Waarom zou je zoenen met collega's?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vandaag vrouwelijke collega jarig die 55 wordt.
Ik was de tiende die feliciteerde.
Had geen zin in 3 zoenen op wangen waar al 9 personen waren geweest.
Wie weet de 3e zoen wel vol op de mond, je weet hoe dat gaat.
Hoe raar vinden jullie dat? Armlengte afstand en klaar.
Omdat dit ook mensen kunnen zijn die je gewoon mag enzo.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Waarom zou je een collega op de wang zoene bij feliciteren?
Alleen familie zoen ik op de wang bij feliciteren of wederzien.
Voor mij blijft zoenen toch een vorm van intimiteitquote:Op maandag 22 februari 2016 18:29 schreef The_Temp het volgende:
Wat een aanstellers in dit topic zeg! Oh brrrr ik kom met mijn wang tegen iemand anders z'n wang, the horror!
Op de wang, ja?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:35 schreef Baas_bas het volgende:
Voor mij blijft zoenen toch een vorm van intimiteit
Ja. Dat is echt in mijn comfortzone.quote:
Ook als het met familie en hele goede vrienden wel formeel kan zijn?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:37 schreef Baas_bas het volgende:
Ja. Dat is echt in mijn comfortzone.
Naja ik tolereer het als het bij mij gedaan wordt, doe het niet uit mezelf.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook als het met familie en hele goede vrienden wel formeel kan zijn?
Je kust ook gewoon al je mannelijke vrienden op de mond ja? Ook als zij of jij in een relatie zit?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:46 schreef Copycat het volgende:
Ah okay. Ik zoen al mijn vrienden eigenlijk als we elkaar zien. Mijn beste vrienden m/v op de mond. Familie eigenlijk alleen mijn moeder bij afscheid en de rest alleen met felicitaties.
Ja. Ik steek mijn tong niet naar binnen, he?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Baas_bas het volgende:
Je kust ook gewoon al je mannelijke vrienden op de mond ja? Ook als zij of jij in een relatie zit?
Zou bij mij uit reflex wel gaan als een meisje met haar lippen tegen mijne aan kwamquote:Op maandag 22 februari 2016 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Ik steek mijn tong niet naar binnen, he?
Ah okay. Dat gaat er doorgaans wel af, na de puberteit.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:53 schreef Baas_bas het volgende:
Zou bij mij uit reflex wel gaan als een meisje met haar lippen tegen mijne aan kwam
Gelijk arm eromheen ook![]()
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Dat gaat er doorgaans wel af, na de puberteit.
Maar toch kun je je niet beheersen als iemand je duidelijk platonisch op de mond zoent om je tong naar binnen te frotten?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:55 schreef Baas_bas het volgende:
Ik zie het bij anderen ook niet. En mijne vrienden zitten al een tijdje niet meer op de basisschool
Weet niet, het is me nog niet voorgekomen op die wijze. Ik denk als ik op een feestje wat biertjes achterover heb en ik word door een leuk meisje op de bek gepakt dat mijn intuïtie over zou nemenquote:Op maandag 22 februari 2016 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar toch kun je je niet beheersen als iemand je duidelijk platonisch op de mond zoent om je tong naar binnen te frotten?
Dat is dan denk ik vooral inherent aan de setting. Als een goede vriendin van je je bij binnenkomst een zoen op je mond geeft, zul je die neiging toch niet hebben?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:00 schreef Baas_bas het volgende:
Weet niet, het is me nog niet voorgekomen op die wijze. Ik denk als ik op een feestje wat biertjes achterover heb en ik word door een leuk meisje op de bek gepakt dat mijn intuïtie over zou nemen
Waarschijnlijk zou ik wel zoiets hebben van wtf is er met jou ben je dronken of waar heb ik dit aan te danken of oh vroeg me al af wanneer je dit zou doen of zo want ik ken niemand die platonisch op de mond kust.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dan denk ik vooral inherent aan de setting. Als een goede vriendin van je je bij binnenkomst een zoen op je mond geeft, zul je die neiging toch niet hebben?
Zo'n platonische zoen is daarbij natuurlijk ook van een andere orde dan 'op de bek pakken'.
Ik laat een collega sowieso nooit zo dichtbij komen. Ik ben niet op het werk om vrienden te maken, maar om te werken zodat ik geld verdien om leuke dingen van te kopen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat dit ook mensen kunnen zijn die je gewoon mag enzo.
ligt mij niet zozeer aan de relatie, maar meer aan de band die je met iemand hebt.
Dat kan ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik laat een collega sowieso nooit zo dichtbij komen. Ik ben niet op het werk om vrienden te maken, maar om te werken zodat ik geld verdien om leuke dingen van te kopen.
Wil je door mij op je wangen gezoend worden?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:39 schreef empa1010 het volgende:
En dan die visgraatbaardendaar gaat je mooie gladde huid
brrrr.
Omdat mensen niet de regels kennenquote:Op maandag 22 februari 2016 22:26 schreef qwerty_x het volgende:
jullie elkaar een kopstoot willen geven, zo onbehouwen als dat eruit ziet.
Ik heb het niet over misverstanden die tot hilarische situaties kunnen leiden.quote:
Er is geen verplichting. Je doet wat goed voelt.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vandaag vrouwelijke collega jarig die 55 wordt.
Ik was de tiende die feliciteerde.
Had geen zin in 3 zoenen op wangen waar al 9 personen waren geweest.
Wie weet de 3e zoen wel vol op de mond, je weet hoe dat gaat.
Hoe raar vinden jullie dat? Armlengte afstand en klaar.
Dat.. en dan gewoon een luchtkus voor het geluid. Klaar! dat gedoe van mensen die zeuren ook altijd.. maakt het contact direct ongemakkelijk. Wat een 'welkom' of een 'gefeliciteerd' had moeten wezen maken zij onmiddellijk tot een ongemakkelijke situatie.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:41 schreef Cue_ het volgende:
Het hoeft niet eens zoenen te zijn. wang tegen wang..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |