We kunnen geloof ik wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Kaneeltje had je naar 4e gekeken met Lokje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
School vooral, en zaterdags werken, en nog voetballen, en binnenkort werken bij bedrijf waar ik stage liep.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarmee druk en vroeg op staan?
Hier is het weer chillie. Hoef in vier weken tijd maar drie keer naar school HIAHAIAHA. Ja, de rest gewoon thuis doen hoor. Dus ben wel iedere dag bezig van 10 tot 6 met school maar da gif nie.
Tja geen idee, ik had de beste papieren dacht ik zoquote:Op maandag 22 februari 2016 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He JC, waarom ben jij niet mod geworden?
Ik had nog op je gestemd.
nu is het stijnquote:Op maandag 22 februari 2016 15:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tja geen idee, ik had de beste papieren dacht ik zo
Je was toch niet serieusquote:Op maandag 22 februari 2016 15:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tja geen idee, ik had de beste papieren dacht ik zo
quote:Op maandag 22 februari 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
wow coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ligt er aan welk spel we dan gaan doenquote:Op maandag 22 februari 2016 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
Kom je bij me spelen hihi
Professor Elan en de Doos van Pandoraquote:Op maandag 22 februari 2016 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt er aan welk spel we dan gaan doen
Die heb ik al uitgespeeldquote:Op maandag 22 februari 2016 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Professor Elan en de Doos van Pandora
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |