Dat was dan ook het enige wat ik daar ooit gekocht heb volgens mijquote:Op maandag 22 februari 2016 21:24 schreef Perrin het volgende:
Zoete herinneringen aan de schoolcampus begin jaren '90 waar ik met mijn ouders jaarlijks een agenda, kaftpapier, schriften enzo kocht.
Idem.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige wat ik daar ooit gekocht heb volgens mij.
schoolcampusquote:Op maandag 22 februari 2016 21:24 schreef Perrin het volgende:
Zoete herinneringen aan de schoolcampus begin jaren '90 waar ik met mijn ouders jaarlijks een agenda, kaftpapier, schriften enzo kocht.
Voelde me toen de bink met mijn Veronica-agendaquote:Op maandag 22 februari 2016 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schoolcampusdaar maakten ze wel een spektakel van
fokke en sukke agendaquote:Op maandag 22 februari 2016 21:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voelde me toen de bink met mijn Veronica-agenda
Ook vaak geweest, topplekquote:Op maandag 22 februari 2016 21:49 schreef borisz het volgende:
Jaarlijks naar de VD voor de Schoolspullen idd... En heul vroeger bij La Place bij de V&D op zes hoog in Haarlem wat drinken
Tering wist niet eens dat dit bestond bij de V&D!quote:Op maandag 22 februari 2016 21:58 schreef Housekeeper het volgende:
De Bimbo Box.![]()
Kreeg ik een kwartje van mijn ouders en dan maar gebiologeerd kijken naar het aapjesorkest![]()
Eenschquote:Op maandag 22 februari 2016 22:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tering wist niet eens dat dit bestond bij de V&D!![]()
![]()
Was dit op een geheime etage ofzo? Dit had hun redding kunnen zijn als er meer reclame voor gemaakt werd, hier betalen mensen grof geld voor. Kijk maar naar de Efteling met hun sprookjesbos-bullshit.
10 jaar geleden zag ik er in Eindhoven nog de hele kelder mee vol staan; toen die in Eindhoven uberháupt nog een kelder had. Die was een paar jaar later opeens spoorloos verdwenen. Indrukwekkende kerstafdeling was dat toen nog, compleet met nepbomen in diverse kleuren.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:37 schreef Nia het volgende:
Mijn eerste cd's kocht ik er eind jaren 80.
De kerstafdeling besloeg toen nog de volledige bovenste etage en was een lust voor het oog.
nou inderdaad, voor het allemaal die verantwoorde gelikte uitstraling kreeg, dat was toen veel leuker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 08:13 schreef El_Chili het volgende:
Verder vond ik de La Place echt tof toen het nog 'oude stijl' was, dat er van die grote nepbomen middenin stonden met kerstlichtjes er in enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |