abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160157251
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Het doek is definitief gevallen voor winkelketens Perry Sport en Aktiesport.
Een woordvoerder van de curator bevestigde dinsdagavond dat de ketens failliet zijn verklaard door de rechtbank. Eerder meldde Omroep West dat al op basis van een brief van de directie aan het personeel.
Het moederconcern van Perry Sport en Aktiesport, Unlimited Sports Group (USG), kreeg maandag al uitstel van betaling. De bewindvoerder van het concern liet dinsdagmiddag nog weten dat de winkels van de ketens in elk geval nog zes weken open zouden blijven. Aktiesport heeft 180 zaken in ons land, Perry Sport ruim 70.
Dat het retailbedrijf in acute financiėle problemen is gekomen hangt samen met de recente faillissementen van V&D en schoenengigant Macintosh. USG had veel zogeheten 'shop-in-shops' in de warenhuizen van V&D en in de schoenenzaken van Scapino. Die verkooppunten moesten onlangs noodgedwongen sluiten, waardoor een deel van de omzet wegviel.

Bron
Ook in moeilijke tijden.
pi_160157289
2 Muffe gympenwinkels minder.
pi_160157297
Mij benieuwen wanneer een Ici Paris XL of Douglas in duigen valt.
Ook in moeilijke tijden.
pi_160157369
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:06 schreef Toefjes het volgende:
2 Muffe gympenwinkels minder.
Valt tegen, Perrysport was ook de initiator van het merk Wildebeast, wat toch wel geliefd was bij veel Nederlandse kampeerders.
pi_160157373
Blijven ze nu nog steeds 6 weken open?
hhhhh
  dinsdag 23 februari 2016 @ 21:07:55 #6
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_160157385
Vraag me toch werkelijk af hoe het komt dat de ene na de andere keten omvalt, lijkt mij een gevolg van slecht beleid en grof harken in de bovenlagen.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')