ik ben ook nuchterquote:Op maandag 22 februari 2016 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En ik ben fucking nuchter ook nog.
Kanker avond.
Zou niet moeten mogen met je nickname.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben ook nuchter
zullen we een clubje oprichten voor nuchtere mensen?
quote:Op maandag 22 februari 2016 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En ik ben fucking nuchter ook nog.
Kanker avond.
Fucking saai en de buuf heeft ook geen tijd nu ik geen wiet heb.quote:
gek hequote:Op maandag 22 februari 2016 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fucking saai en de buuf heeft ook geen tijd nu ik geen wiet heb.
Neuj, Duits is gewoon absolute TOP klasse in de exclusieve zin van het woord. We gaan niet de boel lopen beflikkeren hier hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
duits is bij voorbaat al een kuttaal dus nee
Vrouwenquote:
niet eens goeie hand/blowjob?quote:Op maandag 22 februari 2016 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Wel nog sigaretjes gekregen.
Jij spoort niet helemaalquote:Op maandag 22 februari 2016 00:43 schreef TschusDasistweitweg het volgende:
[..]
Neuj, Duits is gewoon absolute TOP klasse in de exclusieve zin van het woord. We gaan niet de boel lopen beflikkeren hier hoor.
Die handjob moest ik gister zelf doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet eens goeie hand/blowjob?
[..]
tmiquote:Op maandag 22 februari 2016 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die handjob moest ik gister zelf doen.
was geen compliment maar sure whateverquote:
Definieer levenquote:
Niet zo diep doen om 1 uur snachtsquote:Op maandag 22 februari 2016 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tmi
[..]
was geen compliment maar sure whatever
[..]
Definieer leven
Ik zou best iets diep willen doen rond deze tijd.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo diep doen om 1 uur snachts
sorryquote:Op maandag 22 februari 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo diep doen om 1 uur snachts
Ga serie kijkenquote:Op maandag 22 februari 2016 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry
heb echt zin om iets te gaan doen maar het is 1 uur 's nachts
Lot?quote:
Heuj ik heb ook weer geld op de rekeningquote:Op maandag 22 februari 2016 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu de shops dicht zijn heb ik opeens geld op mijn rekening gvd.
Gewoon terug laten storten.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heuj ik heb ook weer geld op de rekening
zie meteen dat er geld van Netlflix is afgehaald terwijl ik dat heb opgezegd
legends of tomorrowquote:Op maandag 22 februari 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lot?
Heb verder ook niet veel anders te doen nubeetje reisfilmpjes aan het checken op youtube
Ja doe ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |