Sorryquote:Op maandag 22 februari 2016 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
godkankerniet alle nazi's werken in de bouw
ik geloof niet echt dat je snapt hoe het werktquote:Op maandag 22 februari 2016 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
wat een slechte huid ondanks die make-up.
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
ectolife die kerelmeer een achterhoede figuur
ze heeft nie eens s foundation op daarquote:Op maandag 22 februari 2016 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat een plofkop, wat een spekvingers, wat een kutstem, wat een slechte huid ondanks die make-up.
zit het je zo hard dwars? Neem een joint.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb zin om stimo te btken
zou ook wel jaquote:Op maandag 22 februari 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik heb zin om stimo te btken
Ja wil ik wel maar moet die hasj dan jointklaar maken. Moeite toch.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zit het je zo hard dwars? Neem een joint.
Oh.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:12 schreef Crip het volgende:
[..]
ze heeft nie eens s foundation op daar
Je krijgt niet voor jan lul een uitkering.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja wil ik wel maar moet die hasj dan jointklaar maken. Moeite toch.
Mark paul Gosselaarquote:Op maandag 22 februari 2016 19:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wist je dat hij deels Nederlands is?
Niet geklikt, wil nog graag wat eetlust overhouden.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanne kutfatty en dan ook nog lekker pizza vreten en dat promoten
Walgelijk gewoon
als ze foundation op heeft dan heeft ze het ook kki dik full facequote:Op maandag 22 februari 2016 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh.
Dacht dat je dat reliëf er gewoon doorheen zag.
Ik heb werk, vast contract alles. wat wil je doen danquote:Op maandag 22 februari 2016 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je krijgt niet voor jan lul een uitkering.
gister zei je nog lekker figuur ;squote:Op maandag 22 februari 2016 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanne kutfatty en dan ook nog lekker pizza vreten en dat promoten
Walgelijk gewoon
Natural look, hou ik wel van.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:14 schreef Crip het volgende:
[..]
als ze foundation op heeft dan heeft ze het ook kki dik full face
Nog erger dan ik
[ afbeelding ]
niets want je boeit nietquote:Op maandag 22 februari 2016 19:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb werk, vast contract alles. wat wil je doen dan
Ik heb het idee dat ze geestelijk niet helemaal 100 is, weet alleen niet welke stoornis er precies bij hoort.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:14 schreef Crip het volgende:
[..]
als ze foundation op heeft dan heeft ze het ook kki dik full face
Nog erger dan ik
[ afbeelding ]
Ik haat nieuwsquote:Op maandag 22 februari 2016 19:15 schreef HPLC het volgende:
Ik twijfel nog of ik dat kki moet TR'en. Is dat iets nieuws ofzo?
Biologische knoflook is idd niks mis meequote:Op maandag 22 februari 2016 19:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Natural look, hou ik wel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |