Even wat filmpjes gezien, maar die man is echt de grip op de werkelijkheid kwijt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:58 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Vast zo'n coole hippe leraar die vriendschappen aangaat met zijn leerlingen.
Dat een 12-jarige vmbo-er hem na het zien van die compleet debiele vlogs nog serieus neemt, OK. Maar collega's die al die shit zien?....t Is te hopen voor hem van niet en als ik daar rectum (ja) was, dan zou ik waarschijnlijk wel even een praatje met hem maken dat het wellicht niet zo verstandig is om je te mengen in internetruzies tussen 12-jarigen en praten over je wijf dat squirt en pijpt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:58 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Moet ie nou huilen of wat?quote:
Vooral dat laatste ja, hij houdt 18+ Q&A's waarin hij vertelt in de 6 afgelopen dagen 8 keer te hebben geneukt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat een 12-jarige vmbo-er hem na het zien van die compleet debiele vlogs nog serieus neemt, OK. Maar collega's die al die shit zien?....t Is te hopen voor hem van niet en als ik daar rectum (ja) was, dan zou ik waarschijnlijk wel even een praatje met hem maken dat het wellicht niet zo verstandig is om je te mengen in internetruzies tussen 12-jarigen en praten over je wijf dat squirt en pijpt.
Gelukkig heeft ie geen voorbeeldfunctie, oh wacht..quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja, hij houdt 18+ Q&A's waarin hij vertelt in de 6 afgelopen dagen 8 keer te hebben geneukt.
Ik zou Sofie echt keihard doenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:40 schreef Chasingrainbows het volgende:
Sofie Rozendaal dan. Eerst helemaal vloggen dat ze gaat trouwen. Nu een nieuwr reeks: divorce vlogs. En een filmpje waarom ze niet samen sliepej tijdens hun relatie. Dat is pas raar. (Creasoof op YouTube)
Vies. Z'n reet zit nog onder de schijt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar stop met het kijken van zijn filmpjes, hij spoort echt niet.
Volgens mij geeft hij een soort van vlogles op school.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie geen voorbeeldfunctie, oh wacht..
quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Volgens mij geeft hij een soort van vlogles op school.
Waar gaat het heen?
quote:Op donderdag 25 februari 2016 10:58 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dat gewoon 't avond ritueel van de meeste mannen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 16:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar stop met het kijken van zijn filmpjes, hij spoort echt niet.
wat is dit voor proleten'school'?quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waar gaat het heen?
Ja. Omdat je hoopt op iets compleet debiels. Sowieso die 'school'.........quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:21 schreef Bananenpap het volgende:
Op een of andere manier is hij wel intrigerend, je blijft gewoon kijken.
Nee hoor, pure aids. Kerel zou zich ook wel heel wat vinden, je weet wel, dat alleen infantiele geesten je video's bekijkenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:21 schreef Bananenpap het volgende:
Op een of andere manier is hij wel intrigerend, je blijft gewoon kijken.
Infantiel? Nee joh, hij is gewoon lekker zichzelf en gaat niet mee met de 'kudde'.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee hoor, pure aids. Kerel zou zich ook wel heel wat vinden, je weet wel, dat alleen infantiele geesten je video's bekijken
Ik wil heel graag weten wat die opleiding is. 't Lijkt me meer dagbesteding voor retards.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Infantiel? Nee joh, hij is gewoon lekker zichzelf en gaat niet mee met de 'kudde'.
wtf is dit man. wat een adhd leraar is dat...quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waar gaat het heen?
Verschrikkelijke narcistische droplul lijkt het me, zo graag en geforceerd een alle-mans vriendje willen zijn.. Lijkt me zo'n mannetje die vanuit z'n positie lekker leerlingen etc gaat treiteren, maar als iemand een grapje bij hem uit haalt, enorm agressief uit de hoek komtquote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:29 schreef Tomansss het volgende:
[..]
wtf is dit man. wat een adhd leraar is dat...
Beetje vreemd ook om tegen een leerling te zeggen dat hij lelijk is (ook al is het "grappig" bedoelt).quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Verschrikkelijke narcistische droplul lijkt het me, zo graag en geforceerd een alle-mans vriendje willen zijn.. Lijkt me zo'n mannetje die vanuit z'n positie lekker leerlingen etc gaat treiteren, maar als iemand een grapje bij hem uit haalt, enorm agressief uit de hoek komt
Wat ik nog het mooiste van allemaal vind.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 09:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Verschrikkelijke narcistische droplul lijkt het me, zo graag en geforceerd een alle-mans vriendje willen zijn.. Lijkt me zo'n mannetje die vanuit z'n positie lekker leerlingen etc gaat treiteren, maar als iemand een grapje bij hem uit haalt, enorm agressief uit de hoek komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |