Topics worden niet verwijderd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ivm herkenning. Misschien laat ik dit topic ook nog wel verwijderen. Kom niet echt goed over zeg maar
Ze kent me van het gezicht. Verder niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is heel creepy ja. Iemand die voor haar totaal onbekend is maar wel haar voor- en achternaam heeft lopen uitzoeken en haar blijkbaar in de gaten houdt.
Weet je dat zeker of denk je dat doordat ze toevallig wel eens voor zich uit kijkt tijdens het studeren.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze kent me van het gezicht. Verder niet.
Ik ben haar ook al vaker tegengekomen op een app en ik maak regelmatig oogcontact in real. Qua gezicht herkent ze mij wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet je dat zeker of denk je dat doordat ze toevallig wel eens voor zich uit kijkt tijdens het studeren.
Ik lees deze redenering van je wel vaker. Misschien heeft het met je autisme te maken omdat je daardoor mensen zo overanalyseert, maar ik vergeet gezichten van mensen op dat soort apps direct weer en ik zou mensen ook totaal niet herkennen buiten de deur als ik ze eens voorbij heb geswiped. Ik heb dus twijfels of ze jou daadwerkelijk van gezicht kent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben haar ook al vaker tegengekomen op een app en ik maak regelmatig oogcontact in real. Qua gezicht herkent ze mij wel.
Omdat ik ook weleens een relatie wil. Daar gaat mijn voorkeur naar uit. Alhoewel ik vriendschap ook wel kan waarderen uiteindelijkquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:51 schreef gebakken-koekje het volgende:
En dit. Als een vrouw die in je straatje past zou zeggen kom we spreken af vlieg je er nog net niet naartoe maar gewoon sociaal contact met mensen waar het al duidelijk is dat er geen romantische bedoelingen zijn is eng? Waarom?
Oh het kan dus wel? Nou, spreek eens met mensen af, zonder romantische intenties.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik ook weleens een relatie wil. Daar gaat mijn voorkeur naar uit. Alhoewel ik vriendschap ook wel kan waarderen uiteindelijk
Ik kom haar vrijwel dagelijks tegen in het echt,soms urenlang. Dus nee dat weet ze wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees deze redenering van je wel vaker. Misschien heeft het met je autisme te maken omdat je daardoor mensen zo overanalyseert, maar ik vergeet gezichten van mensen op dat soort apps direct weer en ik zou mensen ook totaal niet herkennen buiten de deur als ik ze eens voorbij heb geswiped. Ik heb dus twijfels of ze jou daadwerkelijk van gezicht kent.
Ik lees overigens dat je ook wel eens zegt weinig behoefte te hebben aan vriendschappen omdat het tijdrovend is en je erg gesteld bent op je vrijheid om de hele dag series te kijken als je wil.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik ook weleens een relatie wil. Daar gaat mijn voorkeur naar uit. Alhoewel ik vriendschap ook wel kan waarderen uiteindelijk
Afspreken met die users wil natuurlijk niet zeggen dat je nooit een relatie krijgt he. Het een sluit het ander niet uit. En je zegt je kan vriendschap waarderen, ze hebben je al verschillende keren aangeboden je mee te willen nemen maar je gaat er maar niet op in.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan krijg je er wat voor terug. gezellige momenten, warmte, intimiteit etc.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees overigens dat je ook wel eens zegt weinig behoefte te hebben aan vriendschappen omdat het tijdrovend is en je erg gesteld bent op je vrijheid om de hele dag series te kijken als je wil.
Naast het feit dat dat nog steeds kan, ook als je vrienden hebt, vraag ik me af waarom dat bij het hebben van een vriendin anders zou zijn. Dan offer je nog meer van je vrijheid op dan in het geval van vrienden lijkt me.
Op intimiteit na geldt dat evengoed voor vrienden. En je benadering is een beetje raar, een soort kosten-baten analyse lijk je te maken met betrekking tot het aangaan van vriendschappen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan krijg je er wat voor terug. gezellige momenten, warmte, intimiteit etc.
Daten heb je vooraf al contact.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:00 schreef gebakken-koekje het volgende:
Maar je zegt het is eng en daarom doe je het niet. Maar daten doe je wel, wat is het verschil? Ik zou veel zenuwachtiger zijn voor een date dan voor een gewone meet met iemand
Alsof je inderdaad mensen herkent van zo'n app.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees deze redenering van je wel vaker. Misschien heeft het met je autisme te maken omdat je daardoor mensen zo overanalyseert, maar ik vergeet gezichten van mensen op dat soort apps direct weer en ik zou mensen ook totaal niet herkennen buiten de deur als ik ze eens voorbij heb geswiped. Ik heb dus twijfels of ze jou daadwerkelijk van gezicht kent.
Waar wil je nu eigenlijk heen met je topic als je weer dit soort klote posts gaat plaatsen? Met dat verhaal over je basisschool dacht ik dat we eindelijk eens ergens kwamen en een eventuele oorzaak hadden gevonden en dan ga je weer dit soort creepy dingen plaatsen. Reageer nou eens godverdomme op de reacties die over professionele hulp gaan ipv weer zo vet emo te doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:40 schreef Deezertje het volgende:
Ik zag 'mijn' meisje net weer voorbij lopen. Maar voordat ik haar kon aanspreken was ze al weg. Kan haar via FB een berichtje sturen maar das misschien creepy.. Maar onderneem ik wel jets haha.
Hooguit dat ze je herkent als 'die ene jongen uit de bieb'. Meer niet en meer gaat het ook niet worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kom haar vrijwel dagelijks tegen in het echt,soms urenlang. Dus nee dat weet ze wel.
Niet naar anderen kijken en vergelijken is zeker best lastig, maar je doet er ook geen moeite voor om. In bovenstaand voorbeeld zet je de muziek wat harder en druk je je oortjes wat beter in en verdiept je in je muziek, ipv in het gesprek. Jij gaat bewust zitten luistervinken en je daarna zielig en verongelijkt voelen omdat zij iets hebben dat jij graag wil. Dat is niet constructief.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat niet naar anderen kijken is gewoon enorm lastig. Ik ben er gevoelig voor. Maar ik wordt er soms automatisch mee geconfronteerd. Gisteren zat ik zo'n 4-zits en komen er ineens 3 meiden van mijn leeftijd bijzitten. Ze hadden het uitgebreid over hun relaties en andere belevenissen van afgelopen weekend.. Tja, logisch ook want ze kennen mij niet en zijn gewoon met hun eigen leven bezig maar horen wat je mist is niet fijn. Op mijn leeftijd begint iedereen zich langzaamaan te settelen.
Ik heb meer behoefte aan intimiteit op dit moment. Gooi al jaren weg nu. En nee betaalde varianten begin ik niet aan. Dus ik moet doorgaan met daten wil het de kans daarop vergroten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op intimiteit na geldt dat evengoed voor vrienden. En je benadering is een beetje raar, een soort kosten-baten analyse lijk je te maken met betrekking tot het aangaan van vriendschappen.
je kan toch ook tegen die users die het aangeboden hebben zeggen ik wil wel eerst een poosje chatten/mailen/whatever voor we meeten want ik vind het eng? Ik weet zeker dat mensen die echt willen helpen daar begrip voor hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2016 13:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daten heb je vooraf al contact.
Ik wil best met iemand afspreken en een keer wat eten/drinken in Nijmegen ofzo.
Volgens mij wil jij eerder een vriendin als statussymbool zodat je op familieverjaardagen niet langer meer die ene loser bent die niemand kan krijgen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb meer behoefte aan intimiteit op dit moment. Gooi al jaren weg nu. En nee betaalde varianten begin ik niet aan. Dus ik moet doorgaan met daten wil het de kans daarop vergroten.
De all ohello is eigenlijk precies dit: geen date maar wel elkaar ontmoeten en een drankje drinken.. Vanuit daar kan je vaker afspreken als t klikt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:04 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
je kan toch ook tegen die users die het aangeboden hebben zeggen ik wil wel eerst een poosje chatten/mailen/whatever voor we meeten want ik vind het eng? Ik weet zeker dat mensen die echt willen helpen daar begrip voor hebben
Als je behoefte aan intimiteit hebt moet je juist voor de betaalde variant gaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb meer behoefte aan intimiteit op dit moment. Gooi al jaren weg nu. En nee betaalde varianten begin ik niet aan. Dus ik moet doorgaan met daten wil het de kans daarop vergroten.
Daar heb je nog niemand die met je wil afspreken, hier wel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De all ohello is eigenlijk precies dit: geen date maar wel elkaar ontmoeten en een drankje drinken.. Vanuit daar kan je vaker afspreken als t klikt.
Ik zou eerst aan jezelf gaan werken in plaats van het doorgaan met daten. Als je niet aan jezelf werkt, dan is de kans op succes een stuk minder.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |