abonnement Unibet Coolblue
pi_160194929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:07 schreef miro86 het volgende:
Je kunt een ESTA volgens mij ook op Schiphol aanvragen. Ik heb van die machientjes gezien. Persoonlijk zou ik het gewoon meteen doen. Je verliest niets.
Ja, leuk op Schiphol invullen, dan sta je daar te stressen :{w
Gewoon op je gemakje thuis invullen.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 01:19 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij wordt er ook gevraagd of je ooit veroordeeld bent. Dat kan voor sommige mensen dus weleens een probleem opleveren.
Als je ook maar 1x ja invult/klikt dan krijg je die Esta niet, en moet je een visum aanvragen.
Reken daar voor de zekerheid maar gerust een paar maanden voor dat er door is, en dan nog maar afwachten of je dat visum krijgt als je afgewezen word voor Esta.

De systemen van de Esta/US immigration hebben echt geen rechtstreekse koppeling met de NL justitie database.
En al helemaal niet voor een winkeldiefstal, opgepakt met drugs of andere "kleinere" dingen.
pi_160245474
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:23 schreef Chunees het volgende:

[..]

ik heb nooit wat geks gedaan,dus dat komt wel goed
dus als je bij vliegveld je esta nummer geeft, kunnen ze het daar in hun systeem nakijken?
De ESTA wordt in het systeem van Homeland Security gekoppeld aan je paspoort-nummer. Bij aankomst (zelf al bij vertrek op Schiphol dacht ik) kunnen ze dus aan de hand van je paspoort-nummer zien of je een geldige ESTA hebt. Je kunt de bevestiging dus wel uitprinten en meenemen voor de zekerheid, maar echt noodzakelijk is het niet.

Laatste keer heb ik een screenshot van de goedkeuring in m'n telefoon gezet "just to be sure".
pi_160253779
Als je esta aanvraag goedgekeurd is hoef je hem idd niet perse uitgeprint mee te nemen. De vliegmaatschappij heeft allang jou gegevens doorgegeven aan de VS overheid en die hebben de link al gelegd.

In het vliegveld moet je overigens nog wel een formulier invullen, maar dat is alleen voor het aangeven van spullen die je invoert.

Vraag de esta maar gewoon gelijk aan. Mocht hij overigens geweigerd worden vanwege iets dat je uitgevreten hebt dan is een b2-visum aanvragen overigens ook nog best lastig. Ze zijn bij het Amerikaanse consulaat best streng...

(Heb zelf een b2 visum aan moeten vragen vanwege langer dan 90 dagen willen rondreizen in de VS. De tijd die er eroverheen ging was ook best lang, denk algauw 2 maanden voor ik mn paspoort terughad met visum)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_160253859
Toen ik naar USA ging stond mijn ESTA niet gekoppeld bij United en moest ik langs de balie. Gelukkig was ik heel erg voorbereid en had het papiertje bij me dus snel opgelost.
De ESTA duurde bij mij 5 minuten voor hij geaccepteerd was, mocht je naderhand van bv. verblijfplaats wisselen (want je hotel etc moet je ook invullen) kan je dat gewoon aanpassen zonder enkele moeite.

Snap niet dat iemand hier zegt dat je geen esta nodig hebt, bij JFK heb je je 3 rijen als je aankomt. US citizens, ESTA First en ESTA return.

'Mooie verhalen op die Nederlandse Amerika forums, schat kom we gaan Amerika even een ESTA invullen en dan moet meneer even zeggen dat hij vroeger eens opgepakt is met 3 gram coke in een dorp in Nederland, ehh dag vakantie'
Hell To The Liars
pi_160258208
:Y Ja dat is gewoon heel simpel, ergens ja invullen bij die digitale Esta aanvraag en je krijgt geen toestemming.
Die toestemming krijg je meestal binnen een paar tellen/minuten.

Die systemen van Esta hebben geen rechtstreekse link met de Nederlandse strafregisters ofzo.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 10:32 schreef polariteit het volgende:
(Heb zelf een b2 visum aan moeten vragen vanwege langer dan 90 dagen willen rondreizen in de VS. De tijd die er eroverheen ging was ook best lang, denk algauw 2 maanden voor ik mn paspoort terughad met visum)
Dat dit zo lang duurde zal eerder te maken hebben met bureaucratie, ambtelijke stroperigheid, en standaard wachttijden/procedure`s dan dat het werkelijk zo lang duurt om jou helemaal te controleren.
pi_160258260
dubbel :(
pi_160270980
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:33 schreef bluemoon23 het volgende:
:Y Ja dat is gewoon heel simpel, ergens ja invullen bij die digitale Esta aanvraag en je krijgt geen toestemming.
Die toestemming krijg je meestal binnen een paar tellen/minuten.

Die systemen van Esta hebben geen rechtstreekse link met de Nederlandse strafregisters ofzo.

[..]

Dat dit zo lang duurde zal eerder te maken hebben met bureaucratie, ambtelijke stroperigheid, en standaard wachttijden/procedure`s dan dat het werkelijk zo lang duurt om jou helemaal te controleren.
Daar ga ik ook vanuit hoor ;) moet er wel bijzetten dat het eerst al 2.5 week duurde voor we terecht konden. Punt dat ik wil maken is dat je dit niet binnen een paar dagen geregeld hebt :)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_161287301
weet iemand wat dit is?

USCUSTOMS ESTA APPL PM INDIANAPOLIS IN
  vrijdag 8 april 2016 @ 20:51:18 #60
154052 RobertVH
I am your father
pi_161288722
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:12 schreef Chunees het volgende:
weet iemand wat dit is?

USCUSTOMS ESTA APPL PM INDIANAPOLIS IN
Een tekst in hoofdletters? zonder context nogal lastig te zeggen natuurlijk...

Als dat toevallig op je creditcard afschrift staat voor zo'n $14 - dan zijn dat de kosten voor je ESTA
$10 + $4 handling
pi_161289079
Het staat er gewoon bij: ESTA APPL(ication)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_161290375
heb het al. het is voor de visum
pi_161292203
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:39 schreef Chunees het volgende:
heb het al. het is voor de visum
Ik denk dat je ESTA (Electronic System for Travel Authorization) verwart met visum. Verblijft je minder dan 90 dagen in de VS, dan heb je geen visum nodig (maar wel een ESTA-aanvraag).
pi_161351192
persoon 1 gebore enschede
persoon 2 geboren enschede
persoon 3 geboren syrie
persoon 4 ook syrie

1 en 2 geaccepteerd en 3 en 4 afgewezen

wat nu?
  Moderator maandag 11 april 2016 @ 15:44:40 #65
45833 crew  Fogel
pi_161351275
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:40 schreef Chunees het volgende:
persoon 1 gebore enschede
persoon 2 geboren enschede
persoon 3 geboren syrie
persoon 4 ook syrie

1 en 2 geaccepteerd en 3 en 4 afgewezen

wat nu?
3 en 4 moeten een afspraak maken bij de ambassade om een visum te regelen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 11 april 2016 @ 15:54:16 #66
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_161351458
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:40 schreef Chunees het volgende:
persoon 1 gebore enschede
persoon 2 geboren enschede
persoon 3 geboren syrie
persoon 4 ook syrie

1 en 2 geaccepteerd en 3 en 4 afgewezen

wat nu?
Daarom hadden de ESTA's nou al in februari aangevraagd moeten zijn, dan had je nog tijd zat om een visum aan te vragen. Nu wens ik je veel succes om dat in 2 weken voor mekaar te krijgen. Zeg maar dag tegen de vakantie voor persoon 3 en 4.
Hopen dat de annuleringsverzekering het dekt.
pi_161351727
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:40 schreef Chunees het volgende:
persoon 1 gebore enschede
persoon 2 geboren enschede
persoon 3 geboren syrie
persoon 4 ook syrie

1 en 2 geaccepteerd en 3 en 4 afgewezen

wat nu?
Alleen omdat ze in Syrië geboren zijn of moesten ze ook ergens ja aanvinken?
pi_161351748
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 16:08 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Alleen omdat ze in Syrië geboren zijn of moesten ze ook ergens ja aanvinken?
dat weet ik niet
een reis buro heeft het aangevraagd
  maandag 11 april 2016 @ 16:26:26 #69
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_161352079
Dat is apart.. Hoe weet het reisbureau nou de antwoorden van die vragen??
pi_161352112
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:26 schreef Colonia het volgende:
Dat is apart.. Hoe weet het reisbureau nou de antwoorden van die vragen??
dat heeft miijn moeder door gegeven
pi_161354048
Krijg sterk troll gevoel bij dit topic. Als je in Syrie geboren bent weet je dat je niet zomaar door de procedure komt.

Daarnaast gaf je eerst nog aan dat je via je eigen creditcard de esta aanvraag gedaan had.

1 seconde google en je had dit al gevonden bijv:

Under the new law, those who previously would have qualified for ESTA but have a second citizenship from Iran, Iraq, Syria or Sudan or have visited those countries in the last five years will face changes. Those people will need to apply for a visa.

En idd, in 2 weken gaat je dat niet meer lukken.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_161357000
Ook in Nederlands is dit heel snel te vinden. https://www.visumplus.nl/(...)erenigde-Staten-ESTA
quote:
Aangescherpte regels voor het verkrijgen van een ESTA visum voor de Verenigde Staten.

Met ingang van 21 januari 2016 is het voor reizigers, die in de volgende categorieën vallen, niet meer mogelijk de Verenigde Staten in te reizen met een ESTA onder het Visa Waiver Program:
Reizigers met een nationaliteit die in aanmerking komen voor reizen met een ESTA, die gereisd hebben of aanwezig zijn geweest in Iran, Irak, Soedan of Syrië op of na 1 maart 2011. (met beperkte uitzonderingen voor reizen voor diplomatieke en militaire doeleinden in dienst van een Visa Waiver Programma land).
Reizigers met een nationaliteit die in aanmerking komen voor reizen met een ESTA, die tevens de nationaliteit van Iran, Irak, Soedan of Syrië bezitten.

Het is nog wel mogelijk voor reizigers die in deze categorieën passen een visum voor de Verenigde Staten te verkrijgen. Echter is dit alleen mogelijk bij via een reguliere visumaanvraag bij het consulaat van de Verenigde Staten te Amsterdam. Deze aanvraag mag de reiziger alleen in persoon doen en kan niet door een derde gedaan worden.

Tevens zijn alle reeds eerder verstrekte ESTA reistoestemmingen van reizigers met een van de vier hierboven vermelde dubbele nationaliteiten per 21 januari 2016 ingetrokken.
Syriers zijn nu allemaal heel ziehielug in de linkse pers, maar voor de VS is het gewoon een bron van ellende en terrorisme, en die komen er dus niet in...... :W

Je had wat beter je huiswerk moeten doen.....
  dinsdag 12 april 2016 @ 10:30:54 #73
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_161369514
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:19 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook in Nederlands is dit heel snel te vinden. https://www.visumplus.nl/(...)erenigde-Staten-ESTA

[..]

Syriers zijn nu allemaal heel ziehielug in de linkse pers, maar voor de VS is het gewoon een bron van ellende en terrorisme, en die komen er dus niet in...... :W

Je had wat beter je huiswerk moeten doen.....
Er is TS in februari al aangeraden om alvast de ESTA aan te vragen, maar TS wist het beter en wilde het per se 2 weken voor vertrek doen. Is dus gewoon een kwestie van heel eigenwijs zijn en goede raad in de wind slaan. Erg zonde van de kosten want het kost je maar een paar minuten om het in te vullen...
pi_161370855
Nou ja maanden van te voren aanvragen hoeft niet als je geen risico geval bent.
Ik doe het zelf ook altijd een week of 2 weken van te voren.

Maar de vrienden van TS (of TS zelf, kan ook nog) zijn wel risicogevallen, en dan moeten ze gewoon het visumtraject in.
En dan kan het ook wel langer duren als je als Jan Klaassen uit Nederland een visum aanvraagt of als Said Akbar uit Syrie, bij de laatste word er wel wat meer aandacht aan besteed denk ik zo.
pi_161378476
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:40 schreef Chunees het volgende:
persoon 1 gebore enschede
persoon 2 geboren enschede
persoon 3 geboren syrie
persoon 4 ook syrie

1 en 2 geaccepteerd en 3 en 4 afgewezen

wat nu?
En het was niet in je opgekomen dat Syrië misschien wel hele relevante informatie zou zijn toen je ons vroeg wat er nodig was? :o

Wauw, onder welke steen heb jij gelegen...

Er is je nog herhaaldelijk gezegd om die esta gewoon zo snel mogelijk aan te vragen, maar ja... Nu is het wel te laat om nog een visum voor elkaar te krijgen (als dat überhaupt lukt...)
pi_161379789
er wordt een afspraak gepland bij ambassade in amsterdam en daar vragen we visum aan
pi_161379823
tot over een paar maanden dan :W
pi_161380397
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 19:16 schreef bluemoon23 het volgende:
tot over een paar maanden dan :W
hoezo?
een visum voor de vs duurt toch meestal een paar werkdagen?
als je het bij de ambassade in Amsterdam aanvraagt
is er geen spoed procedure dan?

gaat om een b2 visum


3.4 Omboekingen
3.4.1 Een omboeking vindt plaats als op wens van de boeker
- op een vlucht die is geboekt tegen een FlyClassic-tarief na het afsluiten van de vervoersovereenkomst en
voor de individuele vertrekdatum, de bestemming, een vertrek- en/of een bestemmingsluchthaven wordt
veranderd of
- de bestemming, een vertrek- en/of een bestemmingsluchthaven wordt veranderd op een vlucht de is
geboekt tegen een FlyFlex/FlyFlex+-tarief na het afsluiten van de vervoersovereenkomst.
3.4.2 Omboeken is telefonisch of ter plekke bij de servicebalie mogelijk in overeenstemming met de voorwaarden
van deze paragraaf 3.4 onder voorwaarden dat er vrije stoelen zijn en behoudens eventuele beperkingen door het
tarief m.b.t. mogelijke alternatieve trajecten alsmede behoudens officiële toestemming op de plaats van
bestemming
- bij een vlucht die geboekt is tegen een FlyClassic-tarief uiterlijk tot aan de op internet op
http://www.airberlin.com/checkin aangegeven inchecktijd
- en bij een vlucht geboekt met een FlyFlex/FlyFlex+-tarief ook later.
Online kunnen omboekingen slechts tot twee (2) dagen voor het geplande vertrek plaatsvinden. Voor zover een
omboeking wordt doorgevoerd voor een latere vlucht, is dit alleen mogelijk binnen het gepubliceerde vluchtschema
en alleen indien de latere vlucht maximaal 365 dagen na de oorspronkelijk geboekte heenvlucht plaats vind. Het is
niet mogelijk binnenlandse vluchten te veranderen in internationale vluchten of omgekeerd. Meer informatie over
de voorwaarden en beperkingen bij omboekingen zijn verkrijgbaar bij het Service Center van airberlin onder de bij
punt 3.1 genoemde contactgegevens.
3.4.3 Bij omboekingen naar hoger geprijsde vluchten wordt het prijsverschil met het op het tijdstip van omboeking
geldende hogere tarief in rekening gebracht. Omboekingen van oorspronkelijk geboekte hoger geprijsde vluchten
naar lager geprijsde vluchten zijn alleen met behoud van de oorspronkelijke vluchtprijs mogelijk. Daarnaast worden
er voor vluchten die zijn geboekt tegen een FlyClassic-tarief omboekingskosten in rekening gebracht volgens het
op het tijdstip van omboeking geldende vergoedingstabel van de luchtvaartmaatschappij (paragraaf 4.3). Voor
peuters worden er geen omboekingskosten in rekening gebracht.
3.4.4 Omboeken is niet mogelijk bij een JustFly- en FlyDeal-tarief.


en is omboeken niet handig?

[ Bericht 23% gewijzigd door Chunees op 12-04-2016 20:41:51 ]
pi_161382304
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 19:38 schreef Chunees het volgende:

[..]

hoezo?
een visum voor de vs duurt toch meestal een paar werkdagen?
als je het bij de ambassade in Amsterdam aanvraagt
is er geen spoed procedure dan?

gaat om een b2 visum
Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik een beetje Google krijg je volgens mij meteen te horen of het goedgekeurd is of niet.
Succes iig
pi_161383302
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 19:38 schreef Chunees het volgende:

[..]

hoezo?
een visum voor de vs duurt toch meestal een paar werkdagen?
als je het bij de ambassade in Amsterdam aanvraagt
is er geen spoed procedure dan?

gaat om een b2 visum


3.4 Omboekingen
3.4.1 Een omboeking vindt plaats als op wens van de boeker
- op een vlucht die is geboekt tegen een FlyClassic-tarief na het afsluiten van de vervoersovereenkomst en
voor de individuele vertrekdatum, de bestemming, een vertrek- en/of een bestemmingsluchthaven wordt
veranderd of
- de bestemming, een vertrek- en/of een bestemmingsluchthaven wordt veranderd op een vlucht de is
geboekt tegen een FlyFlex/FlyFlex+-tarief na het afsluiten van de vervoersovereenkomst.
3.4.2 Omboeken is telefonisch of ter plekke bij de servicebalie mogelijk in overeenstemming met de voorwaarden
van deze paragraaf 3.4 onder voorwaarden dat er vrije stoelen zijn en behoudens eventuele beperkingen door het
tarief m.b.t. mogelijke alternatieve trajecten alsmede behoudens officiële toestemming op de plaats van
bestemming
- bij een vlucht die geboekt is tegen een FlyClassic-tarief uiterlijk tot aan de op internet op
http://www.airberlin.com/checkin aangegeven inchecktijd
- en bij een vlucht geboekt met een FlyFlex/FlyFlex+-tarief ook later.
Online kunnen omboekingen slechts tot twee (2) dagen voor het geplande vertrek plaatsvinden. Voor zover een
omboeking wordt doorgevoerd voor een latere vlucht, is dit alleen mogelijk binnen het gepubliceerde vluchtschema
en alleen indien de latere vlucht maximaal 365 dagen na de oorspronkelijk geboekte heenvlucht plaats vind. Het is
niet mogelijk binnenlandse vluchten te veranderen in internationale vluchten of omgekeerd. Meer informatie over
de voorwaarden en beperkingen bij omboekingen zijn verkrijgbaar bij het Service Center van airberlin onder de bij
punt 3.1 genoemde contactgegevens.
3.4.3 Bij omboekingen naar hoger geprijsde vluchten wordt het prijsverschil met het op het tijdstip van omboeking
geldende hogere tarief in rekening gebracht. Omboekingen van oorspronkelijk geboekte hoger geprijsde vluchten
naar lager geprijsde vluchten zijn alleen met behoud van de oorspronkelijke vluchtprijs mogelijk. Daarnaast worden
er voor vluchten die zijn geboekt tegen een FlyClassic-tarief omboekingskosten in rekening gebracht volgens het
op het tijdstip van omboeking geldende vergoedingstabel van de luchtvaartmaatschappij (paragraaf 4.3). Voor
peuters worden er geen omboekingskosten in rekening gebracht.
3.4.4 Omboeken is niet mogelijk bij een JustFly- en FlyDeal-tarief.


en is omboeken niet handig?
Als je je visumaanvraag niet meer op tijd geregeld krijgt lijkt me dat wel handig ja, als je met z'n allen op vakantie wil gaan. :|W

Wat je van ons verwacht met het posten van deze lap tekst weet ik niet. Kijk welk soort ticket je hebt geboekt en dan zoek je in deze tekst op of je kunt omboeken en welke kosten daarbij komen.
Of beter nog: bel je vliegmaatschappij of reisburo. Of laat het iemand doen.
Want iets zegt me dat jij niet de goede vragen weet te stellen....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_161383890
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 19:38 schreef Chunees het volgende:

[..]

hoezo?
een visum voor de vs duurt toch meestal een paar werkdagen?
als je het bij de ambassade in Amsterdam aanvraagt
is er geen spoed procedure dan?

gaat om een b2 visum
Hier al gekeken ?
http://amsterdam.usconsulate.gov/mobile//non-immigrant_visas.html

quote:
We encourage intending travelers to apply for visas well in advance of their proposed journey, and not to make unchangable travel plans until the visa has been issued and they are in receipt of their passport and visa
. ~O>
Dit is ook belangrijk om te weten:
quote:
Remember: a visa entitles the holder to travel to the United States and apply for admission; it does not guarantee entry.
Als de immigratie ambtenaar in de VS dus vindt dat een Syrier een risico vormt of omdat jou kop hem niet aanstaat, dan kom je er niet in en kun je op de volgende vlucht weer terug, Visum of niet.....

En nee, er is geen spoedprocedure daarvoor, het is niet net als Turkije waar je voor een tientje een visum koopt op het vliegveld....

https://travel.state.gov/(...)isitor.html#overview
Visum kost $160 en de wachttijd voor een afspraak bij het consulaat, waar je dan een "interview" hebt met een medewerker is 12 dagen volgens die link.
En dan gaat er daarna nog weer wat tijd overheen voordat je het visum krijgt.

[ Bericht 5% gewijzigd door bluemoon23 op 12-04-2016 22:11:42 ]
pi_161384683
geld heb ik vanmiddag overgeboekt nnaar hun nl rekeningnummer via abn amro
totaal 304 euro voor 2 personen, maar heb geen bevestiging gehad dat het geld al binnen is?
en ik lees op andere forums dat je jou paspoort en visum soms met paar dagen krijgt

[ Bericht 20% gewijzigd door Chunees op 12-04-2016 21:50:47 ]
pi_161384993
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:44 schreef Chunees het volgende:
geld heb ik vanmiddag overgeboekt nnaar hun nl rekeningnummer via abn amro
totaal 304 euro voor 2 personen, maar heb geen bevestiging gehad dat het geld al binnen is?
Jij hebt anderhalve maand (te lang) gewacht met aanvragen, geef hun even tijd om hun administratie bij te werken. Dat jij nu haast hebt, is niet hun probleem.
En je kunt morgen natuurlijk altijd even bellen, zal vast een telefoonnummer op de site staan die je hebt gebruikt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_161385055
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij hebt anderhalve maand (te lang) gewacht met aanvragen, geef hun even tijd om hun administratie bij te werken. Dat jij nu haast hebt, is niet hun probleem.
En je kunt morgen natuurlijk altijd even bellen, zal vast een telefoonnummer op de site staan die je hebt gebruikt.
reisburo tui regelt alles...
pi_161386087
???
Waarom laat je het reisbureau alles regelen ?
1997 belt, ze willen hun reisbureau terug :D

Als dat reisbureau zo geweldig was, dan hadden ze jullie er ook wel op kunnen attenderen dat je een visum nodig had.
pi_161386419
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:52 schreef Chunees het volgende:

[..]

reisburo tui regelt alles...
Ook de ESTA aanvraag? Hebben jullie dat zo besproken met ze?
Want je opende je topic in februari met vragen die erop duiden dat je dat zelf ging doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_161386481
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:40 schreef Chunees het volgende:

[..]

ik ga het 2 weken van te voren aanvragen
nu jou beurt
Ja dus.

Dan regelt TUI niet 'alles' en kun je ze dit niet verwijten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_161386523
tui heeft de esta e visum aanvraag gedaan
pi_161386649
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:22 schreef Chunees het volgende:
tui heeft de esta e visum aanvraag gedaan
Nadat jullie laat de gegevens hebben doorgegeven neem ik aan?
pi_161386704
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:25 schreef Operc het volgende:

[..]

Nadat jullie laat de gegevens hebben doorgegeven neem ik aan?
ja estawaren vrijdag pas aangevraagd
pi_161386917
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:26 schreef Chunees het volgende:

[..]

ja estawaren vrijdag pas aangevraagd
En wisten zij dat er twee mensen uit Syrië bij waren?
pi_161386990
Als ik de immigratie ambtenaar was zou ik je weigeren op basis van gebrek aan IQ.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_161387923
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:26 schreef Chunees het volgende:

[..]

ja estawaren vrijdag pas aangevraagd
En is die gister pas geweigerd?
pi_161392538
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 19:14 schreef Chunees het volgende:
ambassade in amsterdam
Sinds wanneer hebben de VS hun ambassade uit Den Haag verhuisd?
pi_161392628
Ambassade zit in Den Haag, maar het consulaat in Amsterdam.
Visums gaan via het consulaat....
http://thehague.usembassy(...)immigrant-visas.html
There is no visa section at the U.S. Embassy in The Hague.

For information on Non-Immigrant Visas to the U.S. provided by the U.S. Consulate General in Amsterdam, the Netherlands.
  One tough cookie woensdag 13 april 2016 @ 02:52:30 #96
169210 liesje1979
pi_161392714
TS is van de laatste nippertjes. Op het laatste moment op het vliegveld aankomen, op het laatste moment de gegevens verstrekken voor je Esta. Avontuurlijk wel. :D
Toch hoop ik dat het allemaal nog lukt en TS een toffe vakantie heeft. Laat je weten hoe het was TS?
  woensdag 13 april 2016 @ 09:52:35 #97
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_161394622
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 02:27 schreef bluemoon23 het volgende:
Ambassade zit in Den Haag, maar het consulaat in Amsterdam.
Visums gaan via het consulaat....
http://thehague.usembassy(...)immigrant-visas.html
There is no visa section at the U.S. Embassy in The Hague.

For information on Non-Immigrant Visas to the U.S. provided by the U.S. Consulate General in Amsterdam, the Netherlands.
Ook binnen 3 seconden te googelen zeker, net als alle andere informatie die TS al had kunnen vinden?

TS spreekt overigens best goed Nederlands voor een Syriër.
pi_161396394
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:52 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ook binnen 3 seconden te googelen zeker, net als alle andere informatie die TS al had kunnen vinden?

TS spreekt overigens best goed Nederlands voor een Syriër.
Wie zegt dat TS een Syriër is?
pi_161397033
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2016 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
TS is van de laatste nippertjes. Op het laatste moment op het vliegveld aankomen, op het laatste moment de gegevens verstrekken voor je Esta. Avontuurlijk wel. :D
Toch hoop ik dat het allemaal nog lukt en TS een toffe vakantie heeft. Laat je weten hoe het was TS?
In een ander topic van TS is te vinden dat hij 26 April vertrekt.
Ik denk zomaar dat niet iedereen van die groep meegaat op vakantie en het dus niet voor iedereen zo tof wordt }) ~O>
Op het laatste moment een Esta aanvragen is nog niet zo`n probleem, daaarvoor staan er ook wel Esta terminals op het vliegveld.
Op het laatste moment een Visum proberen aan te vragen terwijl je eigenlijk toch wel had kunnen/moeten weten dat je die nodig hebt, dat is gewoon dom.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:52 schreef Yozzz het volgende:
Ook binnen 3 seconden te googelen zeker, net als alle andere informatie die TS al had kunnen vinden?
:Y
  Moderator woensdag 13 april 2016 @ 13:13:48 #100
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161398060
Ik geloof hier echt niks van, zo naïef kun je toch niet zijn? :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 13 april 2016 @ 15:44:24 #101
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_161401084
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 11:43 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Wie zegt dat TS een Syriër is?
Ik. En als hij uit Enschede komt mag 'ie wel wat beter z'n best doen met zijn spelling.
pi_161404623
reisbureau heeft eergisteren met het consulaat gebeld en uitgelegd dat wij 26 april vliegen, daarna zei de consulaat dat als we de 304 euro direct overmaken, dat we dan een versnelde afspraak kunnen maken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')