minste op het veldquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal niet nog eens 20 minuten goed gaan nee
Waarom niet? Is zo breedquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet.
Ik pak er nu een over Wit Rusland.
[..]
Nee bedankt. Ben niet zo van de literatuur.
Ik weet het niet. Ik denk dat het te weinig gefocused is voor mij.quote:
haha echt?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
En als dat hem niet wordt heb ik vandaag nog een baantje aangeboden gekregen bij de fietsengarageMja, was ook geen verkeerd weg an sich. 36 uur
Ja niet die op centraal blijkbaarquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
haha echt?![]()
![]()
in arnhem gewoon? Dan zie je me heel vaak dan
![]()
Die ene kans had erin gemoeten.quote:
Oh huhquote:Op woensdag 24 februari 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet die op centraal blijkbaarBij Rozet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |