Dan volg je waar het bewijs je naar toe leid , het maakt je nog geen moslimhater en het zegt niks over moslims in het algemeen , hetzelfde geld voor alle andere groepen .quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al 'waar moslims bij betrokken waren'

Precies, je volgt bewijs en komt dan bij personen uit die moslim zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan volg je waar het bewijs je naar toe leid , het maakt je nog geen moslimhater en het zegt niks over moslims in het algemeen , hetzelfde geld voor alle andere groepen .

Je bedoeld zoals isis , nee hoor dat is niet andersquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, je volgt bewijs en komt dan bij personen uit die moslim zijn.
Maar dat moslim zijn staat los van hun daden.
Dat is wat anders als je bijv. stelt dat er complotten afkomstig zijn uit de moslimhoek.

ISIS heeft weinig met islam te maken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:30 schreef Summers het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals isis , nee hoor dat is niet anders

Net zoals verschillende complotten uit israelische hoek niks met alle joden te maken hebben .quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
ISIS heeft weinig met islam te maken.

precies!quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Net zoals verschillende complotten uit israelische hoek niks met alle joden te maken hebben .

Maar jij beweerd dat je anti Semiet bent als je dat ziet en daar heb je het mis .quote:

Precies!quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar jij beweerd dat je anti Semiet bent als je dat ziet en daar heb je het mis .

Nee, als je het hebt over complotten uit de Joodse hoek.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar jij beweerd dat je anti Semiet bent als je dat ziet en daar heb je het mis .

Als je gelooft dat er een zionistisch complot gaande is op een bepaalde manier in de wereld wil dat niet zeggen dat je Joden haat. Persoonlijk haat ik niets of niemand, geen Joden en ook geen Moslims. Maar ik heb bv wel een sterke afkeer van families als de Rotschilds die vanal bekokstoven en manipuleren ten koste van de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, als je het hebt over complotten uit de Joodse hoek.
Overigens heb je antisemieten die zich daarachter proberen te verschuilen: die roepen dan dat ze anti-zionistisch zijn of dat het om het beleid van Israel gaat.
Maar om dit door te trekken: Moslimhaat is ook een probleem aan het worden en verder heb je personen die bepaade groeperingen of instanties overal de schuld van geven.
Net nog kreeg ik via DM een tirade over me heen omdat ik op Fok! NazisNASA zou verdedigen.

En dat zijn joden. Zijn zij de enige machtige familie op aarde?quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als je gelooft dat er een zionistisch complot gaande is op een bepaalde manier in de wereld wil dat niet zeggen dat je Joden haat. Persoonlijk haat ik niets of niemand, geen Joden en ook geen Moslims. Maar ik heb bv wel een sterke afkeer van families als de Rotschilds die vanal bekokstoven en manipuleren ten koste van de rest van de wereld.
Als je me dan een antisemiet wilt noemen moet jij dat zelf weten maar dan zie je de dingen toch niet helemaal in een helder licht.

In een eerdere thread bleek dat ze niet de macht hebben die hen is toegedicht.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat zijn joden. Zijn zij de enige machtige familie op aarde?

Beoordeel mensen op wat ze zeggen en niet op wat jij denkt dat ze bedoelenquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, als je het hebt over complotten uit de Joodse hoek.
Overigens heb je antisemieten die zich daarachter proberen te verschuilen: die roepen dan dat ze anti-zionistisch zijn of dat het om het beleid van Israel gaat.
Alles zou bespreekbaar moeten zijn en je bent niet verplicht om elk beleid op de wereld te accepteren , als Saoedi Aabie een westerse bondgenoot is hoef ik het nog niet eens te zijn met hun beleid dat ze mensen onthoofden . Het is ok om zó'n leider gestoord te vinden en bij je eigen normen en waarden te blijven .quote:Maar om dit door te trekken: Moslimhaat is ook een probleem aan het worden en verder heb je personen die bepaade groeperingen of instanties overal de schuld van geven.
Net nog kreeg ik via DM een tirade over me heen omdat ik op Fok! NazisNASA zou verdedigen.

Ongetwijfeld, toch zie je dat de zionistische complotten vooral worden bedacht in anti-semitische hoek.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als je gelooft dat er een zionistisch complot gaande is op een bepaalde manier in de wereld wil dat niet zeggen dat je Joden haat.

Oh, een beetje discussie met iemand die zichzelf anti-zionist noemt levert vaak genoeg informatie op waaruit blijkt dat het anti-zionisme wordt gebruikt als een facade.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:17 schreef Summers het volgende:
[..]
Beoordeel mensen op wat ze zeggen en niet op wat jij denkt dat ze bedoelen

Dat is al heel vaak voorbij gekomen maar het blijft een hardnekkig gerucht. Maar joden haten? Echt niet hoor. Alleen maar sommigenquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
In een eerdere thread bleek dat ze niet de macht hebben die hen is toegedicht.
Maar het is inderdaad wel opvallend dat vooral rijke Joodse families de schuld krijgen van alles wat er mis is in deze wereld.

Een facade van waarachter je alle vuil over joden kunt spuien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, een beetje discussie met iemand die zichzelf anti-zionist noemt levert vaak genoeg informatie op waaruit blijkt dat het anti-zionisme wordt gebruikt als een facade.

Toch krijgt Saudi Arabie amper de aandacht die Israel wel krijgt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:17 schreef Summers het volgende:
, als Saoedi Aabie een westerse bondgenoot is hoef ik het nog niet eens te zijn met hun beleid dat ze mensen onthoofden . Het is ok om zó'n leider gestoord te vinden en bij je eigen normen en waarden te blijven .

Klopt, en hun Joodse afkomst wordt ook sterk benadrukt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is al heel vaak voorbij gekomen maar het blijft een hardnekkig gerucht. Maar joden haten? Echt niet hoor. Alleen maar sommigen

Dat maak jij er weer van daar merk ik niks van als mensen het over zionisme hebben , jij kan die scheidslijn blijkbaar niet maken .quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, toch zie je dat de zionistische complotten vooral worden bedacht in anti-semitische hoek.
Dat er vervolgens anderen zijn die niet anti-semitisch zijn maar wel aangetrokken worden door het complot is natuurlijk heel goed mogelijk.

Wat een onzin dit soort berichten ga ik niet eens meer op reageren , persoonlijke paranoia .quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een facade van waarachter je alle vuil over joden kunt spuien.

Dat jij het niet merkt: blind heet dat.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat maak jij er weer van daar merk ik niks van als mensen het over zionisme hebben , jij kan die scheidslijn blijkbaar niet maken .

Precies.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een facade van waarachter je alle vuil over joden kunt spuien.

Deze man ken ik niet, het type ken ik wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies.
Ken je Aart Liberty? Een beruchte jodenhater waar ik in het verleden wel discussies mee heb gehad Die deed zich ook voor als iemand die gewoon tegen het beleid van Israel was. Maar als je lang genoeg door vroeg kwam er vanzelf een brok anti-semitisme uit waar de honden geen brood van lusten.

Israel vreselijk fout bezig is. Dat weten Israelis/joden ook heel goed.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Net zoals verschillende complotten uit israelische hoek niks met alle joden te maken hebben .
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |