Filmpje met de silhouetten van de kandidaten.quote:Op zondag 6 november 2016 16:32 schreef Burdie het volgende:
Nopez, waar moet het een link van zijn???
Ik hoop echt op Stijn van Vlietquote:Op zondag 6 november 2016 16:37 schreef Burdie het volgende:
Namen die genoemd worden op het Wie Is De Mol Fan Forum:
1: Roos Schlikker.
2: Jochem van Gelder.
3:
4: Stijn van Vliet / Diederik Jekel.
5: Jetske van der Elsen / Ionica Smeets.
6: Priscilla Knetemann.
7:
8: Imanuelle Grives.
9: Dennis van der Geest.
10: Curt Fortin.
Ja, dat is het grootste gevaar ookquote:Op maandag 7 november 2016 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op het begin wel, tot ze compleet doorslaan en in álles iets zien.
Wacht maar tot het in dit forum ook loskomt.quote:
Wilde ik ook vragen. Ik hoop van niet ben veel weg op een zaterdag in 2017😊.quote:Op maandag 7 november 2016 11:42 schreef franklop het volgende:
Blijft dit seizoen ook op zaterdag toch?
Ik vrees van wel.quote:Op maandag 7 november 2016 11:42 schreef franklop het volgende:
Blijft dit seizoen ook op zaterdag toch?
Als dat zo is kan ik iig zaterdag 7 en 14 januari niet rechtstreeks kijken. Ik hoop echt niet op een zaterdag.quote:Op maandag 7 november 2016 15:27 schreef BobW het volgende:
Ik vrees van wel.
Vorig seizoen kon ik daardoor meer dan de helft van de afleveringen niet 'live' kunnen kijken
Ik denk dat ze komend jaar wat voorzichtiger zullen zijn met de hints. Dit jaar waren ze wel heel snel doorgeprikt.quote:Op zondag 6 november 2016 16:42 schreef Burdie het volgende:
Overigens denk ik dat de getallen uit dit plaatje rechtstreeks de Mol aan zullen wijzen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |