Ik snap nog steeds niet waarom een nieuw geopend deel van een sticky topic niet automatisch ook sticky komt te staan.quote:
Jij snapt wel meer niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom een nieuw geopend deel van een sticky topic niet automatisch ook sticky komt te staan.
Ik snap trouwens ook niet waarom op de forum-indexpagina wél de namen van de mods staan, maar niet van de Forum Admins.
Omdat niemand dat heeft als redactie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
Ik snap niet dat ik geen kleurtje heb als Redactie/fobomod
Zouden ze allemaal moeten hebbenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat niemand dat heeft als redactie.
Zou eigenlijk wel moeten ja... Ik stel donkergroen voor; dat kleurt mooi bij mijn UI.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten ja... Ik stel donkergroen voor; dat kleurt mooi bij mijn UI.
Nee, want dat heeft geen betekenis op het forum, zal alleen maar verwarring veroorzaken, vind wel dat jullie op de frontpage een kleurtje mogen hebben.quote:
Waarom heeft een ER er dan een? 😏quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want dat heeft geen betekenis op het forum, zal alleen maar verwarring veroorzaken, vind wel dat jullie op de frontpage een kleurtje mogen hebben.
Op de FP springen we er toch wel uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want dat heeft geen betekenis op het forum, zal alleen maar verwarring veroorzaken, vind wel dat jullie op de frontpage een kleurtje mogen hebben.
Ja, maar op het forum is dat niet nodig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op de FP springen we er toch wel uit.
Wil jij mooie roze kleurtjes?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
Geen probleem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil jij mooie roze kleurtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |