Ik vind die kerel met dat zwarte haar echt vreemd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Modern Family![]()
Hilarisch he, die o zo herkenbare probleempjes waar gezinnnetjes van nu mee te maken krijgen. De kinderen willen pa en ma ontbijt op bed bezorgen, maar ouders zitten sex te hebben! Oh nee! Wat een hilariteit
Geweldig stuk is dat jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:23 schreef Burdie het volgende:
Dat ze zeggen dat ze een band zijn, om indruk te maken op Barneys dad, en dan zelf de openingstune spelen
Ik vind Jason Segel wel een okaye gast, bijv. in Forgetting Sarah Marshall of Knocked Up. Maar in deze seriequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef MhZero het volgende:
[ afbeelding ]
Marshall is een baas.
BOOM LAWYERED!
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Jaja ts, inderdaad een dooddoener, iedereen hier weet hoe wij jouw moeder ontmoeten.
Ze is het jongere(!!!) zusje van de 'I see dead people'-jongen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zijn mijn hersens afgestorven want ik vind veel comedy's wel leuk
Alleen die nieuwe, Young & Hungry ofzo, daar krijg ik jeuk van. Vooral toen ik gisteren las dat de hoofdrolspeelster als kindje in Friends zat en ik me nu bejaard voel.
O dan lijkt ze ook wel op haar broer, maar dan knapperquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze is het jongere(!!!) zusje van de 'I see dead people'-jongen.
Maar die serie is wel geinig vind ik.
Baby Daddy ook.
(En ik zie nu pas dat ik niet de HIMYM reeks heb geschopt maar één of ander klb topic)
?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die scrubs leuk vinden hebben het echt totaal niet begrepen. Potentieel zeer gevaarlijke mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |