Zaterdag moest hij in de buurt optreden, Liep ik er een paar uur van te voren langs op weg naar de shop alleen maar 10 -13 jarigen in de rij.quote:
Heb geld staan op Clinton ja. Al voordat ze zichzelf aankondigde.quote:
Hoeveel als odds?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb geld staan op Clinton ja. Al voordat ze zichzelf aankondigde.
Baco-Ariequote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit was een top team.
https://en.wikipedia.org/(...)ds#.C2.A0Netherlands
Of toen Sanders NH wonquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3.5/4 ofzo
had nog eerder moeten doen eigenlijk
Okquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen heeft ie daar niet boven gestaan
Je moet live traden tussen cruz/rubioquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:00 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben pas mee begonnen, heb 20 euro op Trump in Nevada
2 euro winst
weet niet.. t is complicatedquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fylax hoe is het eigenlijk met je feyenoord chickie ?
Risky. Zou niet weten wie hoger gaat eindigen in NV.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet live traden tussen cruz/rubio
Wel lief zijn voor Rotterdamse chickies hoor.quote:
italiaans voetbal not even oncequote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:02 schreef Fok-it het volgende:
Had gister weer freebetje. 200 euro misgelopen door Napoli, vieze pizzabakkers
Je moet als het spannend is tijdens de uitslagen gaan backen/layenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Risky. Zou niet weten wie hoger gaat eindigen in NV.
Waarom speel je dan niet gewoon normale bets in het begin. Om je BR beetje uit te breidenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef JimmyDean het volgende:
Heb 2 euro op meer dan 4,5 goals bij Southhampton - Chelsea. Daar gaat mijn winst van vanavond weer dus![]()
Tenzij ik mazzel heb.
Ik weet nog niet goed hoe het werkt eigenlijk. Heb ook maar 30 euro in totaal gestort.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet als het spannend is tijdens de uitslagen gaan backen/layen
Bakken met geld op te halen op betfair
Misschien. Ben wel alvast aan het oefenen zoals je ziet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt dat je Sinterklaasgedicht naar fokker dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |