Dit dus. Google is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:39 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.dedamesdijk.nl(...)-keer-mag-invriezen/
1e hit op google.
Kwaliteit, smaak, vitamines en structuur.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:45 schreef thettes het volgende:
Stel nu dat ik die kip direct in de pan gooi uit de vriezer. Dan gaat dat verhaal niet op. Maar dat schijnt ook slecht te zijn. Waarom is dat dan?
Zonde, foodwaste, met een flinke berg mosterd maakt de smaak van de kip toch niet bar veel uit. Ik snap het bacteriële verhaal namelijk niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kwaliteit, smaak, vitamines en structuur.
Maar waarom?!
Waarom maak je iets klaar dat je vervolgens niet opeetquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:47 schreef thettes het volgende:
[..]
Zonde, foodwaste, met een flinke berg mosterd maakt de smaak van de kip toch niet bar veel uit. Ik snap het bacteriële verhaal namelijk niet zo heel goed.
Hier is sprake van een miscommunicatie. Bedankt voor de cynische smileys, leuk gedaan, maar waarom zou ik het niet opeten? Dat is mn vraag. Is het ongezond..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom maak je iets klaar dat je vervolgens niet opeet. Koop je ook wel eens karnemelk terwijl je dat niet lust?
Als er geen bacteriën op/in zitten, is het niet ongezond.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:52 schreef thettes het volgende:
Hier is sprake van een miscommunicatie. Bedankt voor de cynische smileys, leuk gedaan, maar waarom zou ik het niet opeten? Dat is mn vraag. Is het ongezond..
Jij hebt in de OP over het feit dat je iets opnieuw wil invriezen. Maar ik snap niet waarom je niet gewoon bereid waar je zin in hebt. Dat scheelt een hele hoop gedoe.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:52 schreef thettes het volgende:
[..]
Hier is sprake van een miscommunicatie. Bedankt voor de cynische smileys, leuk gedaan, maar waarom zou ik het niet opeten? Dat is mn vraag. Is het ongezond..
Ik vraag me ook af waarom je usericon een smiley met sigaar heeft maar dat is ook niet per se het onderwerp hier.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij hebt in de OP over het feit dat je iets opnieuw wil invriezen. Maar ik snap niet waarom je niet gewoon bereid waar je zin in hebt. Dat scheelt een hele hoop gedoe.
Nee, waarom zou invriezen van het bereide product slecht zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:45 schreef thettes het volgende:
Stel nu dat ik die kip direct in de pan gooi uit de vriezer. Dan gaat dat verhaal niet op. Maar dat schijnt ook slecht te zijn. Waarom is dat dan?
Ik begrijp weinig van google fyi..
Kijk eens naar de TT. Aap.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:56 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom je usericon een smiley met sigaar heeft maar dat is ook niet per se het onderwerp hier.
Je positieve insteek begint nogal vermoeiend te worden. De vraag is dus uiteindelijk 'zal ik het toch opbakken en opeten of niet?' en ook zeg ik dat een beetje kwaliteitsverlies niet meteen een criterium voor me is.quote:
Want in de pan ontdooit het niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:45 schreef thettes het volgende:
Stel nu dat ik die kip direct in de pan gooi uit de vriezer.
Niet op kamertemperatuur. Dat staat in dat stukje waar je zelf naar linkt. Terwijl dat nu juist het gevaar is volgens die site.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Want in de pan ontdooit het niet?
Het word niet aangeraden. Je zal echter van een keer dit doen niet doodgaan. Ik heb laatst ook kip gegeten die zijn THT was gepasseerd. Echter, het is niet aan te raden. Je kan er behoorlijk ziek van worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:02 schreef thettes het volgende:
[..]
Je positieve insteek begint nogal vermoeiend te worden. De vraag is dus uiteindelijk 'zal ik het toch opbakken en opeten of niet?'
Je wilt een bevroren kipschnitzel direct in de pan gooien? Dat wordt niet lekker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:03 schreef thettes het volgende:
[..]
Niet op kamertemperatuur. Dat staat in dat stukje waar je zelf naar linkt. Terwijl dat nu juist het gevaar is volgens die site.
Laat hem toch lekker trollen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je wilt een bevroren kipschnitzel direct in de pan gooien? Dat wordt niet lekker.
Nee, jij bent lekker bezig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Laat hem toch lekker trollen.
Ik denk niet van he. Laat ik eens kip klaarmaken om 10 minuten later te denken. Goh, eigenlijk heb ik meer zin iets anders.quote:
Man, hou op. Het zal vast dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest maar wat jij er van maakt is helemaal niet wat ik zeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik denk niet van he. Laat ik eens kip klaarmaken om 10 minuten later te denken. Goh, eigenlijk heb ik meer zin iets anders.
Voldoende om de kipschnitzels die bij de appie al eens bevroren zijn maar niet op te bakken en weg te flikkeren. Thanksquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:14 schreef Lienekien het volgende:
Maar zijn je vragen nou beantwoord?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |