Ik zag dat vanaf de kwartfinales het te zien is bij Ziggo. Zijn de wedstrijden voor de kwartfinales nog ergens te zien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:38 schreef borisz het volgende:
Toernooi wordt gespeeld volgens modified pool play. Er zijn twee groepsduels. 1 tegen 4 en 2 tegen 3. Winnaars en verliezers tegen elkaar. De winnaar van beide duels rechtstreeks door naar L16. De verliezer van beide duels naar huis. De overige zestien koppels spelen de tussenronde.
Woensdag 11 augustus 10.45 uur Keizer/Meppelink vs. Friedl/Pfeffer
12.00 uur Van Iersel/Ypma vs. Lehtonen/Ahtiainen
13.00 uur Stam/Schoon vs. Böbner/Vergé-Dépré
Later die dag spelen de dames ook nog duel II.
Heren starten donderdag hun toernooi.
Zie https://www.volleybal.nl/(...)s-op-het-ek-in-wenenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 17:49 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ik zag dat vanaf de kwartfinales het te zien is bij Ziggo. Zijn de wedstrijden voor de kwartfinales nog ergens te zien?
Ik hoop voor de toekomst op een zege voor Boermans / De Grootquote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:39 schreef borisz het volgende:
Alle herenkoppels winnen hun eerste partij. Kortom Boermans/De Groot & Brouwer/Meeuwsen spelen tegen elkaar voor L16 verliezer naar L24.
Stam/Schoon om 13.45u in L24 tegen een Italiaans koppel.
Ik zit te kijken, maar ik kan ze niet uit elkaar halen, wie is Ned 1 en wie is Ned 2quote:
Stam/Schoon is NL2quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit te kijken, maar ik kan ze niet uit elkaar halen, wie is Ned 1 en wie is Ned 2
Is er een livestream?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit te kijken, maar ik kan ze niet uit elkaar halen, wie is Ned 1 en wie is Ned 2
quote:
Nu dus ookquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:40 schreef Szura het volgende:
Stam/Schoon moet in de tweede ronde tegen Van Iersel/Ypma, op het OKT was dat kat in t bakkie
Dank je, ik zag het nu pas en was te laat. Maar Stam/Schoon won dus?quote:
Yup, met 21-16 en 21-15quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 10:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dank je, ik zag het nu pas en was te laat. Maar Stam/Schoon won dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |