lego eindbaas jijquote:Op maandag 22 februari 2016 18:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb net nog een haven gebouwd. 2 minuten, max. Fucking slackers.
ik ben 3d animator. Wel leuk, boten en shit. Groot speelgoedquote:Op maandag 22 februari 2016 18:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk als ik vragen mag?
kkquote:Op maandag 22 februari 2016 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als het er maar niet gehavend uitziet xD
heheheheeh sukkelquote:Op maandag 22 februari 2016 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou opdweilen, uitwringen en opdrinken.
Ahaaaaaa. Beetje achter de computer dus?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben 3d animator. Wel leuk, boten en shit. Groot speelgoed
yeah, en op de kutdagen achter stapels met bouwtekeningenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ahaaaaaa. Beetje achter de computer dus?
Aah ok. Niet verwacht dat je zoiets zou doen eigenlijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
yeah, en op de kutdagen achter stapels met bouwtekeningen
gvd top idee, dan was ik allang klaar geweestquote:Op maandag 22 februari 2016 19:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee gewoon Sim City 3000 jatoch
hoezo?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah ok. Niet verwacht dat je zoiets zou doen eigenlijk.
Gaat echt retesnel, je kunt zelfs de tijd fast-forwarden.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
gvd top idee, dan was ik allang klaar geweest
en iets beter Nederlands spreken en vertellen,zodat de klanten als thuis voelen,in het kort even beleef zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:02 schreef Montelly het volgende:
Gvd kaolomarokkanem altijd..
Mijn Klacht:
Vandaag 16-01-2016 zaterdag om 8:00 tot en met 8:15 uur te Lange Kerkstraat in Schiedam,ik was aan het aanschaffen voor de babyvoeding,een groep mensen 12-15 personen,ik was erbij,ik vind het oneerlijk waarvan de medewerkers achter balie van hun gezegd heeft,iedereen mogen twee of meerder keer kopen voor de babymelkpoeder,behalve ik mag niet!
Ik vraag toen aan hun waarom iedereen mogen twee of meerder keer kopen en ik niet?
Toen was twee medewerkers achter balie,een was oorspronkelijk uit marokko omdat haar heeft een hoofddoek aan en een was uit Schiedam een minderjarige meisje.
Hun vertellen toen wij hebben niet gezien,maar u bent wel bekend,ik vraag toen waar is jullie werkleider,hun verteld toen wij hebben hier geen werkleider,en ik vind het dat ze leugens tegen mij,en ik vind het niet eerlijk tegen vaste klant zoals ik.
Gewenste Oplossing:
Graag volgende keer eerlijk zijn tegen vaste klanten,en iets beter Nederlands spreken en vertellen,zodat de klanten als thuis voelen,in het kort even beleef zijn.
Ook belangerlijke is in gelijk behandelingen en eerlijk om een product te verkopen aan de vaste klanten.alstubieft!
jaquote:
ff fast forward aan en al voor de pauze naar huis. Dat is mijn toekomstquote:Op maandag 22 februari 2016 19:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gaat echt retesnel, je kunt zelfs de tijd fast-forwarden.
doe foto and send mequote:Op maandag 22 februari 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja
die suri in mn straat bekijkt me altijd helemaal als hij zn sigaretjes aan het roken is.
ziet er best sexy uit.
Je mag vlgde keer best even zwaaien hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja
die suri in mn straat bekijkt me altijd helemaal als hij zn sigaretjes aan het roken is.
ziet er best sexy uit.
dikke lolliequote:Op maandag 22 februari 2016 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
doe foto and send me
ik blijf maar naar dat blonde wijf staren
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je mag vlgde keer best even zwaaien hoor.
Nee hijs 40+, mar dan wel op de goede manier. Wnt black dont crackquote:Op maandag 22 februari 2016 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je mag vlgde keer best even zwaaien hoor.
Dacht iets in de bouw ofzo. Oh en ik denk dat jij een metalhead bent, klopt dat?quote:
En dat haten op CCquote:Op maandag 22 februari 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja
ziet er best sexy uit.
Hij doet mij daar echt een beetje aan denken, precies zelfde huidskleur. Wel breed maar neit zo breed als krio engeen baard, enwat ouder dusquote:
Je hoeft me niet te bedanken, ben gewoon blij om te helpenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
ff fast forward aan en al voor de pauze naar huis. Dat is mijn toekomst
Zeg volgende keer heyquote:Op maandag 22 februari 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij doet mij daar echt een beetje aan denken, precies zelfde huidskleur. Wel breed maar neit zo breed als krio engeen baard, enwat ouder dus
zoek je nog een baan?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te bedanken, ben gewoon blij om te helpen
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]godver ik was net te laat met "DWC zal vast een sigaretje met je delen als je even terugloopt"
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hijs 40+, mar dan wel op de goede manier. Wnt black dont crack
Roken is niet sexyquote:Op maandag 22 februari 2016 19:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja
ziet er best sexy uit.
meer oude rock, postrock, jungle. De laatste tijd alleen metal als ik ga trainenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht iets in de bouw ofzo. Oh en ik denk dat jij een metalhead bent, klopt dat?
vind het ook sexyquote:Op maandag 22 februari 2016 19:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ziet er wel sexy uit, maar daar houd het wel bij op
Okok, NG approves.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
meer oude rock, postrock, jungle. De laatste tijd alleen metal als ik ga trainen
Gvd in de bouwlijk ik een mongool ofzo
godkankerquote:Op maandag 22 februari 2016 19:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, NG approves.
Ja, weet ik niet
Klopt, denk niet dat JimmyDean daar geschikt voor zou zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
godkankerniet alle nazi's werken in de bouw
Wat een plofkop, wat een spekvingers, wat een kutstem, wat een slechte huid ondanks die make-up.quote:
ectolife die kerelquote:Op maandag 22 februari 2016 19:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, denk niet dat JimmyDean daar geschikt voor zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |