Ik kan mij er wel in vinden, ja. Nu al paar maanden contact met iemand, ook gedate en de gesprekken lijken alleen maar rond dat zulk onderwerpen te gaan. Pogingen om het een andere richting op te krijgen stranden. Ben er wel een beetje klaar mee. Over twee weken nog een date. Kijken hoe het gaat en anders afkappen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:22 schreef The_Odd_One het volgende:
Date 4 vanavond, maar ik twijfel. Ze was een weekje op vakantie en het valt me op dat het gehalte 'wat doe je vandaag?' 'lekker gewerkt?' en 'hoe is het weer?' een beetje groot is. Alles is zo binnen de lijntjes. Nog iemand anders daar ervaring mee. Ik begin het saai en voorspelbaar te vinden.
Is de man eens eerlijk... meteen wordt hij uitgemaakt voor minkukelquote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef Andromache het volgende:
gatverdamme Eefje, wat is dit zwaar klote. Ja en ook weer niet, omdat jij veel te goed bent voor zo'n minkukel. Onaardige benaming, misschien, maar ik houd niet van dat halfslachtige. Heel veel sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch zo kut als je er zo je best voor doet en misschien ook wel op hoopt en het pakt dan zo uit
Verder wel eens met K44S, onzin om gelijk met hatelijke termen te gooien als iemand aangeeft het verder niet meer te zien zitten.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel, ben benieuwd hoe dit nu allemaal gaat lopen. To be continued...
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 11:30 schreef BeamofLight het volgende:
ja ja ik snap het. Neem wat coke mee en kijk hoe ze reageert.
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Over vage situaties gesproken, onlangs een ouddate van mij "S" eens geappt wat hij nu precies wil. Hier wel eens over gesproken dat het soms maanden stil is en dat we best veel van elkaar verschillen En toch houden we een zwak voor elkaar.
Langer verhaal, dus maar in spoilerWaarom date je niet met andere mannen eigenlijk? Want deze situatie klinkt niet echt gezond dat je maanden zit te wachten op een man die nog flaky is ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel, ben benieuwd hoe dit nu allemaal gaat lopen. To be continued...
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Over vage situaties gesproken, onlangs een ouddate van mij "S" eens geappt wat hij nu precies wil. Hier wel eens over gesproken dat het soms maanden stil is en dat we best veel van elkaar verschillen En toch houden we een zwak voor elkaar.
Langer verhaal, dus maar in spoilerWat houdt je dan tegen om zo iemand te blokkeren en nooit meer te spreken, als ie je "vergeet"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel, ben benieuwd hoe dit nu allemaal gaat lopen. To be continued...
Ik zou daar echt helemaal gek van worden![]()
Wat DP zegt. Ik zit niet op hem te wachten.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:28 schreef Kompart het volgende:
Waarom date je niet met andere mannen eigenlijk? Want deze situatie klinkt niet echt gezond dat je maanden zit te wachten op een man die nog flaky is ook...
Omdat we het wel heel gezellig hebben als we bij elkaar zijn en ik het erg jammer zou vinden als we die avonden niet meer hebben (ook gewoon als vrienden). Enige wat wel fijn zou zijn als we niet in een halve limbo wereld zitten waarin veel vaagheid heerst. En daardoor dus ook dit 'gesprek' gehad, wat vast irl een vervolg krijgt.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef Fluppert het volgende:
Wat houdt je dan tegen om zo iemand te blokkeren en nooit meer te spreken, als ie je "vergeet"?
Ik zou daar echt helemaal gek van worden
Ik hou ook meer van uitgesproken duidelijkheid, vandaar ook dat ik het gesprek heb aangeslingerd.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:45 schreef Fluppert het volgende:
Ik houd zelf van zekerheid en wil graag weten waar ik aan toe ben, dus als zoiets mij zou overkomen zou ik daar snel genoeg klaar mee zijn. Vandaar dat ik het me afvraag, ik probeer me in te leven
Je hebt ook daten op fok en daten in het echte levenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:49 schreef CyberTijn het volgende:
Als ik de verhalen lees hier en terug kijk op mijn eigen date ervaringen valt het me op dat we in dating-land de druk naar elkaar bestwel hoog opvoeren. Al heel snel moet er duidelijkheid komen, verwachten uitgesproken worden en beloftes worden gedaan. Genieten van gezelligheid, liefde en intimiteit wordt dikwijls overschaduwd door de behoefte om onze eigen onzekerheid zo snel mogelijk toegedekt te krijgen.
Inmiddels heb ik geleerd om te genieten van het moment, en volgens mij is het voldoende als je, wanneer je elkaar ziet, alleen maar bij het afscheid zin hoeft te hebben in de volgende keer dat je elkaar weer ziet. Als je dat maar lang genoeg blijft doen geef je een relatie de tijd om op te bloeien.
Hoe mooi is datquote:Op maandag 29 februari 2016 14:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hebt ook daten op fok en daten in het echte leven
In het echte leven gebeurt het soms dat je niet de eerste date al de sterren van de hemel neukt, daten dikke wijven en kalende mannen ook harstikke leuk en gezellig en komt het soms toch allemaal goed.
Eens wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:49 schreef CyberTijn het volgende:
Als ik de verhalen lees hier en terug kijk op mijn eigen date ervaringen valt het me op dat we in dating-land de druk naar elkaar bestwel hoog opvoeren. Al heel snel moet er duidelijkheid komen, verwachten uitgesproken worden en beloftes worden gedaan. Genieten van gezelligheid, liefde en intimiteit wordt dikwijls overschaduwd door de behoefte om onze eigen onzekerheid zo snel mogelijk toegedekt te krijgen.
Inmiddels heb ik geleerd om te genieten van het moment, en volgens mij is het voldoende als je, wanneer je elkaar ziet, alleen maar bij het afscheid zin hoeft te hebben in de volgende keer dat je elkaar weer ziet. Als je dat maar lang genoeg blijft doen geef je een relatie de tijd om op te bloeien.
Erg mee eens. En hoop ook echt dat zelf weer eens te treffen, iemand die dat principe ook snapt.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:49 schreef CyberTijn het volgende:
En toch hé, ik denk dat er altijd wel wat verschil in zit en de één de ander net iets liever wil. Anders zet ook niemand een stap. Dat het later wel recht trekt en dat je niet te lang moet gaan klooien als de verliefdheid niet komt ben ik dan wel weer met je eens.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik geloof overigens niet dat ikzelf heel snel behoefte heb aan duidelijkheid, uitgesproken verwachtingen en beloftes. Ik vind het alleen wel een teken als dingen heel erg ongelijk opgaan... Noem me naïef, maar als je iemand ontmoet die je echt leuk vindt/lijkt ga je toch niet moeilijk zitten eikelen? Imo is moeilijk geeikel een teken dat iemand not that into you is als jij in die gene of vice versa.
Als ik ga daten kan daar van alles uitkomen, helemaal niets, fuckbuddy, FWB, of een relatie, maar voorwaarde voor mij is wel dat we er beide hetzelfde instaan. Ik ga niet (heel lang) hunkeren naar meer, dan maar even die pleister in 1 keer er af, uithuilen, en opnieuw proberen. Net als dat ik het ook niet zou kunnen iemand aan het lijntje te houden die duidelijk meer wil dan ikzelf.
ring ringquote:Op maandag 29 februari 2016 15:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
wel gevoelens voor me had alleen niet wist of hij verliefd kon worden. Hij had nog nooit een gewone relatie gehad, alleen maar gescharreld en een verboden relatie. Dus niet bepaald geweldige dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |