Ah ja, die was leuk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Knul plundert rekening van moeder
Deze
Hoezo, mag ik Zayn niet afzeiken?quote:
Full House was wel baas vroegerquote:
Ja, ik vertaal ook voor mn brood op de plank.quote:
Je doet maar wat en het gaat toevallig goed?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik vertaal ook voor mn brood op de plank.
Maar kan niet zeggen dat ik er vaerstand van heb
Ik kan 3 talen en tot zover is dat genoeg om klanten te binden ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je doet maar wat en het gaat toevallig goed?
Jawel maar zou dat op het forum doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah ja, die was leuk.
[..]
Hoezo, mag ik Zayn niet afzeiken?
ik doe lekker wat ik zelf wil ik heb niks te moeten dat is de vrijheid die ik heb in dit land als je het er niet mee eens ben rot dan lekker op terug naar je bananen oega boega landquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn mening heeft wel meer gewicht dan die van jou. Als je meritocratische principes hanteert tenminste.
Wat vertaal je dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan 3 talen en tot zover is dat genoeg om klanten te binden ja.
Ja toch.quote:
Good for you.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik doe lekker wat ik zelf wil ik heb niks te moeten dat is de vrijheid die ik heb in dit land als je het er niet mee eens ben rot dan lekker op terug naar je bananen oega boega land
Mwah trailer gezien hebben ze Olsen Twins nou in transgenders veranderdquote:
Die twee zitten tegenwoordig toch meer in rehab dan ergens anders?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja toch.
Allen nu zonder tweeling
Al gaan ze zeker wel in de nieuwe serie verschijnen op enig moment
Oh lijkt me ook niet nee. Ik vertaal artikelen, dat is soms ook teringsaai.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Websites vooral, geen zak aan trouwens.
Ik hou wel van een beetje ranten en afzeiken op z'n tijd, zoals laatst ook al met dat vloggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel maar zou dat op het forum doen.
Tevens staat het een beetje haaks op je Ariana berichten.
Hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat is meneer Fok-it maar ik ga weer bye bye.
Waarom zeik je Ariana niet een keer af?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje ranten en afzeiken op z'n tijd, zoals laatst ook al met dat vloggen.
Stuur jouw fb eensquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat is meneer Fok-it maar ik ga weer bye bye.
Oh dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh lijkt me ook niet nee. Ik vertaal artikelen, dat is soms ook teringsaai.
ja, geweldig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |