Fijn dat je met ons wil blijven.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk Natafelen met Kees nog wel later terug, denk ik.
Unibet nemen, loopt nog voor ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
''Geweldige dreun voor Napoli''
Ik ga het commentaar maar op Engels zetten.. Is er niet
.
Daar heeft iedereen natuurlijk zin inquote:Op maandag 22 februari 2016 22:00 schreef Sked het volgende:
Beetje schaamteloos reclame maken voor Nice - Bastia, lekker man
Steve McClaren gaat vaak genoeg hoog op de tribunes zitten bij Newcastle United.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Rabieluh het volgende:
Zijn coaches eigenlijk verplicht om langs het veld te staan tijdens een wedstrijd? Anders kunnen ze altijd vanaf de tribunes de boel bekijken en aanwijzingen doorgeven aan hun assistent.
Ja dat bedacht ik me ook, die verdwijnt vaak even de hoogte in. Wat Verbeek ook zei tijdens VI vanavond, vanaf de dugout zie je de helft nog niet eens. Op wat hoogte zie je een stuk beter of iedereen goed staat.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steve McClaren gaat vaak genoeg hoog op de tribunes zitten bij Newcastle United.
Komend weekend Juventus - Inter // Fiorentina - Napoli.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef Sked het volgende:
Ze maken het Juve wel weer erg makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |