abonnement Unibet Coolblue
pi_163756105
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:46 schreef StaceySinger het volgende:
[knip]
de avond waarop een ruzie tussen Eurlings en zijn vriendin Tessa Rolink totaal escaleerde.
Kan iets überhaupt minder dan totaal escaleren?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_163756350
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:14 schreef eight het volgende:
Altijd vreemd gevonden dat hij geen VVD'er is.
Hij zou prima bij de VVD van Rutte passen. Allemaal hebben ze daar een steekje los!!!
pi_163756405
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:00 schreef juliusceasar het volgende:

[..]

Hij zou prima bij de VVD van Rutte passen. Allemaal hebben ze daar een steekje los!!!
Hoor wie het zegt.
pi_163756451
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Doe eens normaal zeg.
Jij bent degene die normaal moet doen. Tyft inderdaad maar lekker op!
pi_163756720
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:04 schreef bamibij het volgende:

[..]

Jij bent degene die normaal moet doen. Tyft inderdaad maar lekker op!
_O- Hoi Camiel!
pi_163758114
Well, that escalated quickly.
  zondag 17 juli 2016 @ 09:01:52 #257
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_163801762
Ik ben benieuwd wie de waarheid spreekt in deze soap
  maandag 18 juli 2016 @ 13:47:56 #258
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_163828225
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Uit de kast?
hij is Homo.
pi_165475980
AMSTERDAM - Oud-minister Camiel Eurlings wordt vervolgd voor mishandeling. Eurlings wordt ervan verdacht zijn ex-partner te hebben geslagen in Valkenburg in juli 2015. Volgens het Openbaar Ministerie is er sprake van 'eenvoudige mishandeling', meldt de NOS. Eurlings hoeft daardoor waarschijnlijk niet voor de rechter te verschijnen.

Eurlings liet eerder aan De Telegraaf weten dat hij handtastelijk was bij zijn toenmalige vriendin Tessa Rolink. De Limburger ontkende haar te hebben mishandeld. Eurlings deed eerder aangifte tegen zijn ex vanwege poging tot chantage, dan wel afpersing, en van smaad.

Het OM zou de zaak zien als huiselijk geweld en daarom mediation aangeboden. Er moet een gesprek komen tussen de ex-partners. Ook volgt nog een zogeheten OM-zitting. Buiten de rechter om kan dan geldboete of een taakstraf worden opgelegd.

Telegraaf .nl
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_165477010
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:07 schreef StaceySinger het volgende:

voormalig KLM-gezagvoerder Camiel Eurlings
:?

Of je moet de CEO gezagvoerder noemen, maar dan nog is het nogal dubbel :')
pi_165477690
Wat bijna iedereen hier al beweerde, dit is/wordt pas afgehandeld nadat de Olympische Spelen voorbij zijn.
En dat was afgelopen weekend .
pi_165477970
hij kon het niet hebben dat de vrouw zij dat hij een Homo is.
Het is tijd dat hij nu uit de kast komt.
pi_165486845
De carrière van deze gast is echt bizar. Heeft zichzelf sinds zijn ministerschap letterlijk omhoog gefaald. En zelfs nadat dit allemaal naar buiten is gekomen krijg hij nog even een statustaakje bij het IOC. Het zou mij niets verbazen als hij over een paar jaar voor vanalles en nogwat in de bak zit.
  donderdag 22 september 2016 @ 09:29:31 #264
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_165488688
Ex fotomodel in de zin dat Camiel haar dermate heeft mishandeld dat ze dat beroep nu vaarwel kan zeggen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_165934454
Hoe kon Camiel Eurlings, de voormalige ceo van de KLM en verondersteld CDA-leider, zo vallen? Het wordt bijna tijd om medelijden te krijgen met de Limburgse jeune premier.

1. Aanklacht: Mishandeling

Camiel Eurlings ligt al een tijdje niet meer heel lekker in corporate- en politiek Nederland na zijn onfortuinlijke exit bij KLM en zijn onverwachte vertrek bij het CDA. De aangifte van mishandeling lijkt het definitieve demasqué van de geliefde CDA-kroonprins te betekenen. Ex-vriendin Tessa Rolink heeft zich in december bij de politie gemeld omdat zij naar eigen zeggen ernstig werd mishandeld door Eurlings. De vrouw heeft daarbij onder meer oogletsel, gescheurde oorlellen en een gebroken elleboog opgelopen, die nog steeds niet volledig is hersteld.

Ook zijn Hongaarse ex zou wel eens tikkie hebben ontvangen, meldt een Haagse bron aan deze site. Dat gebeurde in het huis van Eurlings op Bonaire. De man met zijn zachte g weigert te reageren op deze beschuldigingen.

2. Eerst een zwembroek kopen

Camiel Eurlings liet journalisten die hem wilden interviewen op een internationale luchtvaartbijeenkomst in Qatar eens wachten, omdat hij eerst een zwembroek moest kopen. Dit is hoe luchtvaart-journaliste Yteke de Jong dat beleefde:

’In juni komen in Qatar elk jaar alle luchtvaartmaatschappijen bij elkaar. Goed gebruik is dat de pers dan ook even aandacht krijgt. Toen we op het afgesproken tijdstip wachtten op zijn komst, kreeg ik een mailtje van zijn voorlichting. Afspraak gaat niet door, hij had het echt te druk. Terwijl ik terugliep naar mijn hotel, kwam ik Camiel tegen. Hij liet me zijn nieuwe zwembroek zien. Net gekocht! Hij ging lekker zwemmen. Ik dacht: zie je het dan niet? Juist voor zijn présence, zijn makkelijke omgang met allerlei soorten stakeholders was hij aangenomen. Maar voor ons had hij nooit tijd.’

3. In het graf geridderd

Critici negeert hij. Luchtvaart-reporter Yteke de Jong weet dat dus als geen ander. Het bijtertje van het FD (nu Telegraaf) schreef óók een artikel waarin de KLM baas werd afgeschilderd als ‘een prins voor feesten, maar niet competent op de business van het bedrijf.’

Voor het stuk belde De Jong de KLM-chef op zijn mobiel voor wederhoor, maar kreeg geen contact. Ook de voorlichters van KLM reageerden niet op haar telefonades. ’s Avonds voor het NOS Journaal verklaarde Eurlings tot verbijstering van De Jong ineens dat haar artikel ‘apekool’ is.

Ook in de mishandelingskwestie is Eurlings geheel volgens de wegduikstrategie al dagen onbereikbaar. Tragi-komische detail: op het moment dat het nieuws naar buiten komt, wordt er op twitter een bericht verspreid waarin we zien dat hij wordt geridderd door een kerkgenootschap. De christensekte lauwert de katholieke oud-minister tot ridder van het heilige graf van Jeruzalem. Kijk naar de foto’s. Hier kun je dus heel veel woordgrappen over maken. We gaan ervan uit dat Youp van 't Hek dat in zijn zaterdagse column in NRC gaat doen.

4. Joehoe. Het gaat fantastisch!

Ook Quote kreeg te maken met het niets-aan-de-hand-verweer van Eurlings. Hij gaf een interview, zes dagen voor zijn ontslag. Quote confronteerde hem met kritiek en toen hij sprak de legendarische woorden: ’Dit is een suggestieve vraag.’

Lees nog eens wat hij toen zei:

Ja, maar… ik vraag het u persoonlijk. Wat is uw gevoel, zou u vrijwillig vertrekken?

‘Als mijn opdracht is vervuld, en dat is KLM de komende vijf jaar vol in de aanvalsstand krijgen. We worden Nederlandser dan ooit. En wij moeten echt door een wak heen, en structureel een oplossing vinden.’

Dus u gooit de handdoek niet?

'Ik ben net begonnen! Het is een suggestieve vraag. Het is ook niet aan de orde. Ik ben gekomen om inhoudelijk iets te veranderen. En het bedrijf heeft geloof in die aanvalsstand nodig. Geloof dat wij met ons eigen Nederlandse product een structurele toekomst hebben.’

U schetst het beeld van KLM dat het één grote familie is. Waarom kan het dan dat het in de kranten wemelt van de verhalen over managers die u niet zouden steunen?

‘Ik kan de krantenkoppen van mijn ministerschap erbij pakken, haha! Ach, het hoort erbij. If you cant stand the heat… Het is heel simpel: op topposities moet je tegen wind kunnen.’

5. Ik wil een gezin, maar weet niet hoe

Weet Camiel Eurlings wat hij wil? KLM-ers bespeurden weinig consistentie in zijn visie. Anderen haalden zelfs zijn privé-leven, ja zelfs zijn liefdesleven, erbij om zijn weifelachtige karakter te typeren. Hij wilde een gezin stichting en stapte uit de politiek, maar brak met zijn Hongaarse liefje. Eurlings datete daarna met andere vrouwen, vooral modellen, maar onderhield volgens valse slangen in onze mailbox ook innige contacten met mannen. Binnen het CDA zijn Joop Wijn, Jan Kees de Jager en Gerda Verburg openlijk homoseksueel en dat is bij helemaal niemand (meer) een issue.

Eurlings’ liefdesleven moet echter nog steeds voldoen aan het huisje-boompje-beestje ideaal van het CDA uit de jaren vijftig. Waarom blijft een raadsel. De gevallen KLM-baas is achterdochtig geworden en kan op gezette tijden ontploffen als hem iets niet bevalt of iemand zijn imago als ideale schoonzoon (ja, Albert dat doen wij) in twijfel trekt. Tessa Rolink zou klappen hebben gekregen toen zij Camiel vroeg of hij 'eigenlijk niet gewoon op mannen viel'.

Opvliegendheid was ook al een karaktertrekje dat opviel op het ministerie van Verkeer en Waterstaat. Eurlings is wantrouwig en lijdt aan waandenkbeelden. De Telegraaf komt een smeuïge anekdote die we u niet mogen onthouden. ’Eurlings leek gebukt te gaan onder achtervolgingsangst, wat leidde tot de gekste taferelen. Zo moest de veiligheidsdienst van KLM eens een pakketje in zijn huis openen, omdat hij bang was voor een aanslag. Er bleek een stropdas in te zitten. Hij liet vaak enkele reizen boeken en was dan soms meerdere dagen ’zoek’. Dit dreef zijn staf tot wanhoop.’

http://www.quotenet.nl/Ni(...)rre-anekdotes-174253
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_169574855
Camiel Eurlings wil mishandelingzaak ex-vriendin schikken

Camiel Eurlings wil de mishandelingszaak van zijn ex-vriendin Tessa Rolink schikken. Die deed twee jaar geleden aangifte. De oud-verkeersminister en voormalig KLM-topman wil de slepende zaak snel afsluiten.

Tessa Rolink en Camiel Eurlings in betere tijden.
Foto: Anko Stoffels


Het Openbaar Ministerie heeft Eurlings een transactie-aanbod gedaan buiten de rechter. Eurlings heeft het aanbod van het OM geaccepteerd, aldus zijn woordvoerder Jan Driessen.

„Een afwikkeling via een transactie betekent in het Nederlandse rechtssysteem dat een strafrechtelijke vervolging niet meer aan de orde is en dat er ook geen sprake is van een veroordeling of erkenning van schuld”, zegt Driessen.
Geen verdere mededelingen

Over de inhoud van de transactie „in deze privézaak” doet Eurlings geen verdere mededelingen. Zijn ex heeft nog een paar maanden de tijd om akkoord te gaan. Driessen wil niet bevestigen dat het om een geldbedrag gaat.

http://www.telegraaf.nl/b(...)andelingszaak__.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174070664
Wat dóét die man in het IOC?

Camiel EurlingsCamiel Eurlings blijft zitten waar hij zit: op het pluche bij het IOC en in het bestuur van NOC*NSF. En daar maakt columnist Thijs Zonneveld zich nogal druk om. 'Ik schaam me ervoor dat hij Nederland vertegenwoordigt bij het IOC.'

Dat was het dan. Een paar dagen nationale verontwaardiging en verder niets. Er kwam geen spijtbetuiging, geen uitleg, geen ­persconferentie. Geen scherpe woorden van NOC*NSF, geen veroordeling vanuit het IOC, geen politieke druk vanuit Den Haag.

En dus blijft Camiel Eurlings zitten waar hij zit: op het pluche van het IOC en in het bestuur van NOC*NSF.

Meer dan een week geleden werd bekend dat Eurlings een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) heeft gekregen. Blijkbaar maakt het voor zo’n papiertje niet uit dat hij een strafblad heeft, dat hij zijn ex-vriendin een hersenschudding en een gebroken elleboog sloeg, of dat hij achter ­gesloten deuren een schikking trof met het ­Openbaar Ministerie. Daar werd niet op getoetst. Het schijnt niet relevant te zijn dat een IOC-lid zijn vriendin in elkaar mepte. Moet je als taxichauffeur of schoonmaker eens proberen: solli­citeren met mishandeling op je strafblad. Geheid dat je nergens aan de bak komt.

Wat mij betreft is het onbegrijpelijk dat Eurlings een VOG heeft gekregen. Een vrouw in elkaar rossen is geen privé-aangelegenheid die buiten beschouwing moet worden gelaten, zeker niet voor een sportbestuurder met een publieke functie. En al helemaal niet als hij niet op vragen over de zaak ingaat. Hoe moet die man func­tioneren bij het IOC en NOC*NSF? Gaat hij weer met droge ogen een verhaal afsteken over het ­belang van vrouwen in de sport? Spreekt hij andere IOC-leden aan op corruptie en nepotisme? Staat hij bij de volgende dopingzaak weer te roeptoeteren dat sporters een voorbeeldfunctie hebben?

Maar zelfs mét zo’n VOG-vodje zou Eurlings geen plaats mogen hebben als sportbestuurder. Ik schaam me ervoor dat hij Nederland vertegenwoordigt in het IOC. Hoe hij daar is terechtgekomen, is me überhaupt een raadsel: vertrokken bij het CDA, mislukt bij de KLM, nog nooit betrapt op enige affiniteit met sport (behalve als er iets te vieren valt). En als er stront aan de knikker is (rond vage toewijzingen van olympische gaststeden of staatsgeorganiseerde dopingsystemen), doet hij alsof zijn neus bloedt. Wat dóét die man namens ons in het IOC?

Bij NOC*NSF schijnen ze hem – informeel – ­gevraagd te hebben om terug te treden. Dat weigerde hij.
Thijs Zonneveld

Bij NOC*NSF schijnen ze hem – informeel – ­gevraagd te hebben om terug te treden. Dat weigerde hij. En blijkbaar is daarmee de kous af. In plaats van de druk op hem te verhogen, verschuilen ze zich nu achter een papiertje. Alsof dat de ­nationale sportkoepel van de verantwoordelijkheid ontslaat om zélf na te denken en om zélf ­keuzes te maken. Zo’n vent handhaven is dodelijk voor de geloofwaardigheid. Yuri van Gelder naar huis sturen vanwege nachtelijke zuippartijen, maar een bobo laten aanblijven die zijn vriendin het ziekenhuis in sloeg? Hoe leg je dat in godsnaam uit?

IOC, NOC*NSF en Camiel Eurlings zelf: allemaal hopen ze dat de storm overwaait. Maar laten we dat alsjeblieft niet laten gebeuren. Er is maar één oplossing mogelijk.
Wieberen.

https://www.ad.nl/andere-(...)in-het-ioc~a6337520/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 29 september 2017 @ 12:33:16 #268
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174070978
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:14 schreef StaceySinger het volgende:

Wat dóét die man in het IOC?
Hij past anders prima bij zo'n club elkaar aflebberende corruptici.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 29 september 2017 @ 13:19:37 #269
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174071831
Weet hij dingen over Ruud Lubbers ofzo of Jan Peter Balkenende die het daglicht niet kunnen verdragen en krijgt hij daarom baantjes?

Herstel: Mark Rutte natuurlijk, de VVD moet hier belang bij hebben.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175901419
Eurlings: beeld in media over mishandeling ex-vriendin onjuist

De advocaat van Camiel Eurlings heeft namens zijn cliënt een verklaring uitgegeven, waarin staat dat media ten onrechte beweren dat de oud-minister en NOC*NSF-bestuurder zijn ex-vriendin zwaar heeft mishandeld. Advocaat Knoops zegt dat die ontkenning nodig is vanwege volgens hem aanhoudende onjuiste berichten hierover in de media.

"Mede naar aanleiding van de berichtgeving van vandaag, achten wij het als raadslieden van de heer Eurlings thans raadzaam om na lang stilzwijgen deze onjuiste en suggestieve beeldvorming omtrent de kwestie te corrigeren."

Volgens Knoops was het OM ook nooit tot een schikkingsvoorstel gekomen als er echt sprake was geweest van zware mishandeling met met onder meer een gebroken elleboog en een gebroken oogkas, zoals in de media is gemeld.

Het OM liet destijds weten weliswaar met een schikkingsvoorstel te komen, maar zei erbij dat sprake was van 'eenvoudige mishandeling', ook omdat er geen blijvend letsel was. Wat er zich precies heeft afgespeeld tussen Eurlings en zijn ex-partner, is nooit duidelijk geworden. Het OM beschouwt de zaak als huiselijk geweld.
Geen strafblad

De sportkoepel NOC*NSF had zijn bestuurslid en IOC-lid Eurlings gevraagd om met een verklaring te komen om de rust te herstellen. Vorig jaar trof Eurlings een schikking in de mishandelingszaak, waarmee de zaak zonder erkenning of schuldbekentenis is afgesloten. Wel kreeg hij een aantekening. Dat is formeel geen strafblad, schrijft Knoops.

Knoops wijst er in de verklaring ook op dat de ethische commissie van het IOC de zaak inhoudelijk heeft bekeken en tot de conclusie is gekomen dat de kwestie definitief is afgedaan en dat Eurlings volledig in functie blijft.

https://nos.nl/artikel/22(...)riendin-onjuist.html

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 21 december 2017 @ 20:48:09 #271
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_175902524
Solide verklaring hé, kunnen we nu eindelijk weer geloven in zijn onschuld.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_175910271
Is een grote foto van Eurlings z'n kop zo tussendoor hier nog ergens goed voor?
  vrijdag 22 december 2017 @ 00:24:31 #273
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175910593
Zielige, waardeloze nietsnut.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 22 december 2017 @ 00:35:05 #274
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175910807
Hij heeft wel een typisch hockey-hoofd. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175910832
Fatsoenlijke politici uit Limburg? Heul erg zeldzaam.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')