Daar was het niet meer gezellig, let nou eens op manquote:Op woensdag 20 april 2016 13:02 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wtf doet renwan hier ook. Speciaal een SC in ONZ gaat ie hier zitten piemelen met simterklaas
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar was het niet meer gezellig, let nou eens op man
Mijn FOK! tijd was op.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Daar was het niet meer gezellig, let nou eens op man
Jij, geerd, simterklaas, braddie, h0d, ik. Mis allen ifim, mono en moira nogquote:
DR en Argo waren een hetze tegen me begonnen. Toen was ik er klaar meequote:Op woensdag 20 april 2016 13:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Mijn FOK! tijd was op.
Maar even serieus, wat was er dan???
Maar kansloze ruzies ookquote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef MrBradge het volgende:
Constant ruzietjes manNet als in de KLB SC. En die worden dan vrij persoonlijk op den duur. Dan is't gewoon niet meer chill.
Ja echt, en soms dan doen ze álles om je onderuit te halen, zeker in KLB gaan ze posts op zoeken van 5-6-7 jaar geledenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja echt, en soms dan doen ze álles om je onderuit te halen, zeker in KLB gaan ze posts op zoeken van 5-6-7 jaar geledenGaan ze foto's van je posten met quotes van je
(Doen ze bij mij iig)
Bij mij gelukkig nog niet. Maar ze zaten we lang in de WA dus ze weten wat mij betreft teveel van mequote:Op woensdag 20 april 2016 13:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja echt, en soms dan doen ze álles om je onderuit te halen, zeker in KLB gaan ze posts op zoeken van 5-6-7 jaar geledenGaan ze foto's van je posten met quotes van je
(Doen ze bij mij iig)
Dat is echt moeilijk sneu jaquote:Op woensdag 20 april 2016 13:13 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja dat ja.
Komt die kut guus geluk met posts van mij uit R&P, over mijn struggles van een jaar geleden!
Serieus, toch zielig als je daarop gaat zoeken?
Moet mijn blauwe gevaarte ook nog ff wassen, gister alle draden weggewerkt.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:45 schreef Simterklaas het volgende:
Vandaag de laadruimte van mijn bolide van 1,5 jaar zand ontdaan
Wat is er met ONZ?quote:Op woensdag 20 april 2016 13:22 schreef renwan het volgende:
Vraag me af hoelang het gaat duren voor men doorkrijgt dat er iets niet helemaal klopt in ONZ
Heeft 'ie je al eens laten staan?quote:Op woensdag 20 april 2016 13:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Moet mijn blauwe gevaarte ook nog ff wassen, gister alle draden weggewerkt.
Nieuwe radio ingebouwd met Bluetooth (Geen aux kabel meer door de auto) Dashcam draden via de deurstijl en het dashboard weggewerkt.
Nog geen seconde, altijd starten lopen.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heeft 'ie je al eens laten staan?
Piept 'ie of moet 'ie sowieso vervangen worden?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nog geen seconde, altijd starten lopen.
Ga deze week wel de distributieriem laten vervangen.
Hij moet sowieso vervangen worden, de vorige eigenaar wist mij niet te vertellen wanneer precies, maar hij zei "een kleine 4 jaar geleden" Toen ik hem kocht in December. Dus dan vind ik het nu bij 169,1xx wel mooiquote:Op woensdag 20 april 2016 14:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Piept 'ie of moet 'ie sowieso vervangen worden?
speel je dat nog steeds?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:38 schreef Simterklaas het volgende:
Mijn eerste ragequit met slither.io
Ik had even zin om sapjes te slurpen.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 15:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had even zin om sapjes te slurpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |