waarom een thuiis studie?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:32 schreef Hofster98 het volgende:
Beste mensen,
ik ga binnenkort een thuis studie doen daarbij wil ik full time gaan werken 40 uur per week. nou was mijn vraag weet iemand een goede bijbaan ik ben 18 jaar. ik begreep dat vuilnis sorteren op een lopende band of vis schoonmaken in een fabriek goed betaalt rond de 12 euro per uur. het maakt mij niet uit dat het rot werk is werk is werk.
zeg dat maar niet te hard. werk vinden is 1 ding maar je moet het natuurlijk ook kunnnen volhouden.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:32 schreef Hofster98 het volgende:
Beste mensen,
maakt mij niet uit dat het rot werk is werk is werk.
zoiezo heel zwaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:04 schreef Hofster98 het volgende:
maar is hoe is het in de fabriek werken ?
fabriek werk vond ik te geestdodend.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:04 schreef Hofster98 het volgende:
wat deed jij daar in de fabriek als ik vragen mag en wat verdiende jij ?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
fabriek werk vond ik te geestdodend.
maar is wel zwaar dus houd je bezig
Ik heb meest recentelijk in een staalplaten buig fabriek gestaan. verdiende 8 euro per uur.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:21 schreef Hofster98 het volgende:
[..]
wat deed jij daar in de fabriek als ik vragen mag en wat verdiende jij ?
hoe oud ben je ?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb meest recentelijk in een staalplaten buig fabriek gestaan. verdiende 8 euro per uur.
In welke fabriek?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:04 schreef Hofster98 het volgende:
Oke. En nu?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
zeg dat maar niet te hard. werk vinden is 1 ding maar je moet het natuurlijk ook kunnnen volhouden.
Waarom kijk je dan niet eens bij een uitzendbureau of ze iets hebben dat daar op aansluit? Dan kan je op sollicitatie en iets gaan doen wat je kan.quote:
TS geeft volgens mij duidelijk aan dat hem dat geen bal uitmaakt. Tevens is dit geen bijbaan maar een fulltime baan en en er zijn genoeg mensen die elke dag met tegenzin naar werk gaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:36 schreef matthias24 het volgende:
[..]
het was alleen maar een tip hoor. omdat ik zelf weet hoe zwaar zulke bijbaantjes kunnen zijn.
ja daarom juist zeg ik toch ook dat het belangrijk is dat je een baan ook moet volhouden en alles.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
TS geeft volgens mij duidelijk aan dat hem dat geen bal uitmaakt. Tevens is dit geen bijbaan maar een fulltime baan en en er zijn genoeg mensen die elke dag met tegenzin naar werk gaan.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja daarom juist zeg ik toch ook dat het belangrijk is dat je een baan ook moet volhouden en alles.
En met plezier naar je werk gaan is niet van belang?quote:Op maandag 22 februari 2016 22:41 schreef Hofster98 het volgende:
aangezien die vanwege mijn leeftijd en diploma niet zo veel verdien in de ict daarom wil ik nu voor 2 jaar ofzo iets doe waar wel wat mee valt te verdienen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |