Komen jongetjes uit de anus?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha razz, dat was vast geen schmopstipatie, maar een klein jongetje dat zich naar buiten werkt
Saar met haar schoenen <3
O is ook zo gek op schoenen. En zonnebrillen. En tasjes. En iphones. En wanten
Niet?quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:51 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Niet?
Ik bedoelde dat het miss voelde als obs, maar dat het miss iets anders wat dat op de uitgang drukt. Een jongetje
quote:
'Snot fountain' niet voorhanden?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:00 schreef AwayTL het volgende:
Wat is trouwens een beetje een fatsoenlijke wax voor kindjes. Het haar van Frans is net wat te stijl om leuk te zitten.
Dat was wel het plan ja. Daarom neig ik ook meer naar wax. Minder klodders. Em het staat dan ook niet perse zo keihard rechtop als een wesleyquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:47 schreef Crumpette het volgende:
[..]
'Snot fountain' niet voorhanden?![]()
Ik zou zelf eigenlijk meer neigen naar een simpele gel omdat je die er makkelijker uitwast. Maar ik durf er uberhaupt niet aan te beginnen want wat doe je dan op dagen dat ze niet in bad gaan? Nog een klodder erin en gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben er gelijk maar een S.ven ochtend van gemaakt, dus na het knippen hebben we samen ontbeten bij de Hema. Ontzettend simpel en goedkoop, maar wel iets waar S ontzettend van kan genieten. En ja, als je dan eindelijk eens een ochtend voor jezelf met je mama hebt, dan mag je best een keer Fristi drinken.Na het eten heeft S nog een mooi t-shirt uitgekozen. S is heel serieus op zoek geweest naar dingen die hij mooi vond. Het is een shirt met vissen erop geworden. Ik vind het zo tof dat hij echt al een eigen mening heeft als het gaat om welke kleding hij wel en niet mooi vindt. Een hoop dingen die ik liet zien kregen keihard een veto. Daar sta je dan met je goede gedrag.
Op de terugweg reden we langs Schiphol en heeft hij nog naar een paar opstijgende vliegtuigen gezwaaid en toen was het echt tijd om naar huis te gaan voor een middagslaapje. We hebben samen weer enorm genoten.![]()
Wat goedquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:51 schreef Franny_G het volgende:
Nikki, wat een mooi jochie is het! En leuk dat ze nu zo groot worden en daar zelf ook van genieten he. I was vanochtend helemaal trots omdat ze vanaf de bakker een halfje brood mee naar huis mocht dragen. Ze zag zichzelf in een ruit en ging toen ook helemaal blij naar zichzelf en haar brood zwaaien.
Morgen is het een grote dag, want I gaat met haar vader 1 km lopen bij de CPC. Ik heb een bosje tulpen voor haar gekocht voor bij de finish..
Wesleyquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:33 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dat was wel het plan ja. Daarom neig ik ook meer naar wax. Minder klodders. Em het staat dan ook niet perse zo keihard rechtop als een wesley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb van de week ook haar haar zelf geknipt, en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Het was zo piekerig en groeide zo ongelijk. Nu ziet het er veel beter uit (vooral aan de achterkant), en echt moeilijk was het nou ook weer niet..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en we zijn lekker uit eten geweest. Dit doen we binnenkort wel nog een keer!Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en we zijn (net als DaD & baard dessert-loos vanwege de finale van wie is de mol) uit eten geweest
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |