Q.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Jij wou gewoon een TT met een Q maken.
quote:Op maandag 22 februari 2016 15:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had een MI met een voorbinder
Werk schmerk.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga wel weer aan het werk ofzo
Daar is Ang3l het vast mee eens.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:44 schreef Q. het volgende:
37 inch kan natuurlijk echt niet meer anno 2016.
Ambtenaar...quote:Op maandag 22 februari 2016 17:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had om 5 uur een afspraak bij de kapper
"Werk". Sure.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De 8 uur werk zat er weer op voor vandaag
Jijquote:
Iets met een vuistquote:Op maandag 22 februari 2016 15:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had een MI met een voorbinder
Had ik toch niet achter Q gezocht, dat ie into dat soort dingen wasquote:
Hela!quote:
De naïviteit.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:54 schreef DrMarten het volgende:
Had ik toch niet achter Q gezocht, dat ie into dat soort dingen was
...Niet echt een dilemma lijkt me.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:16 schreef DrMarten het volgende:
Lam bankhangen, poging doen tot klussen, of nog ff naar de IKEA..... Het dilemma van de maandagavond
Je moet toch je grenzen verkennen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Had ik toch niet achter Q gezocht, dat ie into dat soort dingen was
Jezus, wat een nietszeggende post!quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar is Ang3l het vast mee eens.
Ik rook mijn naam en dacht "ff kijken".quote:
Meestal ruik je oud zaadquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik rook mijn naam en dacht "ff kijken".
Ik ga je er iedere pagina aan helpen herinnerenquote:
In dit topic? Ja, van die verschraalde zakdoekjes an sokken ja.quote:
Pfff, tijd gaat snel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:00 schreef CherryLips het volgende:
O en besef me net dat het alweer 7 jaar geleden is dat we de hond in hebben laten slapen
Gewoon een fatsoenlijke smartphone kopen, heb je geen camera meer nodig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil misschien een nieuwe camera maar wat een klotezoektocht is zoiets zeg.
Camera is goedkoperquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon een fatsoenlijke smartphone kopen, heb je geen camera meer nodig.
Bier, goed idee!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu echt reteveel zin in een Mars of Snickers.
Mijn iPhone 6 maakt way betere foto's dan mijn Sony Cybershot DSC-HX50.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar of het mooie foto's worden is een tweede.
Ik had net de mijne even aangezet, ik gebruik hem ook alleen met vakantiesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:18 schreef Q. het volgende:
Heb vorig jaar nieuwe camera gekocht met 30x zoom maar alleen nog maar gebruikt op vakantie.
Je mag mijne lenen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had net de mijne even aangezet, ik gebruik hem ook alleen met vakantiesmaar vind het wel belangrijk genoeg voor Japan enzo.
Overdag buiten misschien, maar binnen of als het kloteweer is is de lol er wel af.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn iPhone 6 maakt way betere foto's dan mijn Sony Cybershot DSC-HX50.
De lol van foto's maken? Wanneer ging je ook alweer naar Japan? Ik ben nog steeds jaloers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overdag buiten misschien, maar binnen of als het kloteweer is is de lol er wel af.
Ik ben echt een Japanner op vakantie (hihaho).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
De lol van foto's maken? Wanneer ging je ook alweer naar Japan? Ik ben nog steeds jaloers.
Ooooooh! Maar je mag mijn Japanse camera lenen als je wil.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt een Japanner op vakantie (hihaho).
Half april.
Je gebruikt hem vaak zie ik alweer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Jezus op het geheugenkaartje dat er nu in zit staan de foto';s van VS 2010 nog.
Ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ooooooh! Maar je mag mijn Japanse camera lenen als je wil.Is best okay. Heb mn Myanmar-foto's er ook mee gemaakt, ter referentie op mn Facebook.
Utrecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:26 schreef CherryLips het volgende:
jezus waar ben je allemaal geweest man
Waarom?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil misschien een nieuwe camera maar wat een klotezoektocht is zoiets zeg.
Haar telefoon is nog oud, OF ze is een amateur hobby fotografequote:
Allebeiquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haar telefoon is nog oud, OF ze is een amateur hobby fotografe
Yep. Ik wacht even op de 5se en anders tot deze echt doodgaat. Er moet misschien wel een nieuwe batterij in want die is nu al een paar keer uitgevallen. Hij kan volgens mij niet zo goed tegen kou.quote:
Beidequote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom ik een nieuwe camera wil of waarom het zo'n zoektocht is?
Je wil geen 6?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yep. Ik wacht even op de 5se en anders tot deze echt doodgaat. Er moet misschien wel een nieuwe batterij in want die is nu al een paar keer uitgevallen. Hij kan volgens mij niet zo goed tegen kou.
Voor vakantiequote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beide
Het eerste kan veel zeggen over het tweede.
Dat zeg ik, leen mijne, staat toch stof te happen, kan je kijken of je het iets vindt. Maakt prima foto's.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor vakantieZoek gewoon een simpel betaalbaar ding met een beetje zoom die mooie heldere foto's maakt. Maar elke keer als ik denk 'ja dat is een goede' dan vind ik ook weer negatieve recensies of er ontbreekt weer wat.
Graagquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zeg ik, leen mijne, staat toch stof te happen, kan je kijken of je het iets vindt. Maakt prima foto's.
quote:
Let toch godverrrrrrredomme een beetje op CL!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn iPhone 6 maakt way betere foto's dan mijn Sony Cybershot DSC-HX50.
Weet je wat zo'n iPhone kost jongenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Let toch godverrrrrrredomme een beetje op CL!!!!!!!!!!![]()
Nee hoor, nieuwe iPhone 6s Plus 128 Gig is 1079 euro. Is bijna hele reis.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je wat zo'n iPhone kost jongenDa's de halve reis!
Dat zeg ik. Alleen voor vakantie. En als je niet op vakantie gaat....quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:58 schreef DrMarten het volgende:
Zo'n sony camera heb ik 2 jaar geleden ook nog gekocht. 1 zomer gebruikt, ligt sindsdien ook te verstoffen
Voor die ene toffe vakantiequote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Alleen voor vakantie. En als je niet op vakantie gaat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |