SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuchtquote:Op maandag 22 februari 2016 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nog steeds snap ik het niet maar mkay
JA OKE DAT SNAP IK MAAR MN TEKST WAS IN NEDERLANDS ENNU?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zucht![]()
Het woordje ik in het Engels is I, en dat is altijd met een hoofdletter.
Mag ik je picca naar die kill sturen? Hij denkt dan dat ik het benquote:Op maandag 22 februari 2016 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je hebt GYM in je naam staan
echt een broer ben je
Kijk Dima's stoere spieren:quote:Op maandag 22 februari 2016 23:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mag ik je picca naar die kill sturen? Hij denkt dan dat ik het ben.
DIE TEKST OP DAT TOPJE TOCH NIET!!!!!quote:Op maandag 22 februari 2016 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA OKE DAT SNAP IK MAAR MN TEKST WAS IN NEDERLANDS ENNU?
Ik bid elke dag tot hogere machten of ik hetero kan wordenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cachie en ik zijn verliefd op jou
Ik ben rebels en breek altijd de regelsquote:Op maandag 22 februari 2016 23:26 schreef Murdera het volgende:
Gvd opso volg de regels. "nee dan kan ik niet maar -tegenvoorstel-"
Denk niet dat ik je nu nog taart voor me ga laten bakken. Je hebt het een beetje verpest
1 nachtje met vanillekwark doet wonderenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bid elke dag tot hogere machten of ik hetero kan worden
OOH NU SNAP IK HETquote:Op maandag 22 februari 2016 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
DIE TEKST OP DAT TOPJE TOCH NIET!!!!!
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 nachtje met vanillekwark doet wonderen
Lijkt mij juist zwaar chill om homo te zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het is ook HEEL chillquote:Op maandag 22 februari 2016 23:28 schreef Parawan het volgende:
[..]
Lijkt mij juist zwaar chill om homo te zijn.
quote:Op maandag 22 februari 2016 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben bereid mijn diensten gratis uit te lenen.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 nachtje met vanillekwark doet wonderen
lekker, afspreken?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kijk Dima's stoere spieren:
[ afbeelding ]
Ja gvd nee.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Niveau omhoog verdomme
Als het weer zomer isquote:Op maandag 22 februari 2016 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Wanneer is dit tyfusweer nou gotsamme een keer voorbij
Ja maar ik zal altijd voor jou kiezen, dat weet je toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee blijf gay anders moet ik ruzie maken met andere meiden om jou
godverdomme tyft nou maar op ook. Gebroken hart hier en allesquote:Op maandag 22 februari 2016 23:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee blijf gay anders moet ik ruzie maken met andere meiden om jou
Woww wow wow ik smelt nu een beetje hoor ;$quote:Op maandag 22 februari 2016 23:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ik zal altijd voor jou kiezen, dat weet je toch?
Zoveel dat hij zich bij de rechter moet verantwoordenquote:Op maandag 22 februari 2016 23:29 schreef Ashqelon het volgende:
@MMG, hoeveel geld zou dat zijn op die foto van 50 Cent?
xoxoxoxoxquote:Op maandag 22 februari 2016 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kut, hij leest mee, mislukt.
voor jou xoxo
wie dan welquote:Op maandag 22 februari 2016 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben dima niet, alhoewel dit plaatje dima ook niet is
dollahbillsquote:Op maandag 22 februari 2016 23:29 schreef Ashqelon het volgende:
@MMG, hoeveel geld zou dat zijn op die foto van 50 Cent?
Lol net 4km gerend, wat lul je man heerlijk weer.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Wanneer is dit tyfusweer nou gotsamme een keer voorbij
IK KAN HET UITLEGGENquote:Op maandag 22 februari 2016 23:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdomme tyft nou maar op ook. Gebroken hart hier en alles
gerend*quote:Op maandag 22 februari 2016 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol net 4km gerent, wat lul je man heerlijk weer.
R u crazyquote:Op maandag 22 februari 2016 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol net 4km gerend, wat lul je man heerlijk weer.
wat?quote:Op maandag 22 februari 2016 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoveel dat hij zich bij de rechter moet verantwoorden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |