Hij specificeert zelfs het TYPE!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weer je hoeveel Sonys er zijn?
wil ik idd weer eens heen. Toch al 25 jaar niet meer geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Burger's
Nog even kaartjes bij de Hema halen.
godverquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij specificeert zelfs het TYPE!
*BATS*
Fok-meetquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
wil ik idd weer eens heen. Toch al 25 jaar niet meer geweest.
Ga je mee?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet er een beetje van giechelen
Blond = blind.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
godverik ben echt blind vandaag
van die munten die je in een apparaat kan gooien in ruil voor chocola en colaquote:
Ik kan er echt naar blijven kijken gewoonquote:
Je aanwezigheid is al genoegquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Moeten we zeker cadeautjes voor je meenemen.
Vlak na mn zusje, heb het ff opgezocht op Facebook want wist het niet precies.quote:
jaja, zou ik ook zeggen. Je hebt de bloemen al besteld en het kaartje ligt al weken klaarquote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Vlak na mn zusje, heb het ff opgezocht op Facebook want wist het niet precies.
Al had ik geen valentijnskado van je.quote:
Ik heb je adres niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al had ik geen valentijnskado van je.
Zie DM!!!!!!!!!!!quote:
En als je twee katten hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:10 schreef Q. het volgende:
Wat verzamelt zich een boel stof als je 10 jaar je meubels niet verplaatst.
Tuinlampen? Niet gezien, wel weer andere dingen gekocht waar ik niet voor kwamquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja daar wilde ik ook nog naartoe voordat die tuinlampen weer op zijn.
Yep. Daar kwam ik vorige week ook achterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:10 schreef Q. het volgende:
Wat verzamelt zich een boel stof als je 10 jaar je meubels niet verplaatst.
Nou ja, twee witte lampen op zonne-energie die op stenen lijken. Leek me wel leuk voor op het balkon.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tuinlampen? Niet gezien, wel weer andere dingen gekocht waar ik niet voor kwam
Ga daar maar niet vanuitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben net gebeld door een onbekend nummer dat snel ophing en ik vind het irritantga er maar van uit dat het verkeerd verbonden was.
Zeker. Alleen Ful HD? Geen 4k?quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:50 schreef Q. het volgende:
Eindelijk Full HD. Dat scheelt best veel.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde eerst iets over Full Q zeggen maar dat klonk echt fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |