abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160137098
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:50 schreef eight het volgende:

[..]

Staat haaks op de nieuwe afspraken die nog geen 24 uur geleden gemaakt zijn tussen Poetin en Obama
hier is je context
pi_160137110
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:55 schreef Beathoven het volgende:
De analyse op Russia Insider is helder wat dit betreft, Parry wordt daar niet afgeserveert.
Het is niet helder. Het is allemaal speculatie en giswerk. Niet meer en minder.

Niemand kent de bron. Niemand weet ook of die Parry niet gewoon bewust op het verkeerde pad is gezet door zijn bron om geruchten de wereld in de helpen maar dat bijv. Poetin dat nooit heeft gezegd tegen Erdogan of iemand van de Russische vertegenwoordigers tegen de Turken. We weten niets. Kunnen er duizend woorden aan wijden maar het blijft puur giswerk. Ik zou dan wat skeptisch zijn. Jij gaat ervan uit dat het wel daadwerkelijk is gezegd en daarmee gedreigd met een nucleaire oorlog naar de Turken toe.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 23 februari 2016 @ 01:01:57 #28
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_160137131
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:01 schreef Aloulu het volgende:
Broodje aap. Zo expliciet met nucleaire wapens dreigen doen de Russen niet. Zijn genoeg andere manieren om de Turken en Saudiers duidelijk te maken dat een invasie in Syrie hun grootste nachtmerrie gaat worden omdat ze dan direct tegenover Rusland komen te staan.
nou ik ken mij dit nog herinneren

http://www.express.co.uk/(...)es-US-defence-shield
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_160137153
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 01:01 schreef cherrycoke het volgende:
nou ik ken mij dit nog herinneren

http://www.express.co.uk/(...)es-US-defence-shield
Als jet het artikel goed leest zie je dat dat niets van doen heeft met het expliciet dreigen met een nucleaire oorlog. Totaal andere zaak waar Poetin de Amerikanen van beticht.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_160137154
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 01:00 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Het is niet helder. Het is allemaal speculatie en giswerk. Niet meer en minder.

Niemand kent de bron. Niemand weet ook of die Parry niet gewoon bewust op het verkeerde pad is gezet door zijn bron om geruchten de wereld in de helpen maar dat bijv. Poetin dat nooit heeft gezegd tegen Erdogan of iemand van de Russische vertegenwoordigers tegen de Turken. We weten niets. Kunnen er duizend woorden aan wijden maar het blijft puur giswerk. Ik zou dan wat skeptisch zijn. Jij gaat ervan uit dat het wel daadwerkelijk is gezegd en daarmee gedreigd met een nucleaire oorlog naar de Turken toe.
Hoe onwaarschijnlijk is het dat Rusland als scheidsrechter een schot in de lucht gemaakt heeft om Turkije en SA's illegale schending van grondgebied in Syrie een halt toe te roepen?
  dinsdag 23 februari 2016 @ 01:10:16 #31
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_160137235
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 01:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Hoe onwaarschijnlijk is het dat Rusland als scheidsrechter een schot in de lucht gemaakt heeft om Turkije en SA's illegale schending van grondgebied in Syrie een halt toe te roepen?
jaja, Rusland de redder in nood of toch de wolf in schaapskleren?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_160137473
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 01:10 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

jaja, Rusland de redder in nood of toch de wolf in schaapskleren?
Ik ben niet pro-Rusland, al die strijdende partijen in het midden-Oosten zijn kut. Maar Rusland staat wel voor het behouden van Syrie als land. En daar zitten maar weinig partijen.bij die daar hetzelfde over denken.

Het is wellicht niet chique maar het is daar sowieso al een onoverzichtelijk zootje aan het worden waarin iedere partij bloed aan z'n handen heeft. En voor het scenario dat Syrie op een of 't andere manier hersteld moet worden zie ik meer heil dan mogelijk letterlijk een eeuwige oorlog om religie en te verdelen grond met alle buurlanden en IS en IS-soortigen. Ereherstel, in zoverre dat ereherstel genoemd mag worden is beter dan dat deze zone voor altijd het afvoerputje in de wereld wordt. Op het eerste valt te bouwen en met zoveel interesse in de jacht op grond escaleert het laatste alleen maar in iets veel minder.

IS moet uitgeroeid worden, alle soortgelijke fundamentalistische partijen erbij. Erdogans Turkije moet terug in z'n hok en zich gewoon met de algemene agenda bezighouden of de consequenties na herhaaldelijk waarschuwen zien, SA idem dito. En met de koerden moet overlegd worden. Dit zou het doel moeten zijn van Rusland en Amerika en van de VN.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 23-02-2016 01:38:31 ]
pi_160138044
Huppakee

Denk dat we die Russische president zo snel mogelijk moeten liquideren

Huppakee
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160138061
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:17 schreef Atak het volgende:
Daar zou Pakistan niet erg blij mee zijn waar Turkije een pact mee heeft. Die hebben vast ergens een raket met een nucleaire kop enkeltje Moskou.
Dan bestaat Pakistan ook meteen niet meer.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160138157
Serieuze vraag
Waarom mag Rusland(nl,USA,China etc) nucleare wapens hebben en landen als Syrië en Irak niet?
  dinsdag 23 februari 2016 @ 07:06:04 #36
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_160138179
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 06:58 schreef LionPopChoc het volgende:
Serieuze vraag
Waarom mag Rusland(nl,USA,China etc) nucleare wapens hebben en landen als Syrië en Irak niet?
Omdat 'might makes right' en natuurlijk
https://nl.wikipedia.org/wiki/Non-proliferatieverdrag
Self-interest makes the world go round!
pi_160138199
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:06 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Omdat 'might makes right' en natuurlijk
https://nl.wikipedia.org/wiki/Non-proliferatieverdrag
Helder thanks
pi_160138254
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:17 schreef Atak het volgende:
Daar zou Pakistan niet erg blij mee zijn waar Turkije een pact mee heeft. Die hebben vast ergens een raket met een nucleaire kop enkeltje Moskou.
wat voor katapult willen ze daarvoor gebruiken?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 23 februari 2016 @ 07:39:38 #39
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_160138295
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_160138522
Broodje aap verhaal.
Zonder wrijving geen glans
pi_160138531
Is de bron misschien Pavel Felgenhauer?
quote:
Pavel E. Felgenhauer (Russian: Па́вел Евге́ньевич Фельгенга́уэр; born December 6, 1951) is a Russian military analyst who allegedly has insider sources in the Russian military.[1] He is known for his publications critical of Russia's political and military leadership.[2]
quote:
Rusland is begonnen met de voorbereidingen voor een grote oorlog (google translate)
Origineel (in het Russisch)

http://nv.ua/opinion/felg(...)hoj-vojne-96316.html

Een waarschuwing van hem voor een open handen zijnde grote oorlog, die nucleaire aspecten kan hebben.

Nog een artikel:

http://observer.com/2016/(...)n-will-ignite-wwiii/

Maar het komt me op dit moment nog allemaal wat te overdreven over.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 23 februari 2016 @ 08:21:35 #42
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160138599
Zal bij dreigementen blijven. Zonder de expliciete steun van de VS en de NAVO gaat Turkije echt niet over op een grondoorlog/invasie in Syrië, die weten ook dat ze in een directe confrontatie met de Russen het onderspit gaan delven. En de benodigde steun gaan ze nooit krijgen. De bondgenoten laten Turkije dan helemaal vallen. Europa heeft op dit moment al genoeg problemen en de Amerikanen hebben geen zin in nog een decennium durende oorlog.

Turkije staat er alleen voor. Toch frappant hoe ze in vijf jaar tijd van het oogappeltje van het westen naar een verguisde en irrationele bondgenoot zijn afgegleden, bravo Erdogan.

[ Bericht 14% gewijzigd door Twiitch op 23-02-2016 08:28:33 ]
  dinsdag 23 februari 2016 @ 08:43:30 #43
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_160138753
Turkije moet gewoon eens leren verliezen.
Kunnen zien wanneer je geen kans maakt en je verlies nemen.

Iets waar ze door hun nationalistische trots blijkbaar niet toe in staat zijn.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_160139008
Denk dat Rusland niet eens hoeft terug te vallen op dit soort rigoureuze maatregelen om Turkije een lesje te leren.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_160139879
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Pakistan heeft genoeg nucleaire wapens en lange afstand raketten. Het punt is dat Rusland geen nucleaire wapens kan gebruiken. Zelfs weten ze ook dat op het moment dat ze dat wel doen opeens aantal grote Russische steden van de landkaart verdwijnen. OP is typisch een broodje aap verkoper.
pi_160139958
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:57 schreef Atak het volgende:

[..]

Pakistan heeft genoeg nucleaire wapens en lange afstand raketten. Het punt is dat Rusland geen nucleaire wapens kan gebruiken. Zelfs weten ze ook dat op het moment dat ze dat wel doen opeens aantal grote Russische steden van de landkaart verdwijnen. OP is typisch een broodje aap verkoper.
Ik denk niet dat OP dit zelf heeft geschreven. Denk ook niet dat landen zich eraan gaan branden voor Turkije mocht er een tactical nukeje op het slagveld tot ontploffing gebracht worden.
pi_160139969
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:57 schreef Atak het volgende:

[..]

Oh en jij denkt dat Pakistan het wel ongestraft kan doen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160140045
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 10:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Oh en jij denkt dat Pakistan het wel ongestraft kan doen?
Het punt is dat Rusland het niet ongestraft kan doen.

Persoonlijk denk ik ook dat er geen een Turkse invasie zal plaatsvinden... Voor nu.

Turkije heeft nog een ander wapen. Als ze de Bosporus dichtgooien dat kan Rusland geen terroristen in Syrië meer bevoorraden.

Ik denk dat ze dat eerst doen.
pi_160140062
Volgens mij leest de helft van de posters in dit topic alleen de kop van het artikel.......

Wat concreet staat geschreven is dat Putin heeft aangegeven dat wanneer Russische troepen in het nauw gedreven zouden worden door een Turkse overmacht, dat ze het niet zouden nalaten om te overwegen tactische nucleaire wapens te gebruiken. Dus als artilleriemunitie, mijnen, etc. Ik wil hiermee niet zeggen dat het conventioneel wapentuig is, maar als je dit topic leest denkt de helft dat Poetin een atoombom wil droppen.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  dinsdag 23 februari 2016 @ 10:35:44 #50
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_160140644
Gelul. Als dit waar zou zijn dan hadden de Amerikanen Rusland al lang via diverse media door de stront getrokken.
Self-interest makes the world go round!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')