Lijkt me niet dit ongeval. Bij Dalfsen rijden alleen Arriva-treinen.quote:
Klopt, ik zat ook al te kijken. Zal even verder checken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lijkt me niet dit ongeval. Bij Dalfsen rijden alleen Arriva-treinen.
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze met de bovenleiding bezig waren. Wat dan die trein op het spoor doet... Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:24 schreef MaLo het volgende:
Wat doet een hoogwerker op het spoor.
Hopelijk valt het aantal gewonden en de ernst van de verwondingen mee...
Ging deze niet juist de andere richting op, Ommen? Of lees ik het weer verkeerd?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn.. je zou er maar inzitten.
volgepakt met studenten die in zwolle naar school gaan natuurlijk
oh je hebt gelijk.. dat scheelt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:27 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ging deze niet juist de andere richting op, Ommen? Of lees ik het weer verkeerd?
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)naar-Emmen-ligt-platquote:Trein botst op hoogwerker bij Dalfsen: treinverkeer naar Emmen ligt plat
twitter:lammert twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 09:28:16De hoogwerker was aan het spoor aan het oversteken volgens een ooggetuige op NPORadio1. Machinist zou zijn omgekomen volgens haar. #Dalfsen reageer retweet
Gvdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:lammert twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 09:28:16De hoogwerker was aan het spoor aan het oversteken volgens een ooggetuige op NPORadio1. Machinist zou zijn omgekomen volgens haar. #Dalfsen reageer retweet
twitter:lammert twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 09:29:22Volgens een omwonende waren er slechts 5 passagiers in de trein #NPORadio1 reageer retweet
Vanuit Hardenberg en verder richting Zwolle gaan ze naar Zwolle, vanaf Coevorden en verder richting Emmen gaan ze naar Emmen (over het algemeen).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh je hebt gelijk.. dat scheelt.
minder mensen willen rond die tijd richting emmen (niet lullig bedoeld)
Ligt er idd aan of het de trein naar of vanaf Zwolle was. Die in de spits naar Zwolle toe zit bomvol, die de andere kant op is aardig leeg in de ochtendspits.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:lammert twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 09:29:22Volgens een omwonende waren er slechts 5 passagiers in de trein #NPORadio1 reageer retweet
het gaat om de trein van zwolle naar emmenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanuit Hardenberg en verder richting Zwolle gaan ze naar Zwolle, vanaf Coevorden en verder richting Emmen gaan ze naar Emmen (over het algemeen).
Ik dacht, huh waar heeft hij het nou over? Toen keek ik even wat beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:31 schreef Bigs het volgende:
Ik moest even goed kijken waar de hoogwerker was gebleven
dat is raar toch gezien het wel een beveiligde overgang was?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ker-bij-dalfsen.htmlquote:Volgens een woordvoerder van Prorail ligt de trein "op zijn kant". De trein botste om iets voor 9.00 uur op het voertuig - een hoogwerker - bij een beveiligde spoorwegovergang.
Komt het toch dichtbij hé?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Heb er zelf ook 2 x daags in gezeten jarenlang
Wat is dat?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:25 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geloof ik wel de eerste foto
Het zou om deze overgang gaan:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is raar toch gezien het wel een beveiligde overgang was?
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ker-bij-dalfsen.html
twitter:radartwente twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 09:33:25#Lifeliner3 en #Lifeliner4 zijn onderweg naar #Dalfsen, ook #Police05 is onderweg naar hetzelfde incident #MMT reageer retweet
Oh ja, want die kunnen dat ook weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
op de foto op rtv oost zie ik er 1 waar wel gewoon de hele handel bijstaat?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:35 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Het zou om deze overgang gaan:
https://www.google.nl/map(...)f:0x91315635d44e3908
Zien ze meteen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oh ja, want die kunnen dat ook weten.
twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 09:38:03Bron van @ProRail bevestigt aan @BNR dat de treinmachinist zou zijn overleden. https://t.co/tRUUkrpFrL reageer retweet
Meerdere gewonden ook, nu op Nl 1.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 09:38:03Bron van @ProRail bevestigt aan @BNR dat de treinmachinist zou zijn overleden. https://t.co/tRUUkrpFrL reageer retweet
Makkelijk te zien bij zo'n trein die op z'n kant ligt natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oh ja, want die kunnen dat ook weten.
Wat is Police05 voor eenheid?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:36 schreef spijkerbroek het volgende:
2 traumahelicopters onderwegtwitter:radartwente twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 09:33:25#Lifeliner3 en #Lifeliner4 zijn onderweg naar #Dalfsen, ook #Police05 is onderweg naar hetzelfde incident #MMT reageer retweet
Scherpe ogen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zien ze meteen natuurlijk
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:39 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Meerdere gewonden ook, nu op Nl 1.
Veel tegenstrijdighedentwitter:rikvandenberg twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 09:38:51Woordvoerder kan op #nporadio1 niet bevestigen dat er een dode is bij treinongeluk in Dalfsen. Spreekt wel over slachtoffers reageer retweet
politie helicopter??quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:39 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Wat is Police05 voor eenheid?
En wat voor beeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:38 schreef iBenny het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1lDGLbXgwjkxm
We hebben beeld
Zeker dezelfde omwonende de wist te melden dat er maar 5 passagiers in zaten?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Mevr. van der Ham op NPO1 uit Dalfsen was thuis en de trein gaat vlak langs haar huis, en ze "hoorde duidelijk een trein op zijn kant".
Hoe dat klinkt, zou ik niet weten eigenlijk..
Altijd als het net gebeurd is. Damn, het is hier even verderopquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Veel tegenstrijdighedentwitter:rikvandenberg twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 09:38:51Woordvoerder kan op #nporadio1 niet bevestigen dat er een dode is bij treinongeluk in Dalfsen. Spreekt wel over slachtoffers reageer retweet
twitter:_MikeMuller twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 09:40:47Persalarm: Machinist gekantelde trein Dalfsen overleden (Bron: RTV Oost) reageer retweet
Veel herrie ineens waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Mevr. Ria van der Ham op NPO1 uit Dalfsen was thuis en de trein gaat vlak langs haar huis, en ze "hoorde duidelijk een trein op zijn kant".
Hoe dat klinkt, zou ik niet weten eigenlijk..
Zij had dát gehoord van anderen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker dezelfde omwonende de wist te melden dat er maar 5 passagiers in zaten?
Ze hoort wel veel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zij had dát gehoord van anderen.
En ze had gehoord dat gewonden e.d. naar een boerderij vlakbij zijn gebracht.
De hulpdiensten konden er eerst nog niet bij, omdat er nog stroom op de bovenleiding stond.
Dat is nu een laagwerker...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het met de hoogwerker is afgelopen.
Ik zeg ook niet dat het allemaal waar is. Ik zeg er duidelijk bij dat dat allemaal van 1 persoon komt die geen hulpverlener is.quote:
twitter:geertjanhahn twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 09:42:102 doden #Dalfsen , zegt burgemeester Dalfsen @BNR reageer retweet
Is het geen voorjaarsvakantie?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn.. je zou er maar inzitten.
volgepakt met studenten die in zwolle naar school gaan natuurlijk
Die reed in de weg toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is nu een laagwerker...
Die werkt wat lager.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toch vraag ik me af hoe het met de hoogwerker is afgelopen.
Ligt verspreid in allemaal losse onderdelenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie die hoogwerker nog steeds niet op de foto's.
Links in het weilandquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie die hoogwerker nog steeds niet op de foto's.
O nu zie ik het pasquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Links in het weiland
[ afbeelding ]
Als daar nog een bestuurder op heeft gezeten dan zal dat vast de 2e dode zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Links in het weiland
[ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/208(...)-met-hoogwerker.htmlquote:De buurtbewoonster zegt dat een hoogwerker op rupsbanden het spoor wilde oversteken bij een bewaakte overweg. De hoogwerker wachtte tot er een trein voorbijkwam, omdat hij zeer langzaam rijdt, en begon daarna aan de oversteek. Toen de hoogwerker halverwege was, kwam er een trein aan van de andere kant. Die reed vol tegen de hoogwerker aan.
http://nos.nl/artikel/208(...)-met-hoogwerker.htmlquote:De buurtbewoonster zegt dat een hoogwerker op rupsbanden het spoor wilde oversteken bij een bewaakte overweg. De hoogwerker wachtte tot er een trein voorbijkwam, omdat hij zeer langzaam rijdt, en begon daarna aan de oversteek. Toen de hoogwerker halverwege was, kwam er een trein aan van de andere kant. Die reed vol tegen de hoogwerker aan.
Bij wijze van spreken lijkt me, zo sloom zijn ze nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:48 schreef heywoodu het volgende:
Zo'n hoogwerker doet er 10 minuten over om over te steken, schijnbaar.
Geeft het rode licht ook aan of er binnen nu en 10 minuten een trein komt?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)-met-hoogwerker.html
Wacht tot het rode licht gedoofd is. Er kan nog een trein aankomen
Dat lijkt mij wel heel lang!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:48 schreef heywoodu het volgende:
Zo'n hoogwerker doet er 10 minuten over om over te steken, schijnbaar.
Het is wel knap om een hoogwerker precies op goede moment op spoor te krijgen met de snelheid van die dingen.quote:
Twee of 3 minuten kan zo maar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:48 schreef Cassius het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken lijkt me, zo sloom zijn ze nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |