Mwah, ik denk 80 - 100, aangezien het wat langer zal duren voor ze het platteland echt in zullen trekken. De grote steden zullen sowieso wel heel snel verloren zijn; daar trekken autochtonen nu al massaal uit weg.quote:
Kun je wel lezen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:48 schreef erikkll het volgende:
[..]
Verzekering, tandarts, wa verzekering en overnachting vind ik logisch. Dat is geen geld, dat is hun opvang. Ze hebben geen geld, dus wat moet je anders, ze dan maar laten doodgaan als ze een longontsteking krijgen?
Ze krijgen dus 12,95. Dat is wat ze als contant geld krijgen bovenop hun opvang.
Ja, het zal ook niet van het ene moment op het andere zijn. Eigenlijk is het al zo in sommige wijken in sommige steden. Wanneer je spreken kunt van een totale overname? Het zal langzaam steeds erger worden, een datum valt er niet op te plakken. Of je moet bijvoorbeeld de invoering van Sharia-wetgeving in Nederland als eikdatum pakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik denk 80 - 100, aangezien het wat langer zal duren voor ze het platteland echt in zullen trekken. De grote steden zullen sowieso wel heel snel verloren zijn; daar trekken autochtonen nu al massaal uit weg.
Wat krijgen ze nog meer dan? Als ze ervoor kiezen om zelf te koken krijgen ze ook nog iets meer dan 6 euro per dag om van te eten..quote:
ijkdatumquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, het zal ook niet van het ene moment op het andere zijn. Eigenlijk is het al zo in sommige wijken in sommige steden. Wanneer je spreken kunt van een totale overname? Het zal langzaam steeds erger worden, een datum valt er niet op te plakken. Of je moet bijvoorbeeld de invoering van Sharia-wetgeving in Nederland als eikdatum pakken.
Tegen die tijd ben ik trouwens allang moslim.
Dat is ook maar 31*13 = 400 euro per maand om te verbrassen. Dat is geen vetpot natuurlijk. Als je rookt ben je al 150 euro kwijt. (Al kan het voor een gezin van 5 kinderen wel aantikken als vader alles in beslag neemt natuurlijk!)quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:50 schreef erikkll het volgende:
[..]
Wat krijgen ze nog meer dan? Als ze ervoor kiezen om zelf te koken krijgen ze ook nog iets meer dan 6 euro per dag om van te eten..
Voor zover ik nu dus lees krijgen ze opvang + 12,95.
Ze krijgen 45 euro vreetgeld p.p. plus nog die 12,95 kleedgeld plus nog 14 euro voor 'klusjes'. Veel Nederlanders zouden jaloers op dergelijke bedragen zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:50 schreef erikkll het volgende:
[..]
Wat krijgen ze nog meer dan? Als ze ervoor kiezen om zelf te koken krijgen ze ook nog iets meer dan 6 euro per dag om van te eten..
Voor zover ik nu dus lees krijgen ze opvang + 12,95.
En vervolgens niets hoeven betalen. Zelfs niet gezondheidszorg of schade die je maakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ze krijgen 45 euro vreetgeld p.p. plus nog die 12,95 kleedgeld plus nog 14 euro voor 'klusjes'. Veel Nederlanders zouden jaloers op dergelijke bedragen zijn.
Voor ik moslim zou worden ben ik allang uit het land vertrokken. Je weet wat ze met je lul uitvreten als je je bekeert?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, het zal ook niet van het ene moment op het andere zijn. Eigenlijk is het al zo in sommige wijken in sommige steden. Wanneer je spreken kunt van een totale overname? Het zal langzaam steeds erger worden, een datum valt er niet op te plakken. Of je moet bijvoorbeeld de invoering van Sharia-wetgeving in Nederland als eikdatum pakken.
Ik zie die sharia helemaal niet komen. Zelfs in het Midden-Oosten zie je geen letterlijke sharia. Hoogstens wat elementen in hun rechtssystemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
45 euro eetgeld voor een eenpersoons of tweepersoons huishouden... Ik vind dat echt niet veel voor 3 maaltijden per dag hoor. Die 14 euro voor klusjes had je anders een Nederlander voor moeten inhuren die echt wel meer vraagt, dus dat zie ik als salaris.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:53 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ze krijgen 45 euro vreetgeld p.p. plus nog die 12,95 kleedgeld plus nog 14 euro voor 'klusjes'. Veel Nederlanders zouden jaloers op dergelijke bedragen zijn.
Hoe moet je iets betalen als je geen geld hebt dan? Ze mogen ook niet werken van onze wet dus he.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En vervolgens niets hoeven betalen. Zelfs niet gezondheidszorg of schade die je maakt.
Hoe komen ze hier als ze geen geld hebben?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hoe moet je iets betalen als je geen geld hebt dan? Ze mogen ook niet werken van onze wet dus he.
Een intelligente asielzoeker mag hier ook niet werken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:55 schreef ccs het volgende:
Een intelligente Argentijn moet hemel en aarde bewegen om hier aan de slag te kunnen.
Dat valt wel te overzien. Varkensvlees en alcohol kan ik ook wel missen. En een leuk jong grietje op latere leeftijd is natuurlijk niet te versmaden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor ik moslim zou worden ben ik allang uit het land vertrokken. Je weet wat ze met je lul uitvreten als je je bekeert?
Lopend en met gammele bootjes. En onder vrachtwagens verstopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe komen ze hier als ze geen geld hebben?
En ze betalen geen mensensmokkelaars en reizen niet met het vliegtuig naar Griekenland en in Europa per trein?quote:
En terecht. Het is een asielzoeker, geen arbeidsmigrant. Daar zijn namelijk andere wegen voor en dat dient dus strikt gescheiden te blijven.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:57 schreef erikkll het volgende:
[..]
Een intelligente asielzoeker mag hier ook niet werken.
In islamitische landen wordt geen alcohol gedronken? De moslims zijn met hun leefregels nog schijnheiliger dan de papen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat valt wel te overzien. Varkensvlees en alcohol kan ik ook wel missen. En een leuk jong grietje op latere leeftijd is natuurlijk niet te versmaden.
Lees 'Soumission' van Houellebecque eens. Daar wordt het scenario van een islamitische overname van Frankrijk beschreven. Dat is niet alleen kommer en kwel en zeker niet voor blanke heteroseksuele hoger opggeleidde mannen!
Achter de deur dan. Maar dat maakt het er toch alleen maar beter op?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In islamitische landen wordt geen alcohol gedronken? De moslims zijn met hun leefregels nog schijnheiliger dan de papen.
De weg van een asielzoeker is wel een hele mooie trouwens, en dat verbaast me echt enorm.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:00 schreef ccs het volgende:
[..]
En terecht. Het is een asielzoeker, geen arbeidsmigrant. Daar zijn namelijk andere wegen voor en dat dient dus strikt gescheiden te blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |