Anne Varney
Zijn er nog meer mensen die hier helemaal gek van zijn ?
Mp3'z zijn onder andere op de oficiele site te downloaden
http://www.soporaeternus.de
*link fixed*
ik heb ook Dead Lover's Sarabande (face one) in mn bezit.
ik wist van het sexloze, maar niet dat Sopor Aeternus geen band was, maar 1 persoon. dat zal er wel aan liggen dat eerdergenoemde cd met The Ensemble Of Shadows is gemaakt.
en de muziek...tja...ik kwam met Sopor en de cd in aanraking toen ik depressief was, misschien zegt dat genoeg
heel intrigerende muziek, maar ook zeer depressief. daarbij kan ik niet echt tegen Duitstalig, dus dan zijn er al veel tracks stukken minder. maar eigenlijk zou ik het album iets vaker moeten draaien (nu al zeker anderhalf jaar niet meer gehoord), want er zitten zeker tracks tussen die bijzonder zijn.
de muziek is inderdaad moeilijk te catagoriseren, maar ik zou het 'medival' willen noemen. heeft inderdaad iets van klassiek weg soms.
quote:* Jinchi meldt zich
Op zondag 24 november 2002 16:37 schreef Antagonist het volgende:Zijn er nog meer mensen die hier helemaal gek van zijn ?
Ik heb alle albums op cd (alleen limited-editions), behalve de eerste uitvoering van Ich töte mich... (wel de laatste re-release) en Ehjeh Ascher Ehjeh, maar... die komen binnenkort nog wel.
En ook Jekura (nog gesealed!), waar ze met haar side-project White Onyx Elephants op staat.
Ik ben het ooit per toeval tegengekomen, omdat de toenmalige officiële site (The Shadowsphere) door een (internet) vriendin van me gehost werd op haar domein ebony-orchid.net. Dat was na de release van Dead Lovers' Sarabande (Face One). Daarna was er geen houden aan voor mij.
quote:Aeternus is een death metal band.
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:10 schreef Graveland het volgende:
heh, ik las over Sopor heen, dacht dat er Super stond, en dacht dat 't over de black metal band Aeternus ging
quote:het nummer dat ik hier heb lijkt anders verdacht black, zijn er meerdere?
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:32 schreef Summoner het volgende:[..]
Aeternus is een death metal band.
quote:Dan heb je waarschijnlijk een oud nummer, maar ook in het begin was bestond de Aeternus sound al uit 60% death metal en 40% black metal.
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:33 schreef Graveland het volgende:
het nummer dat ik hier heb lijkt anders verdacht black, zijn er meerdere?
quote:'t zijn iig vooral de vocals die me aan BM doen denken..maar 't is ook zeer sfeervol en langzaam
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:36 schreef Summoner het volgende:[..]
Dan heb je waarschijnlijk een oud nummer, maar ook in het begin was bestond de Aeternus sound al uit 60% death metal en 40% black metal.
quote:Waarom doen diepe grunts jou aan Black Metal denken? Je zat net nog in een ander topic uit te leggen dat het verschil tussen Death en Black Metal ook met vocalen te maken heeft.
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:37 schreef Graveland het volgende:
't zijn iig vooral de vocals die me aan BM doen denken..maar 't is ook zeer sfeervol en langzaam
Ares heeft altijd al een vette gruntstem gehad, dat vind ik een van de sterkste punten van Aeternus..
En wat betreft het tempo... wel, Aeternus is ook beïnvloedt door de doom scene.
quote:ik zeg je, dit nummer is gekrijs alom!
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:41 schreef Summoner het volgende:[..]
Waarom doen diepe grunts jou aan Black Metal denken? Je zat net nog in een ander topic uit te leggen dat het verschil tussen Death en Black Metal ook met vocalen te maken heeft.
Ares heeft altijd al een vette gruntstem gehad, dat vind ik een van de sterkste punten van Aeternus..
En wat betreft het tempo... wel, Aeternus is ook beïnvloedt door de doom scene.
quote:Is de titel soms "Vind"?
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:42 schreef Graveland het volgende:
ik zeg je, dit nummer is gekrijs alom!
Of een van deze nummers?
Black Dust
Victory
Raven and Blood
Nordlys
quote:Ild Dans is de titel
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:50 schreef Summoner het volgende:[..]
Is de titel soms "Vind"?
Of een van deze nummers?
Black Dust
Victory
Raven and Blood
Nordlys
quote:Dat is een nr. van het tweede album, "And So the Night Became". Een van een aantal uitzonderingen op vocaal gebied.
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:50 schreef Graveland het volgende:
Ild Dans is de titel
Als je nog es wat van Aeternus wilt zoeken, probeer dan "There's No Wine like the Blood's Crimson", "Sworn Revenge" en "Sentinels of Darkness".
Met "Shadows of Old" gingen ze jammergenoeg nog meer de death metal kant uit.
quote:okido, ff zoeken
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:57 schreef Summoner het volgende:[..]
Dat is een nr. van het tweede album, "And So the Night Became". Een van een aantal uitzonderingen op vocaal gebied.
Als je nog es wat van Aeternus wilt zoeken, probeer dan "There's No Wine like the Blood's Crimson", "Sworn Revenge" en "Sentinels of Darkness".
Met "Shadows of Old" gingen ze jammergenoeg nog meer de death metal kant uit.
Maak het hier ook ff goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |