Ik zou ook mad worden als je moet warmlopen en je coach je niet eens heeft gezet bij de wisselsquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:27 schreef hafcfan het volgende:
Wat is Suarez toch een ongelovelijke mongool. Man gedraag je echt eens een toernooi normaal
Dat is van te voren al bekend, dus hij had dat kunnen weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou ook mad worden als je moet warmlopen en je coach je niet eens heeft gezet bij de wissels
Had hij kunnen weten, als 't hem verteld was..quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is van te voren al bekend, dus hij had dat kunnen weten.
Dat krijg je als speler echt niet mee tenzij iemand van staf dat jou vertelt en dat is blijkbaar niet gebeurdquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is van te voren al bekend, dus hij had dat kunnen weten.
Cav wist het hier op fok zelfs. Al blijft het mooi voor hem.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Had hij kunnen weten, als 't hem verteld was..
Onterecht gegeven naar mijn mening...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 03:09 schreef Bolasie het volgende:
Even in de laatste minuut (90+8) een penalty voor ChiliVreemde beslissing wel.
Vidal scoort 2 keer en Chili wint dus.
Was gewoon schandalig.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 03:09 schreef Bolasie het volgende:
Even in de laatste minuut (90+8) een penalty voor ChiliVreemde beslissing wel.
Vidal scoort 2 keer en Chili wint dus.
Hield zn arm redelijk netjes naast en achter zn lichaam en de bal kreeg ie op zn bovenarm , bijna op zn schouder.. En dat bij een schot van dichtbij... .quote:
Di Maria pas weer terug bij een eventuele finale.twitter:arevalo_martin twitterde op zaterdag 11-06-2016 om 21:15:12Se confirma lo que anticipamos ayer. Di María tiene un pequeño desgarro en el aductor. Intentarán que llegue a una posible final. @Argentina reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |