Hij lacht ook op elke foto. Afgesproken shit is dat. Durf te wedden dat hij de taxi tussendoor nam.quote:
Gewoon met Aston Martin DB9quote:Op zondag 21 februari 2016 15:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij lacht ook op elke foto. Afgesproken shit is dat. Durf te wedden dat hij de taxi tussendoor nam.
ohjaquote:Op zondag 21 februari 2016 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon met Aston Martin DB9
Hoef je toch niet rijk voor te zijnquote:Op zondag 21 februari 2016 15:54 schreef xcachet het volgende:
Die gast is zo rijk dat hij iemand inhuurt om mooie foto's te maken tijdens het hardlopen![]()
hahaha, allemaal zweetvlekken op zijn shirtquote:Op zondag 21 februari 2016 15:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoef je toch niet rijk voor te zijn.
Door die laatste zin zie ik 'm hijgend en zwetend binnenkomen in z'n joggingskleren bij zo'n business meeting.
kun je koken ?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
Ik wil eten maar weet echt niet wat, laatste keer dat ik fatsoenlijk heb gegeten is maandagavond geweest. Gelukkig kan ik nog wel een half jaar overleven op reserves maar toch.
Dat pitje aanzetten en dan water in een pannetje op een bepaalde temperatuur laten komen?quote:
echt jammer ditquote:Op zondag 21 februari 2016 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat pitje aanzetten en dan water in een pannetje op een bepaalde temperatuur laten komen?
Nee gebruik daar altijd de waterkoker voor eerlijk gezegd.
koetsie koetsiequote:Op zondag 21 februari 2016 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Catkiller kan nog maar net een eitje bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet gewoon knakworsten in een waterkoker doen en die aanzettenhahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat topic toen ook![]()
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet gewoon knakworsten in een waterkoker doen en die aanzettenja ik heb mensen op die manier eieren zien kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelf heeft ze nooit examen gedaan zo te zienquote:Op zondag 21 februari 2016 16:05 schreef Chai het volgende:
OUD / Dochter doet eindexamen, hoe voorbereiden?
Dan moet je de hele tijd dat knopje ingedrukt houden om hem aan de kook te houden?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik heb mensen op die manier eieren zien koken
Dat kan dan nog wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik heb mensen op die manier eieren zien koken
Deksel open toch (denk ik).quote:Op zondag 21 februari 2016 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet je de hele tijd dat knopje ingedrukt houden om hem aan de kook te houden?
Als het goed is linkt hij naar post #60. Leerlingen hebben tegenwoordig bijna allemaal bijles, want door de slechte leraren halen ze anders slechte cijfers.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zelf heeft ze nooit examen gedaan zo te zien
Dit geldt wel als ik bij jou ben.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat wil jij doen? Jij mag kiezen hoor. Ik vind alles leuk als jij er maar bij bent ha ha
Als mijn tip niet werkt dan is ze verloren.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:05 schreef Chai het volgende:
OUD / Dochter doet eindexamen, hoe voorbereiden?
Oh ben jij zo'n manquote:Op zondag 21 februari 2016 16:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit geldt wel als ik bij jou ben.
? volgens mij gewoon de ouders die het kunnen betalen, niet de scholen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scholen die al bijles inkopen, dat is gewoon pure diskwalificatie van je eigen docenten
In dat geval vind ik het gewoon dat of de ouders hun kind te veel pushen en boven hun niveau zetten of de docenten zijn compleet rukquote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
? volgens mij gewoon de ouders die het kunnen betalen, niet de scholen.
Als je één vak moeilijk vindt en je ouders kunnen je daar niet mee helpen is het wel zonde.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vond bijles altijd zo'n raar iets, na school nog met school bezig zijn, buiten thuis je huiswerk maken om.
nee als je de deksel op een kier zet slaat hij niet afquote:Op zondag 21 februari 2016 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet je de hele tijd dat knopje ingedrukt houden om hem aan de kook te houden?
Ik sla jou niet afquote:Op zondag 21 februari 2016 16:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee als je de deksel op een kier zet slaat hij niet af
Succes met lopen morgen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:25 schreef xcachet het volgende:
oh god
hij haalt mij vanavond op met de auto
als jullie niks meer van mij horen vanavond, licht dan alsjeblieft even de Spaanse politie in
Maar in principe staat alles wat je moet weten toch in je boeken?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je één vak moeilijk vindt en je ouders kunnen je daar niet mee helpen is het wel zonde.
Je klasgenoot?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:25 schreef xcachet het volgende:
oh god
als jullie niks meer van mij horen vanavond, licht dan alsjeblieft even de Spaanse politie in
Kan toch dat je een vak gewoon moeilijk vindt? Ik heb voor mijn wiskunde eindexamen vwo een paar dagen op de Universiteit Utrecht bijles gevolgd. Ik ging met een 4 het eindexamen in, haalde een 8 voor het examen en sloot af met een 6.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar in principe staat alles wat je moet weten toch in je boeken?Ik snapte op gegeven moment ook geen hol meer van wiskunde en statistiek, maar bij een toets dan toch maar even goed inlezen en beginnen bij de basis. Toch nog afgesloten met een 5,5 - 6
.
maar neem je nou geld mee of wat gvdquote:Op zondag 21 februari 2016 16:25 schreef xcachet het volgende:
oh god
Bietje pijpen dan.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik ga heus niet meteen naar honk 5 hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |