Ik denk dat ik snap wat hier staat. Dan nog. Ga naar een uitzendbureau en schrijf je in. Vraag een gesprek aan en zeg dat je graag wil werken.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:41 schreef Hofster98 het volgende:
aangezien die vanwege mijn leeftijd en diploma niet zo veel verdien in de ict daarom wil ik nu voor 2 jaar ofzo iets doe waar wel wat mee valt te verdienen
ik heb nooit meer dan 8 euro verdient.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:41 schreef Hofster98 het volgende:
aangezien die vanwege mijn leeftijd en diploma niet zo veel verdien in de ict daarom wil ik nu voor 2 jaar ofzo iets doe waar wel wat mee valt te verdienen
Dat is niet veel.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb nooit meer dan 8 euro verdient.
Je moet ergens begonnen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
op 18 jarige leeftijd verdien je nu eennmaal geen hol.
Ow en ik heb nog een mail voor regio Apeldoorn | Arnhem | Deventer | Enschede | Nijmegen | Almelo | Hengelo Mocht je interesse hebben wil ik die best naar je door sturen. Moet het wel voor je in de buurt zijn natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:41 schreef Hofster98 het volgende:
als het goed is moet je toch vrij makelijk een baan vinden. ik bedoel je hebt betere diploma's als mij dus bijv in een fabriek werken moet apeltje eitje zijn voor jou den ik zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:41 schreef Hofster98 het volgende:
jawel maar het maakt mij niet zoveel uit aangezien werkzaamheden zoals vuilnisman of fabriekswerk vaak goed betaalt.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
En met plezier naar je werk gaan is niet van belang?
Of zoek je stiekem wel iets wat je ook echt leuk vindt?
(welkom trouwens)
En net was in een fabriek werken nog zwaarquote:Op maandag 22 februari 2016 22:45 schreef matthias24 het volgende:
[..]
als het goed is moet je toch vrij makelijk een baan vinden. ik bedoel je hebt betere diploma's als mij dus bijv in een fabriek werken moet apeltje eitje zijn voor jou den ik zo.
vuilnisman schijnt beter te verdienen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Hofster98 het volgende:
ik wil jui
[..]
jawel maar het maakt mij niet zoveel uit aangezien werkzaamheden zoals vuilnisman of fabriekswerk vaak goed betaalt.
enquêteur op straat een optie?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:46 schreef Hofster98 het volgende:
ik wil jui
[..]
jawel maar het maakt mij niet zoveel uit aangezien werkzaamheden zoals vuilnisman of fabriekswerk vaak goed betaalt.
ooh dat maakt niet uit hoor RingBewoner. dat kan iedereen overkomen toch? geen probleem.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik maakte inderdaad een tikfoutje.
thanksquote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef Nizno het volgende:
Heren, get a room!
Help TS nou even echt in plaats van kusjekroel te doen samen
ja maar ik probeer TS alleen te helpen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef Nizno het volgende:
Heren, get a room!
Daar heb jij helemaal gelijk in mijn vriend.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh dat maakt niet uit hoor RingBewoner. dat kan iedereen overkomen toch? geen probleem.
Ben ik eindelijk eens vriendelijk.....quote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef Nizno het volgende:
Heren, get a room!
Reageer dan eens op mijn advies. Waarom niet een uitzendbureau? Of denk je dat je wel eens gebeld gaat worden?quote:
Maar nu weet ik nog steeds de regio niet.quote:
ik sta ook bij een uitzendbureau maar kan geen 40 uur per week maken of heb echt minimumloonquote:Op maandag 22 februari 2016 22:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Reageer dan eens op mijn advies. Waarom niet een uitzendbureau? Of denk je dat je wel eens gebeld gaat worden?
ik woon in spijkenissequote:Op maandag 22 februari 2016 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar nu weet ik nog steeds de regio niet.
ow dat is wel erg uit de regio waar ik de vacature voor in mijn mail had.quote:
Aha, en waarom kan dat niet? En waarom accepteer je dan niet wat wel kan. Je moet onderaan beginnen.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:54 schreef Hofster98 het volgende:
[..]
ik sta ook bij een uitzendbureau maar kan geen 40 uur per week maken of heb echt minimumloon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |