abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160093000
quote:
De NS zet vanaf morgen in de spits bussen in tussen Castricum en Amsterdam Sloterdijk om de treinen te ontlasten. De proef duurt tot mei. Ook op andere trajecten worden mogelijk spitsbussen ingezet. Reizigers zijn tot 50 minuten langer onderweg met de bus, daarom krijgen ze een consumptiebon.
Bron: NOS Teletekst

Tja.. :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160093154
Het is toch een hufterig bedrijf _O- "Daarom krijgen ze een comsumptiebon" :D
pi_160093204
Lekker 50 min extra in de bus zitten _O-
pi_160093238
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:28 schreef Ploplap het volgende:
Lekker 50 min extra in de bus zitten _O-
"U hebt een vervoersbewijs, meneer, geen plaatsbewijs."
Zal je zien dat je moet staan ook in die bus. Is dat eigenlijk toegestaan? Staan in streekbussen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160093301
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:26 schreef Toefjes het volgende:
Het is toch een hufterig bedrijf _O- "Daarom krijgen ze een comsumptiebon" :D
"Sorry meneer. Er mag niet gegeten en gedronken worden in de bus."
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160093317
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

"U hebt een vervoersbewijs, meneer, geen plaatsbewijs."
Zal je zien dat je moet staan ook in die bus. Is dat eigenlijk toegestaan? Staan in streekbussen?
Je hebt nog nooit moeten staan in een bus? :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_160093364
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit moeten staan in een bus? :')
Niet in een streekbus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160093443
Kan je beter gaan fietsen voor die 25km
Even a broken clock is right twice a day.
pi_160093453
Jammer dat de NS niet kan investeren in het aanbieden van een betere dienst
wooblabalurg
pi_160093496
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Niet in een streekbus.
Hoe is een streekbus anders dan een normale bus?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_160093517
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:36 schreef Baconbus het volgende:
Jammer dat de NS niet kan investeren in het aanbieden van een betere dienst
NS heeft allang nieuwe treinen besteld, maar het is nou niet alsof die kant en klaar liggen te wachten tot ze wprden verkocht.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 21 februari 2016 @ 15:41:29 #12
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160093610
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:26 schreef Toefjes het volgende:
:D
Wacht even. NS biedt een extra dienst aan voor mensen die die 50 minuten wellicht kunnen missen en geeft ze nog een bon cadeau ook.

Jouw definitie van hufterig lijkt nogal vreemd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160093626
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:38 schreef Rezania het volgende:

[..]

NS heeft allang nieuwe treinen besteld, maar het is nou niet alsof die kant en klaar liggen te wachten tot ze wprden verkocht.
Ze dachten voor 21:00 besteld, morgen op het station?
wooblabalurg
pi_160093723
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wacht even. NS biedt een extra dienst aan voor mensen die die 50 minuten wellicht kunnen missen en geeft ze nog een bon cadeau ook.

Jouw definitie van hufterig lijkt nogal vreemd.
Een extra dienst waardoor reizigers 50 minuten langer onderweg zijn (mits geen files), omdat ze de oorspronkelijke diensten simpelweg niet kunnen leveren. Dat is een wanprestatie.
  zondag 21 februari 2016 @ 15:45:22 #15
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160093741
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een extra dienst waardoor reizigers 50 minuten langer onderweg zijn (mits geen files), omdat ze de oorspronkelijke diensten simpelweg niet kunnen leveren.
De treinen rijden gewoon.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160093911
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De treinen rijden gewoon.
Blijkbaar niet genoeg om mensen een redelijk comfortabele reis te bieden. Maar tegen inlevering van 50 minuten enkele reis mag men met de bus. Nee, ik vind het een voorbeeld van falen. Ben blij dat ik niks met de NS te schaften heb op een enkel dagje Amsterdam of een vergadering nabij Utrecht CS na.
  zondag 21 februari 2016 @ 15:52:28 #17
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160093953
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:51 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Blijkbaar niet genoeg om mensen een redelijk comfortabele reis te bieden. Maar tegen inlevering van 50 minuten enkele reis mag men met de bus. Nee, ik vind het een voorbeeld van falen.
Maar wat heeft dat met hufterigheid te maken?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 21 februari 2016 @ 15:54:18 #18
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160093997
Gewoon bijna een uur extra reistijd omdat een spoorvervoerder zich verkeken heeft op het aantal reizigers. :')
pi_160094040
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar wat heeft dat met hufterigheid te maken?
Mensen 50 minuten eerder op moeten staan omdat de NS niet in staat is om je via de reguliere manier als mens, maar als vee te vervoeren vind ik hufterig ja. Het zijn niet mensen die even oma bezoeken maar forenzen die om een bepaalde tijd moeten beginnen, en dus weinig keuze hebben.
  zondag 21 februari 2016 @ 15:57:43 #20
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160094079
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mensen 50 minuten eerder op moeten staan omdat de NS niet in staat is om je via de reguliere manier als mens, maar als vee te vervoeren vind ik hufterig ja.
Een extra service bieden is hufterig. Ok. Weten we dat ook weer.

Verder, het falen zelf vind je niet 'hufterig'?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160094086
quote:
Reizigers zijn tot 50 minuten langer onderweg met de bus, daarom krijgen ze een consumptiebon.
Dit kan toch niet serieus zijn. :')
pi_160094191
Kan je sowieso beter met de auto gaan, is maar een halfuurtje station-station. Plus dat je niet van/naar het station hoeft te reizen, dus nog meer tijdswinst.
pi_160094203
Als de trein te vol is, kunnen ze alsnog met de bus mee. Of ze nemen de volgende trein, die een kwartier later komt. En dus eerder dan de bus in Sloterdijk aankomt.
Mensen gaan niet 50 minuten eerder naar het station om die bus te nemen. Dan pakken ze wel de eerstvolgende trein die langskomt.

Beetje merkwaardige gedachtengang bij de NS.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160094213
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:02 schreef Mustang001 het volgende:
Kan je sowieso beter met de auto gaan, is maar een halfuurtje station-station. Plus dat je niet van/naar het station hoeft te reizen, dus nog meer tijdswinst.
Half uurtje in de spits?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160094290
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:02 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Half uurtje in de spits?
Daar heb je inderdaad een punt, maar tot 50 langer minuten bovenop de huidige 20 minuten met de trein. Dat kan alleen maar een grap zijn. :')
pi_160094322
Ik mag toch hopelijk wel aannemen trouwens, dat die bus gratis is...?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160094382
Dat is toch wel het vrijwillig capituleren. Als treinvervoerder, bussen in gaan zetten. :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_160094392
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik mag toch hopelijk wel aannemen trouwens, dat die bus gratis is...?
Yup, en zo niet dan alsnog.
wooblabalurg
pi_160094434
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:09 schreef Red_85 het volgende:
Dat is toch wel het vrijwillig capituleren. Als treinvervoerder, bussen in gaan zetten. :')
Idd. Ze geven hiermee openlijk toe dat ze gefaald hebben met hun core business.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160094508
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:09 schreef Red_85 het volgende:
Dat is toch wel het vrijwillig capituleren. Als treinvervoerder, bussen in gaan zetten. :')
Bussen worden om de haverklap ingezet door de NS. Waarom wordt hier zo'n drama van gemaakt? Er was al langer bekend dat er een tijdelijke ondercapaciteit zou zijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_160094537
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

Bussen worden om de haverklap ingezet door de NS. Waarom wordt hier zo'n drama van gemaakt? Er was al langer bekend dat er een tijdelijke ondercapaciteit zou zijn.
Bussen als er een baanvak uit is gehaald of onderhoud wordt gepleegd is idd logisch. Niet als je standaard tijdens de spits, als alles gewoon dient te rijden en je je planning normaal volgt, je bussen moet inzetten. Dat is gewoon non verbaal zeggen: 'we kunnen het niet'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_160094543
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:14 schreef Rezania het volgende:
Bussen worden om de haverklap ingezet door de NS. Waarom wordt hier zo'n drama van gemaakt?
Omdat de andere keren dat de NS bussen inzet, er sprake is van óf calamiteiten (iemand is voor de trein gesprongen ofzo) óf van tevoren bekend gemaakte werkzaamheden.
Dit is de eerste keer dat de NS bussen inzet als alternatief voor het normale treinverkeer.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 21 februari 2016 @ 16:16:37 #33
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160094547
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Als de trein te vol is, kunnen ze alsnog met de bus mee. Of ze nemen de volgende trein, die een kwartier later komt. En dus eerder dan de bus in Sloterdijk aankomt.
Mensen gaan niet 50 minuten eerder naar het station om die bus te nemen. Dan pakken ze wel de eerstvolgende trein die langskomt.

Beetje merkwaardige gedachtengang bij de NS.
Of men wil gewoon de drukte ontlopen. Maar daar had je blijkbaar niet bij nagedacht.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 21 februari 2016 @ 16:17:09 #34
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_160094559
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:54 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon bijna een uur extra reistijd omdat een spoorvervoerder zich verkeken heeft op het aantal reizigers. :')
Ze hebben zich niet verkeken, het is al jaren bomvol in de treinen. Ze kunnen de drukte niet aan dus gaat de treindienst nu dus systematisch bussen inzetten. :')
pi_160094561
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Of men wil gewoon de drukte ontlopen. Maar daar had je blijkbaar niet bij nagedacht.
Met dat aantal mensen krijg je nog geen bus vol.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 21 februari 2016 @ 16:17:13 #36
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160094563
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Omdat de andere keren dat de NS bussen inzet, er sprake is van óf calamiteiten (iemand is voor de trein gesprongen ofzo) óf van tevoren bekend gemaakte werkzaamheden.
Dit is de eerste keer dat de NS bussen inzet als alternatief voor het normale treinverkeer.
Dit is niet vooraf bekendgemaakt?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160094571
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Omdat de andere keren dat de NS bussen inzet, er sprake is van óf calamiteiten (iemand is voor de trein gesprongen ofzo) óf van tevoren bekend gemaakte werkzaamheden.
Dit is de eerste keer dat de NS bussen inzet als alternatief voor het normale treinverkeer.
Omdat tijdelijke ondercapaciteit door mismanagement. Heb het dan daar over in plaats van te lachen over de ironie van het alles.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 21 februari 2016 @ 16:17:33 #38
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160094572
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Met dat aantal mensen krijg je nog geen bus vol.
Knap dat je dat nu al weet. We zullen zien.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160094579
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit is niet vooraf bekendgemaakt?
Als je het verschil niet snapt, dan werk je waarschijnlijk bij de NS.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160094599
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Bussen als er een baanvak uit is gehaald of onderhoud wordt gepleegd is idd logisch. Niet als je standaard tijdens de spits, als alles gewoon dient te rijden en je je planning normaal volgt, je bussen moet inzetten. Dat is gewoon non verbaal zeggen: 'we kunnen het niet'.
Negeer mijn laatste zin vooral ja. Dit is zeiken om het zeiken. Iedereen wist dat er een probleem aankwam en dit is beter dan op het perron blijven staan. Maar vooral lekker zeiken ja.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_160094609
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef Rezania het volgende:
Omdat tijdelijke ondercapaciteit door mismanagement. Heb het dan daar over in plaats van te lachen over de ironie van het alles.
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Idd. Ze geven hiermee openlijk toe dat ze gefaald hebben met hun core business.
Lezen is een optie, ook voor jou.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160094637
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]


[..]

Lezen is een optie, ook voor jou.
Dat ze faalde was al langer bekend en dat geef ik ook toe. Ik ben niet degene die hier heel verbaasd over is.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 21 februari 2016 @ 16:20:35 #43
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160094640
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als je het verschil niet snapt, dan werk je waarschijnlijk bij de NS.
Jij maakt een onderscheid dat niet bestaat. Er is een probleem voorzien en de NS komt met een (matige maar vooruit) oplossing.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160094664
quote:
14s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
Jij maakt een onderscheid dat niet bestaat. Er is een probleem voorzien en de NS komt met een (matige maar vooruit) oplossing.
Mwoag, als ze het probleem voorzien hadden, hadden ze nu allang meer treinen. Hun langetermijnplanning en -visie is nogal afwezig.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 21 februari 2016 @ 16:23:41 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160094709
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:21 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Mwoag, als ze het probleem voorzien hadden, hadden ze nu allang meer treinen. Hun langetermijnplanning en -visie is nogal afwezig.
Dat zal best. Een van de symptomen van een bedrijf in overheidshanden. Maar dat heeft hier geen bal mee te maken.

Vaak genoeg gezeik over geldverspilling omdat er lange lege treinen rijden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160094746
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:23 schreef Fir3fly het volgende:
Dat zal best. Een van de symptomen van een bedrijf in overheidshanden. Maar dat heeft hier geen bal mee te maken.
Die bussen zijn een direct gevolg van het falen van de NS.
quote:
Vaak genoeg gezeik over geldverspilling omdat er lange lege treinen rijden.
Euh... dát heeft hier geen bal mee te maken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160094748
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Negeer mijn laatste zin vooral ja. Dit is zeiken om het zeiken. Iedereen wist dat er een probleem aankwam en dit is beter dan op het perron blijven staan. Maar vooral lekker zeiken ja.
Omdat de ns toch niets goed kan doen in een aantal ogen? Klopt.

ns is ook Nooit Schuldig aan de hele bende die ze er van maken. Dit is 1 van de lijnen die al jaren te vol is en waar geen enkele tyfusmoer aan gedaan wordt. Aan de bekende tijdelijke ondercapaciteit zijn ze natuurlijk ook Niet Schuldig. Aan de aankoop van de te kleine wc-loze sprinters die op die lijn worden ingezet en er niets anders beschikbaar is wat wel kan voldoen aan de vraag, zijn ze natuurlijk ook Niet Schuldig aan. Aan dat dienstregeling op de lijn die zij zelf maken en uitvoeren, maar die niet kan voldoen aan de vraag, zijn ze natuurlijk ook Niet Schuldig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_160094763
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat ze faalde was al langer bekend en dat geef ik ook toe. Ik ben niet degene die hier heel verbaasd over is.
Dat is misschien wel nog erger. Dat niemand zich er nog over verbaasd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_160094796
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is misschien wel nog erger. Dat niemand zich er nog over verbaasd.
Omdat het echt allang bekend is. Het is geen donderslag bij heldere hemel.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 21 februari 2016 @ 16:27:54 #50
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160094805
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:25 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Die bussen zijn een direct gevolg van het falen van de NS.

Het is een oplossing voor een probleem. Net als treinspringers en ongelukken. Wat verwacht je dan, dat de NS zomaar even een paar extra treinstellen uit de lucht kan toveren om in te zetten?

Dat is hetzelfde als zeggen dat elke file een direct gevolg is van het falen van de overheid om niet genoeg asfalt aan te leggen.

quote:
Euh... dát heeft hier geen bal mee te maken.
Het heeft er alles mee te maken. De NS is veel te groot en log om te kunnen reageren op trends als passagiersdrukte, die zijn enorm volatiel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')