Klopt inderdaad, zo'n partij zal waarschijnlijk maar een paar duizend stemmen halen en niet in aanmerking komen voor een zetel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zou een goeie combo zijn maar ik ben juist zo bang dan VNL niet één zetel gaat halen
Neuken anders?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 03:22 schreef Oberkullie het volgende:
Oh dit is POL sorry dacht dat ik in KLB was ha ha foutje
Autodropquote:Op dinsdag 23 februari 2016 04:19 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom hebben automaten alles behalve bier en autodrop?
Bier zal inderdaad wel met identificatie te maken hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 04:35 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Autodrop![]()
Bier zal wel vanwege de leeftijd zijn.
Hoewel je wel sigaretten bij automaten kan kopen. Apart.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 04:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bier zal inderdaad wel met identificatie te maken hebben
Maar dan moet je bij de bar zo'n muntje kopenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 04:42 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hoewel je wel sigaretten bij automaten kan kopen. Apart.
Serieus?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 04:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dan moet je bij de bar zo'n muntje kopen
die camiel tochquote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:28 schreef Chai het volgende:
NWS / 'Camiel Eurlings aangeklaagd voor mishandeling ex-fotomodel'
Bedankt voor je tip ben nu veel warmerquote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:13 schreef zeer het volgende:
[..]
lekker warm vingeren op de fiets
doe ik ook altijd
mooi zoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip ben nu veel warmer
kort antwoord: jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:56 schreef Murdera het volgende:
Er komen morgen 2 bouwbedrijven kijken om een offerte voor de badkamer op te stellen. Zou het heel erg belangrijk zijn voor mij om daar bij te zijn?
camiel was carnavalsmaandag in valkenburg. maar hij wilde niet met zn kop op social mediaquote:
nouja mn vriendin is er dan natuurlijk, zou die niet simpelweg de ideeen kunnen doorgeven en dat ze dan een offerte opstellen?quote:
ach, zolang we toppers hebben zoals Dion Grausquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik moet dit, als Limburger, helaas toegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
hier kan ik geen antwoord op geven. ik ken jouw vriendin nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja mn vriendin is er dan natuurlijk, zou die niet simpelweg de ideeen kunnen doorgeven en dat ze dan een offerte opstellen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, zolang we toppers hebben zoals Dion GrausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nouja ik weet niet echt hoe het er aan toe gaat, maar op werk is er een deadline en ik zou er een halve dag vrij voor kunnen nemen maar alleen als het echt moet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier kan ik geen antwoord op geven. ik ken jouw vriendin niet
Lavrov is gewoon een eindbaas.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:20 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
Als je die man zo ziet zou je toch gelijk denken dat 'ie topambtenaar is bij het ministerie van justitie o.i.d.
geraldine afkrakenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:37 schreef Chai het volgende:
KLB / Geraldine
Geraldine afkraken en dan met Gwen aankomen, pls.
Wie is het met mij eens?
als ze klaar zijn en aangeven hoe en wat zou ze je ook even kunnen bellen waar zij bij zijn om het te bespreken zodat je nog vragen aan ze kunt stellen of ietsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja ik weet niet echt hoe het er aan toe gaat, maar op werk is er een deadline en ik zou er een halve dag vrij voor kunnen nemen maar alleen als het echt moet.
Lastig
Mensen afkrakenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:37 schreef Chai het volgende:
KLB / Geraldine
Geraldine afkraken en dan met Gwen aankomen, pls.
Wie is het met mij eens?
Dan doe je toch lekker gemeen terug? hij verdient het sowieso wel, de hufter.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nutz Vanillekwark doet heel gemeen tegen mij
nou nouquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan doe je toch lekker gemeen terug? hij verdient het sowieso wel, de hufter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |