Dat doet hij ook bij de Eredivisie, maar daar komt ook niks zinnigs uit.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
Arno geeft wel commentaar bij de Spaanse samenvattingen, dus hij zou wel kijk moeten hebben op Atleti
Daarom zeg ik ook zou moeten hebbenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat doet hij ook bij de Eredivisie, maar daar komt ook niks zinnigs uit.
Toch blijft ie Chef voetbal, terwijl hij alleen maar onzin uitslaat.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook zou moeten hebben
Helaas is het een teringdebiel die niks kan
Wie moet de Chef Voetbal eigenlijk corrigeren?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch blijft ie Chef voetbal, terwijl hij alleen maar onzin uitslaat.
Chef sport? Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie moet de Chef Voetbal eigenlijk corrigeren?
De rechterquote:Op zondag 21 februari 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie moet de Chef Voetbal eigenlijk corrigeren?
Dan stel ik voor een zaak aan te spannenquote:
Zeker, dus niet alleen voor mensen met geld aka Qatarquote:Op zondag 21 februari 2016 23:06 schreef PSVCL het volgende:
Waarom zou Qatar geen WK mogen organiseren , voetbal is voor iedereen .
is dat een allochtoon?quote:Op zondag 21 februari 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan stel ik voor een zaak aan te spannen
Dinsdag de nieuwe Rijdende Rechter trouwens, waar ik ernstig benieuwd naar ben
Kasthomo iddquote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef Vatta het volgende:
Die VI brilmans heeft denk ik al aardig wat kerels afgewerkt.
Zonder Visser, flopshowquote:Op zondag 21 februari 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan stel ik voor een zaak aan te spannen
Dinsdag de nieuwe Rijdende Rechter trouwens, waar ik ernstig benieuwd naar ben
Iwan is een vrouwenverslinder.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef Vatta het volgende:
Daarom zit die ook vaak in Aziequote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef Vatta het volgende:
Ff een referendum regelenquote:Op zondag 21 februari 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
En wij willen geen Jan Mulder meer bij SV.
Jan heeft altijd een andere mening. Gaat iedereen rechts, gaat Jan links.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
En wij willen geen Jan Mulder meer bij SV.
Rusland heeft het WK ook gekocht .quote:Op zondag 21 februari 2016 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, dus niet alleen voor mensen met geld aka Qatar
behalve vPersiequote:Op zondag 21 februari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja heur, Pi-air kent iedereen.
Superscout. Kazimquote:Op zondag 21 februari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja heur, Pi-air kent iedereen.
Wie Kazim heeft aanbevolen hoort de rest van zijn verdere leven in een dwangbuis door de brengen.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Superscout. Kazim. Coach Aron Winter aanbevelen
.
In ieder geval 2 generaties Mulder kan ik mij uit het live topic herinneren.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:09 schreef Caland het volgende:
Welke #genotstafel is er vanavond?
Ik had een update van Stijn verwacht maar die jongen is een beetje naast zijn schoenen gaan lopen nu hij een blauw kleurtje heeft. Erg jammer.
Tyfus ik ben scheef. Mossou heeft het druk vandaag na al een dagje analyseren bij Ziggo.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:41 schreef Zipportal het volgende:
Co Adriaanse
Jan Mulder
Youri Mulder
Sjoerd Mossou
1 studio verderop een extra uurtje over voetbal pratenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Tyfus ik ben scheef. Mossou heeft het druk vandaag na al een dagje analyseren bij Ziggo.
Wat gezelligquote:Op zondag 28 februari 2016 22:17 schreef GGMM het volgende:
Nu ik zie dat davy kijkt heb ik besloten ook te kijken.
Beter keek je Red Army op Canvas.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
24 uur met is vanavond echt het aanzien niet waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |