Watheb je daar gedaan dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maakt niet uit.
heb ook gewerkt in duitsland voor maandje ofzo.
omdat mensen dom zijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom halen mensen 'verantwoordelijkheid' en 'verantwoording' altijd door elkaar
nee. wel het grootste deel. 3-14 ofzo, daarna half jaartje-drie kwart jaar arnhem toen wegquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je niet altijd in rotterdam gewoond in NL?
Sowieso zo lang in de rij staan voor schoenenquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
lol kennis van me heeft 16 uur in rij gestaan voor yeezy 350
die neem ik nooit meer serieus
Ik heb nog nooit van yeezy 350 gehoordquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
lol kennis van me heeft 16 uur in rij gestaan voor yeezy 350
die neem ik nooit meer serieus
nog wel beter dan een iphone waar gewoon net zoveel aanbod als vraag naar isquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso zo lang in de rij staan voor schoenen
afschuwelijke lelijke sneaker van kanyequote:Op woensdag 24 februari 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van yeezy 350 gehoord
Ik ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
Oh zijn het schoenen? Ik dacht een artiest
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen betalen hier 1k voor hahahaha
blanken kunnen sowieso maar heel weinig sneakers fatsoenlijk hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
Ziet er echt debiel uit
[ afbeelding ]
Geld zou niets uitmaken, want het is beide kapot kapot lelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Dat je zoiets bij de H&M koopt voor 15 euro. Oké dat snap ik nog wel. Want hip gaten in kleding. Maar zoveel geld betalen daarvoor?
Ik vind het ook niks hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geld zou niets uitmaken, want het is beide kapot kapot lelijk.
Snap het beide niet.
Het leek me nou net wat voor jouquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat een gekkigheid allemaal op deze wereld
lelijk een VEEL te duurquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het leek me nou net wat voor jou
Hip.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap de 'gaten in kleding' hype sowieso niet echt
haha kleding weggooien door gatenquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:30 schreef Amarantha het volgende:
Nee snap het ook niet. Vroeger (en nu nog, ik in ieder geval) gooide je je kleding weg als er gaten in zaten.
Is dat wel een hype te noemen. Volgens mij lopen mensen al 20 jaar in broeken met gaten erin inmiddels.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:30 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap de 'gaten in kleding' hype sowieso niet echt
Nee man. Ben daar slecht in. En ga niet telkens vriendin lastig vallen. Nu ik dat zeg, vraag mij af wanneer ik mijn vriend zijn broek een keer terug krijg van haarquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha kleding weggooien door gaten
gewoon naaien
soiweso al langquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat wel een hype te noemen. Volgens mij lopen mensen al 20 jaar in broeken met gaten erin inmiddels.
Dag LR, bevalt je werk nogquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Ripped_jeans
De schuld van rock/metal dus. Bij dezen het bewijs dat Satan erachter zit.
Ja hoor. Ik houd het inmiddels al bijna niet meer voor mogelijk dat ik 00:00 als het begin van de avond zag tot voor kort.quote:
Van die shirts/truien inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Is het trouwens de schuld van hiphop dat mannen nu soms halve jurken dragen?
Vroeger was het volgens mij omdat de kledingstukken oprecht kapot warenquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat wel een hype te noemen. Volgens mij lopen mensen al 20 jaar in broeken met gaten erin inmiddels.
Herkenbaar wel. Al is het dan met 1 uur.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik houd het inmiddels al bijna niet meer voor mogelijk dat ik 00:00 als het begin van de avond zag tot voor kort.
Tja, om 1 uur kan ik nog maar 5 uur slapen. Dat is net te weinig als je heel de dag fysiek bezig bent, voor mij tenminste.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Al is het dan met 1 uur.
ik ben maar een luie student op netjes 6 uur slaap gemiddeld.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja, om 1 uur kan ik nog maar 5 uur slapen. Dat is net te weinig als je heel de dag fysiek bezig bent, voor mij tenminste.
Oke, nu echt weg.
Je slaapt toch net steeds vrij laat zei je?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben maar een luie student op netjes 6 uur slaap gemiddeld.
dag
klopt. en vroeg op.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je slaapt toch net steeds vrij laat zei je?
Optimaal gebruik maken van je dagquote:
heerlijk is dat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Optimaal gebruik maken van je dag
Haha. Die jas van die jongen gisteren met vier handen. Was ook net een jurk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van die shirts/truien inderdaad
het is werkelijk waar geen gezicht
Dat is nog maar kort geweest danquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit echt hard te twijfelen om weer vlees te eten.
Maar principes houden tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |