SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ja boeie, maar de verhomoseksualisering van de samenleving gaat door...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
zoiets zei hij wel een keer, maar daarna weer niet ofzo
boeie ook verder
beterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja boeie, maar de verhomoseksualisering van de samenleving gaat door...
straks plant de mensheid zich niet meer voort
Dat eerste lijkt me een fantastische ontwikkeling!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
straks plant de mensheid zich niet meer voort
Je denkt toch niet dat ik me tot zo'n niveau ga verlagen, hè?quote:
Ga in Saudi Arabië wonen ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
't Zou tijd wordenquote:straks plant de mensheid zich niet meer voort
verlagen zegt iequote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik me tot zo'n niveau ga verlagen, hè?
Geen waardeoordeel, maar vond het wel opmerkelijk dat hij zo veel over make up wist.quote:
Bijna elke vrouw valt al op vrouwen, als dat straks ook nog eens bij mannen zo gaat zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt me een fantastische ontwikkeling!
Ga banshee kijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:48 schreef deadprez het volgende:
flikkers ik moet nog een half jaar ofzo op nieuwe south park wachten
neequote:
same herequote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Bij GoT denk ik aan gathering of tweakers
Misschien kun je beter de weg van de minste weerstand kiezen en ook homo wordenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bijna elke vrouw valt al op vrouwen, als dat straks ook nog eens bij mannen zo gaat zijnIs straks de hetero de minderheid in de samenleving, dan moet ik straks nog gaan protesteren voor heterorechten.
Het gevoel van een harde bolus die met geweld terug je endeldarm in kruipt lijkt me niet prettig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:46 schreef defokkingfoker het volgende:
MAar poepen is lekker. dus dan is kontsex ook lekker #nohomo
Ik ook altijdquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Bij GoT denk ik aan gathering of tweakers
Ik heb twee zussen, een vriendin en best wat vriendinnen. Denk ook dat ik meer weet van make up dan de gemiddelde manquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:47 schreef Parawan het volgende:
[..]
Geen waardeoordeel, maar vond het wel opmerkelijk dat hij zo veel over make up wist.
Ik heb gehoord dat dat goed voelt bij je prostaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kun je beter de weg van de minste weerstand kiezen en ook homo worden
entourage was coolquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
BCS>GoT.
Wie kent hier Suits of Entourage?
Kijk je maar één serie?!?!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:48 schreef deadprez het volgende:
flikkers ik moet nog een half jaar ofzo op nieuwe south park wachten
Je moet eens weten hoe weinig mannen er werkelijk 'echt' hetero zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bijna elke vrouw valt al op vrouwen, als dat straks ook nog eens bij mannen zo gaat zijnIs straks de hetero de minderheid in de samenleving, dan moet ik straks nog gaan protesteren voor heterorechten.
Ha, travestiet gespotquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb twee zussen, een vriendin en best wat vriendinnen. Denk ook dat ik meer weet van make up dan de gemiddelde man
Zou je liever net zo een baas zijn als Ari Gold en vierduizend per maand verdienen of McDonaldsmedewerker en achtduizend per maand verdienen?quote:
Misschien moet je het een keertje proberen danquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat goed voelt bij je prostaat.
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zou je liever net zo een baas zijn als Ari Gold en vierduizend per maand verdienen of McDonaldsmedewerker en achtduizend per maand verdienen?
Het laatstequote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zou je liever net zo een baas zijn als Ari Gold en vierduizend per maand verdienen of McDonaldsmedewerker en achtduizend per maand verdienen?
buiten american dad en south park zijn er niet echt series die ik volg iddquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk je maar één serie?!?!
Op de parkeerplaats bij het homobos hebben ze allemaal een vrouw hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:50 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe weinig mannen er werkelijk 'echt' hetero zijn.
eerste natuurlijk a retardquote:
Hypocriet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moet je het een keertje proberen dan
Wat doe je dan met je tijd?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
buiten american dad en south park zijn er niet echt series die ik volg idd
beetje gamen, beetje FOK!kenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat doe je dan met je tijd?
wut dat doen ze altijd hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter dat ze dit keer gewoon één aflevering per week uitbrengen
wanneer spreken we af?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moet je het een keertje proberen dan
wat stel je allemaal rare vragenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
DIMM het tweede wat zegt dat over DIMM volgens jou?
McDonalds moet je gewoon betalen voor je eten bij de meeste vestigingen wel krijg je korting.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
4000 verdienen
Maar bij de macc kan ik gratis big macs eten![]()
![]()
Moeilijk
is gewoon experimenterenquote:
Vorige keer in één keer vier afleveringen gelekt.quote:
preciesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
is gewoon experimenteren
doen hermann en ik ook
trustequote:
Hongerigquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey grote vriend
Ben jij nou gay of is dat een act?
Dat ik logisch kan nadenken. 8000 verdienen ipv 4000 betekend dat je meer kunt reizen en 2 keer zo vroeg met pensioen kan. Met een beetje burgers flippenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
DIMM het tweede wat zegt dat over DIMM volgens jou?
Doet dat er nog toe gezien je DM?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hey grote vriend
Ben jij nou gay of is dat een act?
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Veel minder stress en shit voor het dubbele per maand.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ik logisch kan nadenken. 8000 verdienen ipv 4000 betekend dat je meer kunt reizen en 2 keer zo vroeg met pensioen kan. Met een beetje burgers flippen
Maar dan ben je niet zo een baas als Harvey Specter.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ik logisch kan nadenken. 8000 verdienen ipv 4000 betekend dat je meer kunt reizen en 2 keer zo vroeg met pensioen kan. Met een beetje burgers flippen
Maar dan ben je niet zo een baas als Ari Gold.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Veel minder stress en shit voor het dubbele per maand.
lkkr boeiequote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet zo een baas als Ari Gold.
Mysterieusquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Doet dat er nog toe gezien je DM?
/Care.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet zo een baas als Harvey Specter.
rtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Laten we dan met z'n allen naar de tering gaan.
nee blijfquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan trek ik nog een biertje open en check ik over een kwartiertje terug
Oh ja je was pro oud geld verklaard dat wel enigszins.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
/Care.
Het gaat er niet om wat andere van mij vinden maar wat ik aan het eind van de maand onder mijn strookje heb staan
nee daarom uit ik dat hierquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo bazig.
Pikt je vriendin dit?
quote:
Fitiieeeeeeequote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:08 schreef Simterklaas het volgende:
Is deadprez echt een uitkeringstrekker of zijn dat slechts geruchten?
idd, nieuw geld zijn vaak van die vieze patsertjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh ja je was pro oud geld verklaard dat wel enigszins.
Oud geld betekend alleen maar dat je generaties hebt voortgebracht die fatsoenlijk met geld kunnen omgaanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh ja je was pro oud geld verklaard dat wel enigszins.
was het maar zo'n feestquote:
betekentquote:Op dinsdag 23 februari 2016 01:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oud geld betekend alleen maar dat je generaties hebt voortgebracht die fatsoenlijk met geld kunnen omgaan![]()
Nieuw geld is vaak binnen twee generaties op
En jij staat morgen weer mijn geld te verdienen in de fabriek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |