Oke ik doe alles wat jij zegt oven staat aanquote:Op zondag 21 februari 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
broodje in de oven rijst is voor sukkels
Ik heb nog nooit iets geleerd van FOK!.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt veel wijzer van geworden
nu madeboosss?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
door Ajax moest ik elders lunchen vandaag gvd
wrm in godsnaamquote:Op zondag 21 februari 2016 16:59 schreef xcachet het volgende:
Kijk nu al uit naar al die filmpjes van de huishoudbeurs
ben je dat niet danquote:
30 is t nieuwe 20quote:Op zondag 21 februari 2016 17:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ben je dat niet dan
jebent 30plus toch
oudje
allemaal donkere mannen die naar je asser kijken?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:04 schreef Stimorol- het volgende:
Ben naar de zwarte markt geweest. M'n ego heeft een boost gekregen.
ja daaromquote:
Mocro's und Arabsquote:Op zondag 21 februari 2016 17:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
allemaal donkere mannen die naar je asser kijken?
Waarom zaten ze in de plaatselijk snackbar in Zaantjequote:Op zondag 21 februari 2016 16:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
door Ajax moest ik elders lunchen vandaag gvd
Ik heb geleerd hoe lastig autisme voor sommigen is, verder niets neequote:Op zondag 21 februari 2016 16:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets geleerd van FOK!.
o jawelquote:Op zondag 21 februari 2016 17:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja daarom
heb je misschien een foto van je zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2016 17:10:55 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 21 februari 2016 17:09 schreef madeliefff het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[/quote]
vrouwen en techniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |